عمل جراحی ژنیکوماستی

ژنیکوماستی(جراحی کوچک کردن سینه مردان) جراحی کوچک کردن سینه برای مردان در سال های اخیر به طور چشمگیری افزایش

توسط ATSHNEWS در 30 دی 1400

ژنیکوماستی(جراحی کوچک کردن سینه مردان)

جراحی کوچک کردن سینه برای مردان در سال های اخیر به طور چشمگیری افزایش یافته است. این به این دلیل است که افزایش اندازه سینه در مردان بیش از آنکه برای سلامت کلی آنها خطرناک باشد، عزت نفس آنها را کاهش می دهد.

پس از تخلیه هماتوم یا سرم به مدت سه تا پنج روز از بانداژ فشاری استفاده می شود. در برخی موارد استفاده از بانداژ فشاری تا پنج روز دیگر تمدید می شود.

این وضعیت برای مردان جامعه باعث ناراحتی و ناراحتی می شود و نازک بودن پوست دور سینه آنها مشکلاتی را ایجاد می کند. مصرف طولانی مدت برخی از داروهای ضد افسردگی، قرص های عملکرد قلب و کبد و برخی داروهای ضد سرطان می تواند ترشح هورمون های مردانه را که می تواند باعث بزرگ شدن سینه شود، کاهش دهد.

بهترین درمان ژنیکوماستی

منظور از این روش این است که لیپوساکشن باعث از بین رفتن دائمی و دائمی سلول های چربی و ایجاد فرم دلخواه برای بدن و سینه مردان می شود.

هزینه عمل بسته به منطقه جغرافیایی، تجربه پزشک و مدت زمان لازم برای عمل متفاوت است. هزینه جراحی کوچک کردن سینه مردان بین 12-17میلیون تومان بوده است.

جراحی کوچک کردن سینه مردان که به ژنیکوماستی معروف است برای کاهش سایز سینه انجام می شود. دکتر مرادیان با نمونه های موفق جراحی ژنیکوماستی عنوان بهترین جراح ژنیکوماستی ایران را از آن خود کرده است.

آیا ژنیکوماستی بهترین راه برای از بین بردن چربی سینه در مردان است؟

آیا می توان از روش های دیگری برای کوچک کردن سینه به جای جراحی استفاده کرد؟ چگونه با زنجبیل سایز سینه را کم کنیم؟ مصرف طولانی مدت برخی از داروهای ضد افسردگی، قرص های عملکرد قلب و کبد و برخی داروهای ضد سرطان می تواند ترشح هورمون های مردانه را که می تواند باعث بزرگ شدن سینه شود، کاهش دهد.

جراحی ژنیکوماستی با برداشتن بافت‌های اضافی سینه و بافت‌های نرم، ظاهر سینه‌های مردان را بهبود می‌بخشد و آن‌ها را نامناسب نشان می‌دهد.

همچنین سوراخ های ایجاد شده باید بسیار کوچک باشد تا جایی باقی نماند. اگر توسط جراح واجد شرایط انجام شود، عوارض بسیار نادر است، اما نمی توان عوارض جانبی را تضمین کرد. یک جراح پلاستیک واجد شرایط با رعایت اصول جراحی کوچک کردن سینه، بدنی خوش فرم برای شما ایجاد می کند.

تومورهای بیضه نیز می توانند با ژنیکوماستی ظاهر شوند، اگرچه رشد یک یا هر دو بیضه معمولاً نشانه بیماری است. برای مطالعه بیشتر درمورد ژنیکوماستی اینجا کلیک کنید.عمل جراحی ژنیکوماستی یکی از روش هایی است که برای درمان سینه های بزرگ در مردان استفاده می شود.

این درمان عمدتاً برای از بین بردن چربی شکم، ران، باسن، گردن، چانه، قسمت فوقانی و پشت بازوها و پشت افراد استفاده می شود، اما می تواند برای برداشتن چربی از سینه مردان نیز استفاده شود. برای تخمین هزینه برداشتن چربی سینه در آقایان می توانید به صفحه هزینه جراحی کوچک کردن سینه آقایان مراجعه کنید.

برای آرام کردن شما در حین عمل داروهای آرامبخش دریافت خواهید کرد. آنتی آندروژن ها معمولا برای بیماران مبتلا به سرطان یا بزرگ شدن پروستات تجویز می شود.

آزمایش PSA خون میزان آنتی ژن اختصاصی پروستات را در خون فرد اندازه گیری می کند. این پدیده از نوجوانی و همزمان با بلوغ شروع می شود اما آمارها نشان می دهد 30 درصد افراد مبتلا به این ضایعه در بزرگسالی دچار این مشکل می شوند.

برخی از مردانی که این مشکل را دارند احساس خوبی نسبت به آن ندارند و به دنبال راه حلی برای این مشکل هستند، راه حلی که هیچ عارضه ای نداشته باشد.

اگر فکر می کنید سینه های شما تغییر کرده یا با شکل اصلی خود متقارن نیستند، بهتر است در اسرع وقت به پزشک مراجعه کنید. بنابراین در انتخاب جراح ژنیکوماستی بسیار دقت کنید تا یک عمل موفقیت آمیز و بدون عارضه داشته باشید.

 

جراحی ژنیکوماستی با لیزر
جراحی ژنیکوماستی چیست
جراحی ژنیکوماستی چگونه انجام میشود
جراحی ژنیکوماستی با بیمه
جراحی باز ژنیکوماستی
جراحی بیماری ژنیکوماستی
برای جراحی ژنیکوماستی به چه دکتری مراجعه کنیم
جراح پلاستیک ژنیکوماستی
هزینه جراحی پلاستیک ژنیکوماستی
فوق تخصص جراحی پلاستیک ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی تهران
جراحی ژنیکوماستی در تهران
هزینه جراحی ژنیکوماستی تهران
تجربه جراحی ژنیکوماستی
هزینه جراحی ژنیکوماستی چقدر است ؟
چگونگی جراحی ژنیکوماستی
جراح خوب ژنیکوماستی
خطرات جراحی ژنیکوماستی
روش جراحی ژنیکوماستی
روشهای جراحی ژنیکوماستی
جراحی زیبایی ژنیکوماستی
جراح عمومی ژنیکوماستی
عمل جراحی ژنیکوماستی
عوارض جراحی ژنیکوماستی
عمل جراحی ژنیکوماستی اپارات
عمل جراحی ژنیکوماستی با لیزر
عکس جراحی ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی فیلم
قیمت جراحی ژنیکوماستی
کلینیک جراحی ژنیکوماستی
گن جراحی ژنیکوماستی
جراحی لیپوماتیک ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی مردان
متخصص جراحی ژنیکوماستی
مرکز جراحی ژنیکوماستی
نحوه جراحی ژنیکوماستی
جراحی های ژنیکوماستی
هزینه جراحی ژنیکوماستی
هزینه ی جراحی ژنیکوماستی

 
 

 

 

آخرین مطالب