خودروسازان کمک به راه اندازی مجدد ما صنعت به عنوان جهان بازگشایی بیشتر

توسط کالین طولانی تام KRISHER و مایک سرپرست خانوارWARREN, Mich. (AP) — بیش از 130,000 autoworkers بازگشت به کا

توسط ATSHNEWS در 30 اردیبهشت 1399

توسط کالین طولانی تام KRISHER و مایک سرپرست خانوار

WARREN, Mich. (AP) — بیش از 130,000 autoworkers بازگشت به کارخانه در سراسر ایالات متحده برای اولین بار در نزدیک به دو ماه دوشنبه در یکی از بزرگترین گام در عین حال به راه اندازی مجدد صنعت آمریکا در حالی که یک واکسن تجربی علیه coronavirus به همراه داشت نتایج دلگرم کننده در کوچک و بسیار زود آزمون.

سهام بسیج در واکسن اخبار و نشانه هایی است که بدترین بحران گذشته در بسیاری از کشورها است. میانگین صنعتی داو جونز افزایش یافت و حدود 900 امتیاز و یا نزدیک به 4 درصد.

در تعجب اعلام رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت او شده است در نظر گرفتن یک مالاریا مواد مخدر برای محافظت در برابر ویروس حتی اگر خود دولت هشدار داده است آن را فقط باید با تجویز می شود در یک بیمارستان و یا تحقیق تنظیم به دلیل عوارض جانبی بالقوه کشنده.

خودروسازان قرار داده و روش های غربالگری در محل به عنوان دیترویت سه بزرگ — فیات و کرایسلر و جنرال موتورز و فورد نیز به عنوان هوندا و تویوتا بازگشایی ده ها تن از کارخانه ها از دریاچه های بزرگ کشورهای جنوب به تنسی و تگزاس و غرب به تسلا کارخانه در نزدیکی خلیج سانفرانسیسکو. هیچ کس بلافاصله استارت کردن وسایل نقلیه به دلیل آن را در زمان برای به دست آوردن گیاهان دوباره راه اندازی شود. اما کارگران به نظر می رسد اطمینان با اقدامات احتیاطی.

در یک فیات کرایسلر وانت مونتاژ کارخانه در وارن خارج از دیترویت کارگران وارد یک غول سفید چادر با خواندن نشانه "اجازه دهید راه اندازی مجدد و نگه داشتن هر یک از دیگر امن است." داخل آنها درجه حرارت بررسی و پاسخ سوالات در مورد اینکه آیا آنها تا به حال علائم COVID-19.

"من احساس امن تر از بودن در هر نقطه در هر فروشگاه زیرا آنها غربالگری و همه چیز را گفت:" ان'alazia مور یک سرایدار در کارخانه. "من احساس می کنم که شگفت انگیز است. که هوشمند است. من می خواهم که. بنابراین من احساس امن تر. من نمی مریض است."

کول استیونسون که نصب چرخ فرمان در یک فورد وانت گیاه در دیربورن میشیگان گفت: "بخش هایی از گیاه که در آن مردم خواهد بود و نزدیک به هم آنها قرار داده ایم تا بسیاری از پارتیشن. شما می توانید بگویید که آنها گرفته ایم نوار اقدامات برای فقط در مورد هر سطح دو نفر نیاز به نزدیکی هر یک از دیگر."

در ضمن یک واکسن آزمایشی توسط کمبریج ماساچوست بر اساس مدرن, Inc. باعث امیدوار-برای پاسخ های ايمنی در هشت سالم میانسال داوطلبان. آنها دریافتند که آنتی بادی شبیه به آن دیده می شود در افرادی که از بهبود COVID-19.

مطالعات بیشتر بر روی این واکسن ایمنی و اثربخشی و بهینه دوز هنوز هم باید انجام شود. اما با مردم از جان گذشته برای هر نشانه ای از پیشرفت این یافته ها ناشی از هیجان در وال استریت.

در سراسر جهان حدود ده واکسن داوطلبان در مرحله اول از تست و یا نزدیک شدن به آن است. مقامات بهداشتی باید گفت که اگر همه به خوبی می رود, مطالعات ممکن است قرار دادن تا اواخر سال جاری یا اوایل سال 2021.

مالاریا مواد مخدر که تهمت می گوید او شده است مصرف روزانه "برای حدود یک هفته و نیم در حال حاضر" شده است نشان داده شده است برای مبارزه با کروناویروس.

"من شروع به مصرف آن, چون من فکر می کنم آن را خوب" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "من شنیده ام بسیاری از داستان های خوب."

با وجود هشدارهای از کارشناسان بهداشت و درمان است که این ویروس می تواند تجدید حیات بدون واکسن و یا درمان بسیاری از ایالت ها کاسته مستندات تحت فشار از مغلوب ساختن پیشی جستن به صرفه جویی در کسب و کار و معیشت. ایالات متحده بیکاری رسید و در ماه آوریل به 14.7 درصد سطح دیده نمی شود پس از این افسردگی است.

مقامات بهداشتی خود را برای موج دوم از عفونت ها و نگرانی آمریکایی ها را بی اعتنایی اجتماعی فاصله بیش از آخر هفته روز یادبود غیر رسمی شروع از تابستان است. وجود دارد در حال حاضر جمعیت زیادی در آخر هفته گذشته: Connecticut به حال نزدیک به سواحل زمانی که آنها رسیده ظرفیت تحت قوانین جدید و مردم بسته بندی شده به ساحل ویرجینیا oceanfront حتی قبل از محدودیت های آرام شد.

نمایندگان شمال اورلاندو فلوریدا می گویند آنها ضربه با فنجان الکل بطری و نوار مدفوع پس از دستگیری در یک آخر هفته حزب بلوک با برآورد 3000 نفر. والت دیزنی جهان ارسال شده هشدار در مورد COVID-19 آن را به عنوان آماده به اجازه می دهد برخی از شخص ثالث مغازه ها و رستوران ها برای بازگشایی بعد از این هفته.

یکی از کالیفرنیا بزرگترین قبیله ای و قمار و کازینو Viejas & رفت و آمد مکرر در نزدیکی سن دیگو دوباره به جمعیت زیادی دوشنبه. مشتریان خود را به حال درجه حرارت گرفته شده و دستور داده شد برای پوشش چهره خود را در حالی که هر اسلات ماشین خاموش شد و به نگه داشتن مردم از هم جدا شوند. اما مردم در انتخابات به معنای بسیاری از آنها هنوز هم کمتر از 6 فوت (2 متر) از هم جدا.

رندا McLauchlan صف در 7:30 صبح قبل از رفتن به محل کار به عنوان یک پیمانکار نقاشی چون "این همه در مورد آزادی است."

اروپا تحت فشار قرار دادند تا پیش با بازگشایی اجازه می دهد مردم را به آکروپلیس در آتن بالا-بوتیک مد در ایتالیا, موزه ها در بلژیک, دوره های گلف در ایرلند و باغ آبجو در آلمان واقع شده است.

بیش از 4.7 میلیون نفر در سراسر جهان به آزمایش مثبت برای این ویروس و بیش از 318,000 مرگ و میر ثبت شده است از جمله حدود 90000 دلار در آمریکا و بیش از 160000 نفر در اروپا با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز. این اعداد و ارقام هستند که به درک درست ابعاد از شیوع بیماری به دلیل محدود تست تفاوت در شمارش مرده و پنهان برخی از دولتها.

در دیگر تحولات سازمان بهداشت جهانی متمایل به تماس از بسیاری از کشورهای عضو آن برای راه اندازی یک تحقیقات مستقل به چگونه آن را در پاسخ به کوروناویروس. مغلوب ساختن پیشی جستن است و بارها و بارها مورد حمله هر دو که و چین ادعا U. N. آژانس کمک پکن پنهان کردن میزان شیوع این بیماری در مراحل اولیه آن.

که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت: کاوشگر برگزار خواهد شد "در اولین لحظه ای مناسب است." اعلام این خبر که در نشست سالانه آمد و پس از یک ناظر در بدن یافت می شود ممکن است کاستی در سازمان سیستم هشدار دهنده.

رئیس جمهور چین در دفاع چین رکورد گفت آن ارائه شده همه مربوط به شیوع داده ها به چه کسانی و کشورهای دیگر از جمله ویروس ژنتیکی توالی "در یک مد به موقع."

در این نشست آمریکا و بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر را متهم کرد که از شکست به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز جهان به وقوع پدید آمده است.

با عفونت های جدید و مرگ و میر کاهش قابل ملاحظه ای در اروپا و بسیاری از کشورهای در حال آماده سازی برای بازگشایی مرزهای خود را و تلاش برای تدوین قوانین بسیار غیر معمول تابستان فصل توریستی.

"این تعطیلات این سال نخواهد بود مانند آنهایی که ما می دانیم از گذشته" وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas گفت ZDF تلویزیون. "این بیماری همه گیر است که هنوز هم وجود دارد و ما باید حداقل باید اقدامات احتیاطی برای بدترین حالت که این ارقام بدتر است."

کلیساها در ایتالیا و واتیکان از سر گرفته و عمومی توده ها. سپاه پاسداران در hazmat مناسب در زمان درجه حرارت وفادار ورود به کلیسای سنت پیتر که در آن فرانسیس جشن یک توده در یک سمت نمازخانه به مناسبت 100 سالگرد تولد سنت جان پل دوم.

ترکیه رئیس جمهور اعلام کرد چهار روز مقررات منع رفت و آمد در ایام تعطیلات عید فطر. این کشور تصمیم گرفتند برای تحمیل کوتاه آخر هفته و تعطیلات حکومت به جای کامل مستندات ترس از صدمه به در حال حاضر مشکل اقتصاد است.

در فرانسه مقامات نگران بودند پس از حدود 70 عفونت تا ظهور در مدارس پس از آنها شروع به بازگشایی در هفته گذشته با کلاس پوش در دانش آموزان 15.

___

طولانی گزارش از واشنگتن Krisher از دیترویت. آسوشیتد پرس نویسندگان در سراسر جهان کمک کرده است.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب