دانش آموزان برتر افتخار در بیشتر لوول دبیرستان های فنی

تاینسبرو — بیشتر لوول ویژگی های مدرسه بالا اعلام کرده است, کلاس 2020 Top 10 دانش آموزان و دو تعاونی آموزش و پر

توسط ATSHNEWS در 11 خرداد 1399

تاینسبرو — بیشتر لوول ویژگی های مدرسه بالا اعلام کرده است, کلاس 2020 Top 10 دانش آموزان و دو تعاونی آموزش و پرورش, دانش آموزان از سال است.

این دانش آموزان اعلام شد و به رسمیت شناخته شده در یک اخیر از راه دور برگزار شد مدرسه جلسه کمیته.

"بالا 10 دانش آموزان نشان داده اند تحصیلی و ویژگی های برتری و موفقیت رهبری و خدمات — تمام ویژگی های ما بسیار ارزش به عنوان یک جامعه مدرسه و کار برای القای دانش آموزان ما" سرپرست موقت جیل دیویس گفت:. "ما در حال افتخار به رسمیت شناختن و جشن این دانش آموزان و همه از دستاوردهای خود در طول چهار سال گذشته است."

هر سال در این مدرسه به رسمیت می شناسد دو نفر از دانشجویان فارغ التحصیلی کلاس که نشان داده اند نمونه دانش و مهارت های کاریابی در پيشگيري قرار دادن. ماموریت از مدرسه با همکاری آموزش و پرورش برنامه این است که به گسترش دانش آموز, آموزشی, دانش و تجربه در یک محیط کار است که به طور مستقیم مربوط به خود را ویژگی های برنامه مطالعه و اهداف شغلی است.

دو تعاونی آموزش و پرورش, دانش آموزان از سال در حال تانیا Ou و اندرو Nguyen هر دو لوول.

اندرو در برق برنامه. او شروع به کار در مارس 2019 در لوول مرکزی الکتریکی که در آن او جدا پیر وسایل روشنایی مناسب برای بازیافت از چراغ روشنایی مقاوم سازی شغل; مونتاژ وسایل نور در آماده سازی برای سیم کشی; بارگذاری و تخلیه کار کامیون با مواد; و پر از مواد سفارشات برای مشاغل متعدد. او شناخته شده است در لوول مرکزی الکتریکی به عنوان یک مثبت کارمند است که همیشه برای کمک به. اندرو برنامه ای برای حضور در میانه جامعه ،

تانیا در اوایل دوران کودکی آموزش و پرورش برنامه. او شروع به کار در مارس 2019 در کمی جوانه در لوول, جایی که او قصد دارد به کار تمام وقت بعد از فارغ التحصیلی. پس از شروع کمی جوانه او ارتباط خوبی با دانش آموزان و به خصوص لذت می برد کار با نوزادان. خانواده او با این نسخهها کار با قدردانی از توجه به جزئیات به او می دهد هر کودک و همسالان معلمان ارزش فداکاری و اخلاق کاری.

GLTHS کلاس 2020 Top 10 شامل موارد زیر توسط رتبه کلاس.

• Valedictorian کورتنی وایلدر از دراکات که مطالعه برنامه نویسی و توسعه وب و برنامه به مطالعه علوم کامپیوتر در UMass Lowell.

• Salutatorian انریکو Nuttoli از دراکات که مطالعه برنامه نویسی و توسعه وب و برنامه به مطالعه علوم کامپیوتر در UMass Lowell.

• Sokhonthyna ور از Lowell که به مطالعه پزشکی آزمایشگاهی و کمک و برنامه ریزی برای مطالعه کاربردی علوم پزشکی در UMass Lowell.

• Roseena Neh Reh از Lowell که به مطالعه پزشکی آزمایشگاهی و کمک و برنامه ریزی برای حضور در میانه جامعه ،

• اما Rossino از دراکات که مورد مطالعه پزشکی آزمایشگاهی و کمک و برنامه ریزی برای مطالعه پرستاری در دانشگاه نیوهمپشایر.

• Delaney گریفین از تاینسبرو که مورد مطالعه پزشکی آزمایشگاهی و کمک و برنامه ریزی برای مطالعه پرستاری در UMass Lowell.

• نیکلاس تولدو از Lowell که به مطالعه فن آوری الکترونیک و قصد دارد به مطالعه مهندسی برق در Wentworth موسسه فن آوری است.

• Kayla Nop از لوول که مورد مطالعه قرار مهندسی فناوری و برنامه های مطالعه مهندسی پزشکی در UMass Lowell.

• آنتونی ویلا لاول که به مطالعه برنامه نویسی و توسعه وب و برنامه به مطالعه علوم کامپیوتر در UMass Lowell.

• فضل Lamontagne از Lowell که به مطالعه مدیریت مهمان نوازی و برنامه ریزی برای مطالعه و مهمان نوازی و گردشگری در Framingham State University.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن