آخرین: کشتی کروز است که گسترش ویروس رهبری به مانیل

توسط آسوشیتد پرسآخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است.

توسط ATSHNEWS در 18 اردیبهشت 1399

توسط آسوشیتد پرس

آخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید یا مرگ.

بالای ساعت:

— کشتی کروز که متحرك آلوده در استرالیا را به مقصد مانیل به رها کردن خدمه فیلیپینی

— 'COVID احزاب در جنوب شرقی ایالت واشنگتن و در نتیجه ویروس جدید موارد

— برزیل وزیر بهداشت برای اولین بار گفته است که مستندات مورد نیاز خواهد بود برای جلوگیری از گسترش coronavirus.

— مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید او پوشیدن ماسک در Honeywell گیاه "برای یک دوره از زمان".

— انگلستان تبدیل شده است و دوم کشور به رکورد بیش از 30 ، 000 مرگ و میر به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

— سابق CDC مدیر: ما برسد 100,000 ویروس مرگ و میر در پایان ماه مه..

___

مانیل فیلیپین — کشتی کروز است که این موضوع از یک استرالیا تحقیقات جنایی برای جرقه coronavirus عفونت کرده میره به آبهای فیلیپین در مسیر به مانیل را به خدمه فیلیپینی, صفحه اصلی.

فیلیپین گارد ساحلی و گفت: این روبی شاهزاده را رها لنگر در خلیج مانیل که در آن حداقل 16 لوکس دیگر کشتی های کروز را همگرا پس از ماه گذشته در حالی که انتظار برای بیش از 5000 خدمه فیلیپینی به آزمایش می شود برای coronavirus قبل از پیاده.

گارد ساحلی سخنگوی آرماند Balilo گفت: 214 فیلیپینی خدمه در هیئت مدیره روبی شاهزاده تست خواهد شد.

روبی شاهزاده خانم بوده است و مربوط به 19 مرگ و میر در استرالیا و دو در ایالات متحده است. یک دولت استرالیا درخواست در جریان است به همین دلیل از 2700 مسافر و خدمه اجازه داده شد به پیاده در سیدنی در مارس 19 قبل از آزمون نتایج بیمار مسافران شناخته شده بودند.

بسیاری از مسافران پرواز از سیدنی در خارج از کشور. دو نفر در خانه در ایالات متحده آمریکا از جمله لس آنجلس ساکن چانگ چن که خانواده تحت پیگرد شاهزاده Cruises برای بیش از 1 میلیون دلار برای شکست هشدار به مسافران را به خطر است.

___

سئول کره جنوبی — کره جنوبی بزرگترین شرکت هواپیمایی به ایران را از سر برخی از آن به حالت تعلیق پرواز به آمریکای شمالی و اروپا و آسیا در ماه آینده به گسترش حمل و نقل محموله و آماده شدن برای افزایش ممکن است در مسافران به کشورهای سهولت خود را coronavirus محدودیت.

با وجود افزایش پروازهای هوایی کره گفت: هنوز عامل تنها 32 از آن 110 مسیرهای بین المللی در ماه ژوئن.

این شرکت هواپیمایی در ماه آینده از سر گرفته خواهد پروازها به مقصد واشنگتن سیاتل و ونکوور و تورنتو و افزایش تعداد پروازهای هفتگی به سان فرانسیسکو آتلانتا و شیکاگو است.

برای اروپا این شرکت هواپیمایی به از سرگیری پروازها به مقصد آمستردام و فرانکفورت و افزایش پروازها به مقصد پاریس و لندن. پروازها به مقصد سنگاپور کولا لامپور میانمار در یانگون و ویتنام هانوی و هوشی مین شهر نیز از سر گرفته شود.

کره ای هوا است گفت: این بیماری همه گیر کوروناویروس که نابود جهانی سفر قرار دادند کره جنوبی شرکت های هواپیمایی به یک بحران وجودی و به نام دولت قوی تر پشتیبانی می کند. این شرکت در حال حاضر چرخش 70 درصد از آن 20,000 کارگران در شش ماه پرداخت را ترک کنند.

___

WALLA WALLA بشویید. — مقامات می گویند برخی از مردم عمدا از موازین بهداشت و درمان توصیه های, افشای خود و دیگران را به کروناویروس در "COVID احزاب" در جنوب شرقی ایالت واشنگتن.

Meghan DeBolt مدیر Walla Walla, شهرستان بخش سلامت جامعه گفت: اتحادیه بولتن این هفته که تماس با ردیابی نشان داده است که برخی از آنها از حضور در اجتماعات با این ایده که بهتر است به بیمار با این ویروس و آن را با بیش از. جدید آزمايش مثبت در این شهرستان را ناشی از چنین احزاب است.

"ما بخواهید در مورد مخاطبین و وجود 25 نفر به دلیل: 'ما در یک COVID, پارتی,'" DeBolt گفت.

واشنگتن وزارت امور خارجه از مقامات بهداشت در روز چهارشنبه منتشر شده بیانیه ای گفت: جمع آوری در گروه در میان این همه گیر می تواند فوق العاده خطرناک است و مردم نهاد در افزایش خطر بستری شدن در بیمارستان و مرگ است.

___

سن دیگو — 57 ساله فرد در مهاجرت بازداشت درگذشت جمعه از عوارض مربوط به کروناویروس, مقامات گفت: به مناسبت اولین گزارش مرگ ناشی از این ویروس در میان حدود 30000 نفر در مهاجرت بازداشت کرده است.

بازداشت شدگان برگزار شده بود در Otay مسا بازداشتگاه در سن دیگو و در بیمارستان بستری از اواخر مارس گفت: Craig Sturak سخنگوی San Diego County Health & Human Services Agency.

ایالات متحده مهاجرت و گمرک را نه تایید و نه انکار مرگ است. CoreCivic Inc., این شرکت خصوصی است که در عمل بازداشت, مرکز, نمی, پاسخ به یک درخواست برای نظر.

Otay مسا شده است یک مرکز برای گسترش COVID-19 با نزدیک به یکی از پنج تن از بازداشت شدگان که مورد آزمایش مثبت در سراسر کشور. به عنوان چهارشنبه و 132 نفر از یخ را 705 موارد مثبت بود که در سن دیگو تسهیلات. علاوه بر 10 از 39 یخ بازداشت کارکنان که آزمایش مثبت در Otay مسا.

___

ساکرامنتو, کالیفرنیا. — میلیون ها نفر از ماسک محافظ که می رسند در کالیفرنیا در این هفته به عنوان بخشی از دولت نزدیک به 1 میلیارد دلار قرارداد با یک شرکت چینی به تعویق افتاده اند Gov. گاوین Newsom گفت.

فرماندار گفت: N95 ماسک ساخته شده توسط BYD یک وسیله نقلیه الکتریکی تولید کالیفرنیا تولید کارخانه متوقف شد در فدرال فرآیند صدور گواهینامه. او توضیح نمی دهد بیشتر و نه پاسخ به یک درخواست برای اطلاعات بیشتر.

ماه گذشته Newsom اعلام کرد که مقابله به هیاهو آن را "جسورانه و بزرگ" تلاش های دولت برای مبارزه با کروناویروس. او گفت که این معامله می تواند 500 میلیون ماسک که ترکیبی از سنتی و فولاد ماسک و محافظ N95 مدل به دولت بیش از 2.5 ماه.

دولت در زمان غیر معمول مرحله از پرداخت حدود نیمی از قرارداد به جلو برای پوشش حدود 300 میلیون N95 ماسک در $3.30 هر ماسک. پرداخت ساخته شده به جهانی بهداشت و درمان راه حل های محصول یک شرکت تابعه از BYD.

قیمت هر ماسک برای اولین بار گزارش روز شنبه توسط لس آنجلس تایمز و بر اساس خرید اسناد از دولت خزانه دار ، کل قرارداد همچنین شامل برخی از کشورها ضعیف اتصالات فولاد ماسک هر چند جزئیات آن نمی شد و بخشی از پرداخت های اولیه گفت: Brian فرگوسن سخنگوی دفتر خدمات اورژانس.

___

المپیا بشویید. — بیش از 60 درصد از coronavirus مرگ و میر در واشنگتن مرتبط به مراقبت طولانی مدت امکانات و مقامات می گویند بیش از 250 چنین مکان در دولت گزارش داده اند که حداقل یک COVID-19 مورد است.

دولت COVID-19 response team منتشر شد اطلاعات روز شنبه نشان دادن وجود دارد 507 مرگ و میر بسته به امکانات از جمله به عنوان آخرین پنج شنبه, حسابداری برای 61 درصد از ویروس مرگ و میر در کشور در آن زمان است. وجود دارد 2,894 موارد مثبت در ارتباط با مراقبت از امکانات به نمایندگی از 19 درصد از کل موارد به هفته گذشته است.

خانه های پرستاری شده اند به خصوص ضربه توسط coronavirus همه گیر و ملت را اول مرگبار خوشه COVID-19 موارد اتفاق افتاده در سیاتل-منطقه مراقبت از تاسیسات که در آن بیش از 40 نفر کشته شدند.

آژانس دولتی است که تنظیم امکانات چنین می گوید 94 زندگی کمک امکانات 76 خانه های پرستاری, 51 بالغ, خانه خانواده و 30 پشتیبانی زندگی ارائه دهندگان گزارش داده اند که یک یا بیشتر COVID-19 موارد در میان ساکنان و یا کارکنان از روز شنبه.

___

ساکرامنتو, کالیفرنیا. — رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom یک فرمان اجرایی را امضا اجازه می دهد کارکنان در سراسر کالیفرنیا, اقتصاد برای درخواست جبران خسارت کارگران اگر آنها قرارداد coronavirus.

این فرض که این آلودگی مربوط به کار مگر اینکه کارفرمایان می تواند ثابت کند در غیر این صورت. فرض امر برای آینده 60 روز است و عطف به ماسبق به مارس 19, زمانی که Newsom اول دستور داد همه اما ضروری کارگران را به ماندن در خانه.

او گفت که این تغییر مورد نیاز است در حال حاضر به عنوان کالیفرنیا آماده برای استراحت کسانی که سفارشات در روزهای آینده و هفته. دولت امتیاز دفتر قبلا گفته چنین تصمیمی می تواند از هزینه حدود 2 میلیارد دلار به حدود 34 میلیارد دلار در سال است.

___

BATON ROUGE, La. — قانونگذاران جمهوری خواه در تلاش برای باز کردن لوئیزیانا رژیم صهیونیستی است. جان ادم ادواردز' ایالت اقامت در خانه سفارش در حال حرکت قانونی که در حفظ و فرماندار از اجرای محدودیت.

این فرماندار دموکرات تصمیم به تمدید اقامت خود را در خانه سفارش از طریق مارس 15 برانگیخته انتقاد از جمهوری خواهان ترجیح می دهند که یک محله با محله رویکرد است.

یک کمیته مجلس رای دادند 9-7 روز شنبه برای پیشبرد یک پیشنهاد به نوار ادواردز' توانایی برای جریمه کردن کسب و کار است که نمی مطابق با سفارش خود را برای 15 روز از گذشت.

این امر را به نفع حمایت از مجلس نمایندگان و سنا را به اثر. و آن می تواند مسئله در روز.

ادواردز اعلام خواهد شد شنبه اگر او را کاهش محدودیت مارس 16, و او گفت که او امیدوار او قادر خواهید بود به انجام این کار.

___

برازیلیا, برزیل — برزیل وزیر بهداشت برای اولین بار گفته است که مستندات مورد نیاز خواهد بود برای جلوگیری از گسترش coronavirus در آمریکای لاتین پرجمعیت ترین کشور که در آن مرگ و میر, آمار جدید با کیفیت بالا از بیش از 600 دو روز در یک ردیف.

نلسون Teich به خبرنگاران گفت که مستندات مهم خواهد بود برای نقاط کشور با نرخ ابتلا به عفونت و بیمارستان ها شلوغ با بیشتر بیماران پس از رسیدن. او نه نام خاص هر شهر و یا ایالت.

Teich نظرات ایستاده بود در تضاد کامل با نظرات بیش از دو ماه گذشته از رئیس جمهور Jair Bolsonaro که به نام این ویروس "کمی آنفولانزا" و انتقاد کسب و کار خاموش شدن ناگهانی دستور فرمانداران به عنوان بیشتر آسیب رساندن به اقتصاد کشور از این ویروس خود را.

Teich آن در ماه گذشته به عنوان ویروس موارد آغاز شده موجی در برزیل. او متعهد به صرفه جویی در زندگی و اقتصاد و در آن زمان گفت که او و Bolsonaro دیدم چشم به چشم.

برزیل سخت ترین آمار کشور در آمریکای لاتین توسط coronavirus. کارشناسان ترس که وضعیت بدتر خواهد شد به خصوص در پرتکاپو های فقیرنشین به نام فقیر نشین که در آن بیش از 11 میلیون نفر زندگی می کنند در شرایط تنگ شده.

___

واشنگتن — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که مدارس باید دوباره باز در بسیاری از کشور اما که آن را قابل فهم خواهد بود اگر مسن معلمان با مسائل مربوط به سلامت در خانه مانده.

مغلوب ساختن پیشی جستن خواسته شده بود در مورد مدارس در دفتر بیضی در طول یک مراسم قدردانی و با پرستاران.

بسیاری از مدارس در سراسر کشور تعطیل در ماه مارس و منتقل شده به آموزش از راه دور از طریق پایان سال تحصیلی است. بازگشایی آنها در نظر گرفته شده است کلید برای گرفتن اقتصاد در حال حرکت دوباره.

این دومین بار در هفته مغلوب ساختن پیشی جستن تایید کرده است, ایده, با استناد به کودکان چگونه باید شانس در طول coronavirus بیماری همه گیر.

در تماس با فرمانداران در هفته گذشته گفت: دولت ها باید "به طور جدی" بازگشایی مدارس قبل از پایان سال تحصیلی.

"این باور نکردنی است," او گفت:. "ما درک می کنیم چگونه کودکان قوی هستند. سیستم ایمنی بدن آنها است که شاید کمی متفاوت شاید آن را فقط یک کمی قوی تر و یا شاید آن را بسیار قوی تر است. می تواند بسیار قوی تر است. ما یاد گرفته ایم بسیاری با تماشای این هیولا."

نظرات را موجب واکنش شدید از اتحادیه های معلمان و دیگران که می گویند بازگشایی خیلی زود می تواند خطرناک برای دانش آموزان و کارکنان.

___

HARTFORD, Conn. — کانکتیکات کالج ها و دانشگاه ها ممکن است باز در اختیار خود را در یک مرحله به مرحله در راه بین 20 مه و سپتامبر 1 با توده COVID-19 تست از دانشجويان ساکن در مجتمع مسکونی دانشگاه تحت یک بسته از توصیه های ارائه شده به رژیم صهیونیستی است. ند لمانت.

این طرح اما بستگی به معیار خاصی در حال ملاقات از قبیل کاهش مداوم در بستری شدن در بیمارستان در کانکتیکات و کالج ها و دانشگاه ها داشتن کافی منابع آزمون, ماسک های صورت و تجهیزات حفاظت شخصی.

حدود 190,000 دانش آموزان ثبت نام شده در موسسات آموزش عالی سراسر کانکتیکات است. آنها مورد استخدام 45,000 مردم است.

"برای نهادهای مسکونی ما توصیه که یک غربالگری از همه تست از همه زمانی که آنها می آیند در پاییز و جداسازی کسانی که تست مثبت و با توجه به آنچه سلامت عمومی تفکر است که در آن زمان گفت:" ریک لوین رئیس جمهور سابق دانشگاه ییل و با همکاری رئیس آموزش عالی فرعی از لمانت را بازگشایی کمیته مشورتی.

لوین گفت: ممکن است دور دوم تست و بیشتر تصادفی نمایش فیلم در طول سال تحصیلی.

___

واشنگتن — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خواسته است وزارت دادگستری برای بررسی اتهامات از پتانسیل دستکاری در بازار و امکان تثبیت قیمت توسط meatpackers در طول coronavirus بیماری همه گیر.

مغلوب ساختن پیشی جستن در جمع خبرنگاران در کاخ سفید که او خواسته وزارت دادگستری برای راه اندازی یک بررسی.

وزارت دادگستری سخنگوی Kerri Kupec تایید رئیس جمهور خواسته است تا این سازمان به منظور بررسی پتانسیل ضد تراست مسائل. مقامات گفت که این گروه نیز با دریافت یک شماره از استعلام از اعضای کنگره در مورد این موضوع.

به طور کلی وکیل برای 11 ایالات غرب میانه نیز خواسته وزارت دادگستری به دنبال تحقیقات فدرال. آنها اشاره کرد در نامه ای به ویلیام Barr که روز پنجشنبه داخلی گوشت پردازش بازار بسیار متمرکز با چهار تا از بزرگترین گاو پردازنده های کنترل 80 درصد از صنعت است.

آنها گفت: بازار گوشت می تواند "به خصوص مستعد ابتلا به دستکاری در بازار" به خصوص در طول coronavirus بیماری همه گیر.

___

آناپولیس, Md. — دادستان فدرال باید subpoenaed مریلند سوابق مربوط به یک $12.5 میلیون دلار قرارداد برای تجهیزات حفاظت شخصی که هرگز, وارد, یک سخنگوی رژیم صهیونیستی است. لری هوگان گفت.

مایکل ریچی هوگان سخنگوی تایید در یک ایمیل که مریلند دریافت احضاریه از دادستان فدرال. این قرارداد با شعله آبی, پزشکی یک شرکت تاسیس شده توسط دو سیاسی متصل خواهان. Ricci کاهش یافته است به استادانه درست شده در احضاریه.

در طول یک کنفرانس خبری جمعه بعد از ظهر در تحولات مربوط به دولت coronavirus پاسخ فرماندار مورد بحث و تصمیم خود را در هفته گذشته به لغو قرارداد و به هدایت دولت را به لوی سارنوالی.

هوگان همچنین با اشاره به گزارش رسانه های فدرال رسیدگی به این شرکت تعاملات با کشورهای مختلف از جمله کالیفرنیا.

"این بی وجدانی است که هر کسی سعی خواهد کرد برای بهره برداری از این بیماری همه گیر برای سود و یا برای منافع شخصی به همین دلیل است که من خیلی خوشحال ما قادر به عمل به سرعت به کشف شعله آبی بالقوه نادرست و به هشدار مقامات" هوگان گفت.

___

پنتاگون می گوید وزیر دفاع علامت Esper سفر به مقر آمریکا شمالی فرماندهی در کلرادو اسپرینگز کلرادو در روز پنج شنبه برای دیدار با مقامات ارشد نظامی در مورد پنتاگون در پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر.

Esper نیز ارتباط برقرار خواهد کرد و عملا با اعضای نظامی مستقر در سراسر کشور در حمایت از شهروندان و مقامات.

از آن خواهد شد Esper اولین سفر خارج از واشنگتن از اواخر ماه مارس است.

شمال فرماندهی مسئول دفاع آمریکا میهن است و مصرف سرب برای coronavirus عملیات با بیش از 13000 فعال وظیفه نیروهای نظامی مستقر شده اند.

Esper سفر می آید به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن هل برای بازگشایی این کشور است.

___

لوئیزیانا رژیم صهیونیستی است. جان ادم ادواردز می گوید او انتظار برای اعلام روز شنبه که آیا دولت قادر خواهد بود برای شروع یک مرحله به مرحله بازگشایی کسب و کار توقیف توسط مبارزه با کروناویروس جدید.

او در زمان اقامت در خانه سفارش اجرا می شود از طریق مه 15. ادواردز گفت: به طور کلی به نظر می رسد روند مثبت است. اما داده ها نیست و در عین حال در دسترس در مورد اینکه آیا تمام مناطق لوئیزیانا با معیارهای صادر شده در ماه گذشته در کاخ سفید دستورالعمل در reopenings.

تعداد افراد بستری برای COVID-19 در لوئیزیانا همچنان به روند رو به پایین انداختن زیر 1500 چهارشنبه. تعداد تایید coronavirus عفونت بیش از 30000 عنوان تست افزایش می یابد. بیش از 20 ، 000 فرض بهبود یافته اند. شده اند وجود دارد 2,094 فتح کرد گرفته شد مرگ و میر.

___

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید او پوشیدن یک ماسک سه شنبه در یک شرکت Honeywell گیاه در ققنوس است که باعث می شود آنها بود اما پس, پشت صحنه, از دیدگاه مطبوعات برای "نه بیش از حد طولانی" یک زمان.

مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت: در دفتر بیضی او به عنوان امضا بیانیه تجلیل از پرستاران که "من در واقع یکی است. من تا به حال یک ماسک برای یک دوره از زمان است."

او اضافه کرد که او نمی تواند "کمک" اگر خبرنگاران را نمی بینیم او که سر از Honeywell به او گفته بود که او نمی نیاز به پوشیدن یک در عمومی بخشی از سفر خود را.

دستورالعمل های نوشته شده در کارخانه توصیه می کنند که ماسک بود در تمام زمانها.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه کرده است که همه آمریکایی ها پوشیدن پارچه ماسک زمانی که آنها نمی تواند به لحاظ اجتماعی فاصله برای جلوگیری از گسترش این ویروس اما تهمت و دستیاران ارشد خود را در حال آزمایش به طور منظم است که هر کس او می آید به تماس نزدیک با.

___

لندن — انگلستان تبدیل شده است و دوم کشور به رکورد بیش از 30 ، 000 مرگ و میر به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

رابرت Jenrick این جوامع وزیر گفت: در دولت جلسه توجیهی روزانه که یکی دیگر از 649 نفر در انگلستان درگذشت و در همه تنظیمات از جمله بیمارستان ها و خانه های مراقبت پس از آزمایش مثبت برای coronavirus.

که طول می کشد انگلستان رسمی مرگ و میر به 30,076 تنها پشت, ایالات متحده است که بیش از 71,000 coronavirus مربوط به مرگ و میر.

دولت بریتانیا است که انتظار می رود به گسترش مستند محدودیت در روز پنج شنبه زمانی که آنها می آیند تا برای, بررسی, تا حدودی به دلیل مرگ و میر بالا باقی می ماند با وجود سقوط در هنگام اندازه گیری بیش از هفت روز.

Jenrick همچنین گفت که فقط تحت 70,000 آزمون coronavirus انجام شد در روز سه شنبه. که از 100,000 هدف دولت در حال تنظیم برای پایان مارس که در آن موفق به رسیدن به دو برابر است.

روز چهارشنبه نخست وزیر بوریس جانسون تنظیم یک هدف جدید برای تست ظرفیت 200,000 آزمون در روز تا پایان مارس.

___

تام فریدن مدیر سابق CDC شهادت در خانه شنوایی که وجود دارد خواهد بود 100,000 مرگ و میر در ایالات متحده در پایان ماه مه.

به عنوان بد به عنوان بحران شده است "این فقط آغاز است."

"جنگ ما علیه COVID خواهد بود طولانی و دشوار است."

جمهوری خواه در کنگره اندی هریس از مریلند یک جلسه یکی از شرکت کنندگان گفت: بازگشایی اقتصاد نمی توانید صبر کنید. "ما امن تر از مرگ اگر ما به دنیا نمی," او گفت:.

___

و لانسینگ, میشیگان. — جمهوریخواه-led مجلس میشیگان است تحت پیگرد دموکراتیک رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer درخواست یک قاضی اعلام نامعتبر و غیرقابل اجرا و اقامت او در خانه نظم و اقدامات دیگر صادر شده برای مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

این طرح دعوی در دادگاه واصل شنبه در دادگاه دولت ادعا می کند می گوید: یک سال 1945 قانون است که به فرماندار گسترده اورژانس قدرت به منظور چنین محدودیت های حاکم محلی نه در سطح ایالت اظهارات مانند کسی است که در جای خود از مارس.

این ادعا Whitmer نیاز به تصویب قانونی برای گسترش اعلام و به طور موثر نگه داشتن دست نخورده باقی بماند-صفحه اصلی بخشنامه.

منظور این است که در محل حداقل از طریق مارس 15 و به طور کلی نیاز به مردم را به پناهگاه در محل جز برای انجام بحرانی شغل و ورزش در خارج از منزل و خرید مواد غذایی و یا موارد دیگر.

تقریبا از 4200 نفر در میشیگان اند و از عوارض ناشی از COVID-19.

___

بلگراد, صربستان — صربستان نمایندگان مجلس رای دادند برای پایان دادن به وضعیت اضطراری که تحمیل شد در اواسط ماه مارس برای کمک به جلوگیری از گسترش این کروناویروس جدید.

تصمیم گرفت با حمایت 155 قانونگذاران در 250 عضو مجلس. تعدادی از قانونگذاران مخالف دولت را تحریم جلسه مجلس.

رای مجلس به این معنی است که روزانه و آخر هفته مقررات منع رفت و آمد دیگر نمی خواهد در جایی که افراد بالای 65 سال خواهد بود قادر به رفتن به خارج از خانه های خود را آزادانه.

مقامات گفته اند که شیوع این بیماری کاهش پیدا کرده است و دیگر وجود دارد نیاز به سخت مستند اقدامات است.

وضعیت اضطراری نیز تا به حال اجازه مقامات مسئول به استقرار ارتش در مرزها و خارج از بیمارستان ها و برای محافظت از کشور بالکان را در مراکز پناهجویان که به میزبانی هزاران نفر از مهاجران به دنبال رسیدن به غرب اروپا است.

گوش خراش اقدامات منجر به تنش در میان شهروندان که استدلال مستند بیش از حد سخت بود. ده ها هزار نفر شده اند کوبیدن گلدان و دمیدن در سوت خود را از ویندوز را در طول حکومت نظامی در اعتراض.

صربستان را پوپولیستی مقامات را رد کرد و ادعا می کند آنها با استفاده از وضعیت اضطراری برای تقویت گرفتن در قدرت است. صربستان گزارش شده 9,791 موارد در حالی که 203 نفر فوت کرده اند.

___

پرتلند سنگ. — معلمان در بزرگترین مدرسه در منطقه اورگان در حال رای دادن در یک پیشنهاد کردند همه کارکنان به صورت یک روز در هفته از طریق جولای به صرفه جویی در پول در طول همه گیر و سپس با استفاده از پول از کمی شناخته شده ارائه فدرال بسته کمک مالی به سطحی خود پرداخت.

پورتلند مدرسه مدیره به تصویب طرح در اواخر سه شنبه و منطقه بدست تایید از اورگان اشتغال بخش.

اتحادیه های کارگری برای دیگر کارکنان مدرسه از جمله متولیان و رانندگان اتوبوس, در حال حاضر مورد تایید این ایده.

این برنامه اجازه خواهد داد که منطقه را به صرفه جویی 20 ٪ در کارکنان پرداخت پول است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد در سال آینده.

این طرح اما کشیده شده از خشم برخی از پدر و مادر که احساس می کنم آن را ناعادلانه استفاده از فدرال نجات دلار برای افزایش پرداخت برای furloughed معلمان در حالی که بسیاری از مردم بیکار هستند و تلاش.

منتقدان را به رسانه های اجتماعی پس از, مدرسه, مدیره, رای آن را "ناخالص سوء استفاده از سیستم" و fleecing از مالیات دهندگان.

___

اوسو مایکل. — 77 ساله آرایشگر بود که در "ناامیدی" بیش از میشیگان کسب و کار shutdown گفت او داده شد و یک بلیط جمعه که می تواند او را هزینه 1000 $یا بیشتر پس از بازگشایی مغازه اش و برش مو در این هفته.

"من در تلاش برای اثبات برخی از نقطه. من نیاز به بازگشت به کار" کارل Manke گفت.

Manke فروشگاه در اوسو شده است شلوغ با افرادی که سوار از دور گذشتن از شهر سه ساعت دور برای $15 کوتاه کردن مو.

سالن و باربر مغازه ها بسته بودند در اواخر ماه مارس توسط رژیم صهیونیستی. گرچن Whitmer که گفت آنها ضروری نیست و در طول شیوع کروناویروس و می تواند با قرار دادن افراد در معرض خطر از طریق تماس نزدیک.

___

میلان — تعداد افرادی که بهبود از coronavirus در ایتالیا بالاتر از تعداد افرادی که در واقع مثبت برای اولین بار از ایتالیا, ایجاد اولین مناطق قرمز در فوریه. 21.

همانطور که از روز شنبه در مجموع 93,245 مردم شده اند اخراج از بیمارستان پس از دوره نقاهت بعد از این ویروس در حالی که 91,528 مردم مثبت در حال حاضر با توجه به عمران سازمان حفاظت.

در ضمن هر دو تعداد مرگ و میر و جدید مثبت ساخته شده خود را در بزرگترین جهش از روز یکشنبه.

مقامات ثبت 369 مرگ و میر در 24 ساعت گذشته, آوردن ایتالیا با مجموع مرگ و میر به 29,684 در حالی که تعدادی از عفونت های جدید افزایش 1,444 ضربه 214,457.

ایتالیا شروع به کاهش سخت مستند اقدامات روز دوشنبه اما انتظار می رود به یک زن و شوهر از هفته قبل از آن آشکار است که آیا کسب آزادیهای بیشتر در نتیجه افزایش عفونت و مرگ و میر.

ایتالیایی ها گفته بودن به پوشیدن ماسک و دستکش زمانی که خارج از خانه به عنوان برخی از 4.4 میلیون نفر از مردم بازگشت به کار این هفته نیز بیشتر تولید باز بود و بیشتر کسب و کار از جمله قهوه میله را خارج و تنها سفارشات.

___

پنجره, سنگ, Ariz. — ملت ناواهو مقامات گزارش شش اضافی مرگ و میر ناشی از COVID-19 بالا بردن مجموع در قبیله رزرو به حداقل 79 از شنبه.

قبیله ای مقامات همچنین گزارش 85 اضافی مثبت COVID-19, موارد بالا بردن مجموع رزرو به حداقل 2,599 از شنبه.

ملت ناواهو شده است ضربه سخت شیوع کروناویروس با قبیله اجرای حکومت سعی کنید برای جلوگیری از گسترش این بیماری در میان ساکنان آن پرت و دور افتاده جوامع است.

رزرو شامل بخش هایی از آریزونا و نیومکزیکو و یوتا.

شهرستانهای ترین گزارش موارد مثبت از شنبه شد نیومکزیکو McKinley شهرستان با 705 موارد و آریزونا آپاچی و نوجو شهرستان با 622 موارد و و 556 موارد بود.

___

دنبال AP پوشش خبری از کروناویروس همه گیر در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن