صدای سکوت

خوب لغو لوول عامیانه جشنواره و لوول سری موسیقی تابستان در حال حاضر ساخته شده به صورت نسبتا ملال انگیز تابستان

توسط ATSHNEWS در 15 خرداد 1399

خوب لغو لوول عامیانه جشنواره و لوول سری موسیقی تابستان در حال حاضر ساخته شده به صورت نسبتا ملال انگیز تابستان سال 2020 در لوول.

و کفش دیگر در حال حاضر کاهش یافته است با اعلام این خبر که سومین سالانه شهر و شهرستان جشنواره به معنی پاییز نیز صوتی-کمتر این سال است.

عکس حسن نیت ارائه میدهد JAN VESP

جن سانتیاگو در سال 2019 جشنواره است.

کریس پورتر یک لوول مادری که رفته است برای کمک به سازماندهی چندین موفق جشنواره های موسیقی در سراسر کشور و آورده است که تخصص خود را به زادگاه خود دو سال پیش با اکران شهر و جشنواره در حوله پرتاب در این سال سوم سالانه.

در اصل برنامه ریزی شده برای اکتبر. 23 و 24 این جشنواره فقط آخرین live-music تلفات از coronavirus.

هر چند در این سال صف به حال نشده است اعلام کرد پورتر گفت: این مجموعه به منظور بهبود در سال گذشته صف بود که پس از بهبود ترکیب اصلی جشنواره است.

عکس حسن نیت ارائه میدهد جاشوا PICKERING

آریل Strasser انجام در سال 2019 جشنواره است.

"از مارس ما هنوز هم در نظر گرفته شده برای آن قرار داده است" گفت: پورتر, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت پورتر محصولات. "اما با گذشت زمان وجود دارد که فقط بیش از حد بسیاری از موانع در مقابل ما و در مقابل بسیاری از حوادث است. همه punting تا 2021 به دلیل 2020 است و توست."

شهر و شهرستان منحصر به فرد است در میان بسیاری از جشنواره های موسیقی است که در آن طول می کشد بیش از دو شب در حدود 10 سالن های مختلف در مرکز شهر لاول یک ایده شسته و رفته که پورتر گفت: در واقع کار می کرد در برابر آن در این سال است.

کارکنان PHOTO BY DAN فلپس

و بچه ها در انجام 2019 جشنواره

"شهر و مشکل است چرا که این همه فضاهای داخلی و وجود برخی حساسیت وجود دارد," پورتر گفت. "همه از تمام سالن در لوول باید به من گفت:" این شخص این غم انگیز است اما شما حق تصمیم گیری.'"

مشکل اصلی در این مرحله است که تامین حامیان مالی که در حال حاضر به بخشی با پول خود را در میان عدم اطمینان از آینده است.

"مهم ترین چیز این است که نگه داشتن مردم در امن نگه داشتن گروههای امن و خدمه و تا زمانی که ما یک واکسن توزیع شده و بیشتر قابل درمان نگه داشتن مردم از مرگ ما قصد داریم در این وضعیت ما را به خطا در کنار احتیاط" پورتر گفت.

کارکنان PHOTO BY DAN فلپس

بوفالو تام انجام در سال 2019 جشنواره

هر دو نسخه های قبلی این جشنواره — که پس از رمان "شهر و شهر" اولین کار عمده ای منتشر شده توسط لوول خود جک کرواک — برجسته اند بیش از 50 عمل در فقط در مورد همه ژانرها از جمله راک, پاپ, آمریکا, jazz, hip-hop و کلام.

اولین سالانه در سال 2018 شامل Andover-rocker-رفته-بین المللی خواهد Dailey و همچنین لوول خود قهرمان گیتار گری Hoey و هنرمند هیپ هاپ D-Tenson و همچنین انگلیسی '80s, ستاره Eric Wreckless و بوستون '90s indie-rock مدافعان کریستین هرش از پرتاب Muses و کریس تله از فشار ستاره.

حسن نیت ارائه میدهد راب MATHSLICE

هلندی, ReBelle

سال گذشته سالانه دوم شد و عنوان توسط '90s راک بوفالو تام که پاره کردن خانه بسته بندی شده در المپیا را Zorba اتاق. اعمال دیگر از توجه داشته باشید شامل Americana دو کارولینای داستان, افزایش, indie در, راک Babydriver, Darlingside و بچه ها و رایان Montbleau و Taunton alt-کشور کرنش سارا Borges.

اگر چه دربان گفت: او را نه در آزادی به انتشار اسامی برخی از اعمال که امضا کرده بود در این جشنواره گفت: او و همکار سازمان امیدوار بودند "این امر می تواند یکی از بهترین تا کنون" و این که بسیاری از اعمال را در حال حاضر متعهد به 2021 جشنواره است.

حسن نیت ارائه میدهد کلمن راجرز

جولی رودز انجام در سال 2019 جشنواره است.

او گفت: بیشتر افراد درگیر با جشنواره امسال — از کسانی که در پشت صحنه برای نوازندگان را به مراحل مختلف — درک است که لغو این مراسم و آماده شدن برای 2021 راه رفتن است.

"من هیچوقت هیچ مقاومت مواجه," پورتر گفت. "ما در مورد نیمه راه رزرو و اما یک قانون متعهد است به انجام بعدی اکتبر تا در راه ما سر خوب شروع برای سال آینده.

"این واقعا آینده با هم به خوبی با ملی عمل می کند و گروه های محلی پس از آن نوع مایه تاسف است."

البته شهر و جشنواره نیست تنها رویداد پورتر با درگیر است که تا به حال به یک بیماری همه گیر تصویب این سال است. جنوب دریاچه اتحادیه بلوک در سیاتل مجموعه ای برای ماه اوت لغو شده است و به سختی و به شدت بلوگراس,' 20th, سالانه, برنامه ریزی شده برای اوایل اکتبر است و شکننده. سان فرانسیسکو جشنواره صف برای سال گذشته 19 سالانه شامل Robert Plant, Joan Osborne, جودی کالینز Emmylou Harris and Bobby Braddock.

حسن نیت ارائه میدهد جاشوا PICKERING

سارا Borges انجام در سال 2019 جشنواره است.

اما شهر و شهرستان است پورتر عزیزم. زمانی که او برای اولین بار آن را پیش بینی او آن را دیدم به موسیقی خود را هدیه به زادگاه خود جشنواره است که آمار آن گام خواهد بود یک همراه و همدم قطعه به جشنواره های عامیانه و لوول تابستان سری موسیقی آورده است که بسیاری از ملی عمل می کند به لاول را هیبت الهام بخش, هوای آزاد, محل خانه شبانه روزی پارک.

هر چند شهر و شهرستان است و به هیچ وجه یک moneymaker هنوز پورتر هنوز انتظارات بالا به آن در مسیر بازگشت در ماه اکتبر 2021.

"این عالی بود به اعداد و علاقه را در سال گذشته," او گفت:. "من فکر می کردم 'OK ما بر روی چیزی در اینجا اجازه می دهد ساخت یک حرکت کوچک.' من واقعا به لحاظ روانی امیدوار بشم اما آن را فقط نمی شود."

همانطور که برای آینده موسیقی زنده در کل پورتر شده است در اطراف به اندازه کافی بلند به آن را می دانم ممکن است به زودی اگر تا کنون.

"آن را یک نابغه به کشف کردن که ما نیاز به انجام کاری متفاوت است." "آنچه که من نمی دانم."

حسن نیت ارائه میدهد جاشوا PICKERING

این منطق انجام در سال 2019 جشنواره

او طول می کشد راحتی زمانی که او می بیند سالن تطبیق مانند توپلو سالن موسیقی در دری, N. H. که تغییر کرده است به یک فضای درایو در کنسرت تجربه در حال حاضر, اما او متوجه می شود که گزینه نیست برای مکانهای بسیاری از جمله کسانی که در این شهر و شهرستان.

او همچنین در کتاب اعمال برای یک بار سالن در سامرویل که او گفت در حال افزایش است آن ویروسی اجرای برنامه به عنوان احتیاط همچنان به کلمه کلیدی.

اما دیگر این بیماری همه گیر در می رود و سخت تر ضربه سالن و نوازندگان به خصوص هنرمندان جوان است که کار "دست به دهان" خواهد بود.

حسن نیت ارائه میدهد راب MATHSLICE

Magen تریسی و اتصالات از دست رفته انجام در سال 2019 جشنواره است.

بنابراین در حال حاضر پورتر مجموعه مناظر خود را در اکتبر 2021. او اقامت "پناه در سیاتل" خود را به محل اقامت اولیه هر چند او هنوز هم بازدیدکننده داشته است خانه و خانواده در بلویدر بخش از لوول زمانی که ممکن است. البته که موسیقی سر چشمه (سیاتل نه بلویدر) یکی از اولین مناطق در این کشور را لرزاند, توسط coronavirus اما او گفت: "همه چیز باید mellowed شده در اینجا بسیار کمی."

"این یک زمان تاریخی ما در حال زندگی می کنند و ما باید به برخی از تصمیم گیری سخت است." "این به معنی این نیست که می شود برای همیشه لطفا برای. وجود یک نور در انتهای تونل.

"هنوز هیچ کس واقعا می تواند راحت رفتن به نشان می دهد در حالی که برای."

و این فقط غمگین.

دن فلپس' آدرس ایمیل dphelps@lowellsun.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب