باید دو می خندد و با من تماس در صبح

گاهی اوقات می توان آن را سخت برای پیدا کردن یک دلیل برای خنده و معمولا کسانی که در این زمان ما نیاز به خنده بی

توسط ATSHNEWS در 29 اردیبهشت 1399

گاهی اوقات می توان آن را سخت برای پیدا کردن یک دلیل برای خنده و معمولا کسانی که در این زمان ما نیاز به خنده بیشتر است. یکنواختی آهسته از طریق غیر قابل تشخیص روز می تواند ما را ترک بی حال پر از ضعف معنوی. در دفاع از کشف ما دل من ارائه یک ادای احترام به قدرت درمانی از طنز.

من شروع با دو خود ایجاد لنگ جوک است که هر دو شما را خندیدن (این را شما به مراتب متفاوت تر از فرزندان من) و یا تصمیم می گیرید که شما می توانید انجام دهید به مراتب بهتر است. به من می گویند: "لطفا." در اینجا می رود:

س: چرا مرغ عبور از جاده ؟
یک: او در تمرین های اجتماعی فاصله.

و برای برخی از تیره های طنز:

س: چگونه بسیاری از مردم آن را برای تغییر یک لامپ?
یک: هیچ کدام. وجود دارد هیچ چیز را ببینید.

و یا معادل آن:

یک: اما در جایی که او دریافت نور لامپ و آیا شما می دانید در صورتی که فروشگاه تا به حال هر Lysol یا آرد ؟

من شده اند در مواظب برای چیزی خنده دار برای بلند کردن خلق و خوی من و ما در حال حاضر می دانم که من یک خالق خوب از طنز. خوشبختانه قسمت در زندگی من به من تمام مواد است که من نیاز. در اینجا چند تحت عنوان "طنز در زمان کروناویروس" (ریف در گابریل گارسیا مارکز "عشق در زمان وبا").

— بچه های من را صحنه مداخله بر من نیاز به کوتاه کردن مو. زمانی که بچه ها اشاره کرد که غرور من بود در شکوفه کامل آنها شد پدر و مادر و درخواست کرد به من "حس حق است." نتیجه این شد که من منتظر دو هفته تا ما گذشت اوج COVID-19 من برش که من hairstylist و من مسئولانه مهندسی با استفاده از ماسک و دستکش و مواد ضد عفونی کننده. پس از آن بچه ها مراقب باشید که به اذعان یا ستایش برش به عنوان آنها نمی خواهید به تأیید تصمیم من. ما تا کنون انجام داده از جمله مزخرف به بچه های ما?

— من پیامک یک "متشکرم" اما به شخص اشتباه است. روز پس از کوتاه کردن مو من با ارسال یک متن به سبک برای تشکر از او. خوب من فکر کردم من. در واقع من پیامک یک همکار است که من شده اند در ارتباط با سال من با آنها برنامه ریزی شده بود به صحبت می کنند. او پاسخ داد: "سلام... من را بکشند به مو انجام می شود اما من فکر می کنم این در نظر گرفته شده برای شخص دیگری است."

ما خندید ما از طریق راه های بعدی متون جایی که من یاد گرفتم که شوهر او ساخته شده او را نشانه ای معادل یک prenup قبل از او قبول کرد که به رنگ مو خود را با یک مخلوط است که سالن خود را آماده کرده بود.

—من و همسرم در حال حاضر در صندلی راننده, تمیز کردن خانه ما. اگر ما تا به حال به سادگی ثبت تجربه ما را ساخته اند آن را به america's Funniest Videos. که به استفاده از ابزار برای چه ؟ آیا ما حرکت صندلی و یا تمیز کردن اطراف آنها را در هنگام انجام طبقه ؟ "من نیاز به خواندن جعبه برای دستورالعمل در توالت گرز, یکبار مصرف, اما من کجا هستند لعنت خواندن عینک؟" آیا ما از دست ما تمیز کردن حرفه ای.

—سگ بدانم که "چرا دیگر راه رفتن؟" پس از من کار از خانه من سگ ما عادت به داشتن من در اطراف. من تجهیز آنها با دو مناسب پیاده روی در یک روز و یک کوتاه هدفمند یکی. با تنیس و دیگر گزینه, من در حال حاضر مورد نیاز بیشتر است. چهره خود را به آن می گویند: "آیا ما واقعا نیاز به بیرون رفتن دوباره؟" توله سگ ظرفیت من است اما ما 13 ساله Goldendoodle نهفته در سرد کف و مراحل خاموش کردند. من آن را دریافت کنید. من نیز همین کار را انجام اگر من او بودند.

من نیاز به استفاده از طنز به روحیه من بلند مرا به یاد یکی دیگر تاریک زمان در زندگی من جایی که خنده تبدیل شد مرهم. مادر من در سال گذشته از زندگی و حافظه اش محو شد. او را بازخوانی همان کتاب و به من بگویید دوباره او چقدر از آن لذت می برد. من می خواهم لبخند و او را بپرسید: "آیا من این کتاب را بخوانید, قبل از؟"

من می خواهم پاسخ "بله, اما خبر خوب این است که توافق شما با خودتان است." ما در بر داشت تبادل طنز آمیز است. به جای تمرکز بر محو شدن حافظه ما خوشحال بودند که او هنوز هم لذت خواندن و همچنین من طنز است.

بنابراین اگر طنز را فراهم کرده است شما برخی از تسکین لطفا به اشتراک گذاری با دیگران است. آن را یک "را" لحظه ای. چون دو می خندد همراه با یک نوشیدنی واقعا کار می کند. بدون تماس مورد نیاز است.

جیل Ebstein است سردبیر "در پک" مجموعه ای از کتاب و بنیانگذار اندازه حق بازاریابی, نیوتن, ماساچوست, شرکت مشاوره. او نوشت: این برای InsideSources.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن