10 راه برای ضرب و شتم قرنطینه بلوز در سان فرانسیسکو

آیا شما آمار قرنطینه خستگی هنوز ؟ پس از پر کردن این روز در داخل خانه با پخت و پز دستور العمل های فیلم های مارا

توسط ATSHNEWS در 13 تیر 1399

آیا شما آمار قرنطینه خستگی هنوز ؟ پس از پر کردن این روز در داخل خانه با پخت و پز دستور العمل های فیلم های ماراتن بافندگی پروژه ها و یا حتی تلاش دست خود را در خانه کمبوچا آن را در مورد زمانی که شما بیرون بروید و اکتشاف شهرستان. رستوران ها و مغازه ها در منطقه سان فرانسیسکو شروع به آرامی بازگشایی با توجه به شهرستان پروتکل های ایمنی; به نظر می رسد مانند آن را ممکن است شبیه زندگی عادی به زودی.

در ادامه به 10 امن فعالیت های شما می توانید سعی کنید در سان فرانسیسکو به شما را مشغول نگه دارید.

1. زمین تا پایان

unsplash.com

زمین پایان است واقع در شمال غربی گوشه ای از سان فرانسیسکو ارائه دیدگاه های شگفت انگیز از ساحل headlands و پل گلدن گیت. دنباله شما طول می کشد در اطراف صخره های بالای اقیانوس و سایهدار مسیرهای از طریق سرو و درختان اکالیپتوس. "[زمین را] یک محل عالی برای گرفتن عکس و یا تماشای غروب آفتاب" دانشگاه برکلی دوم سام وانگ گفت. "آن را سرد به راه رفتن را از طریق خرابه های زیر دنباله بیش از حد." خرابه های Sutro, داخل حمام, هستند, واقع در سمت راست در امتداد ساحل; ظاهرا در یک نقطه آن را بزرگترین استخر سرپوشیده استقرار قبل از سوختن در سال 1966.

2. پل گلدن گیت

unsplash.com

مترادف با سان فرانسیسکو, پل گلدن گیت یک پل معلق ارتباط این شهر را به مارین کانتی در سراسر یک مایل گسترده تنگه که متصل به خلیج و اقیانوس آرام است. فاصله سراسر پل است از 4200 پا و یا کمتر از یک مایل. آن را قطعا ارزش آن را به بازدید از این منطقه خلیج آیکون! به عنوان شاعر لارنس Ferlinghetti می نویسد: در "تغییر نور" و "نور سان فرانسیسکو / یک دریای نور / جزیره نور... دست خوش پیشامد میشه در شب / از طریق دروازه طلایی / به دروغ در این شهرستان در سپیده دم است."

3. ساحل اقیانوس

unsplash.com

ساحل اقیانوس بدنام است برای منجمد امواج و خطرناک کنونی است که تنها با تجربه ترین خوانندگان را به سرمایه گذاری است. به عنوان گشت و گذار مربی الکس پس از آن قرار داده است "اگر شما می توانید گشت و گذار در اقیانوس, ساحل, شما تقریبا می توانید گشت و گذار در هر نقطه." به عنوان یکی از منطقه خلیج بالا گشت و گذار در نقاط ساحل اقیانوس است که اغلب سرد و باد می وزد و نه لزوما مناسب برای گاه به گاه ساحل رونده اگر چه در طول تابستان آتش تکثیر.

4. Twin Peaks

unsplash.com

به اشتباه با 90 جرم و جنایت, درام, Twin Peaks ویژگی در سراسر سان فرانسیسکو افق به عنوان دو برجسته تپه. شمال و جنوب قله شناخته شده به عنوان "ابراز پیروزی از اکتشاف" و "نو" ترتيب دوم بالاترین نقطه در شهر (دوم به کوه Davidson). از قله های شما می توانید ببینید Sutro برج ایستاده بلند و همچنین به عنوان نمایش از خلیج کاب کوه و دره سانتا کلارا در یک روز روشن. سرگرم کننده واقعیت: هنگامی که فاتحان اسپانیایی وارد در ابتدای 18th century آنها نام این منطقه "لس Pechos de la Chola" یا "سینه زن هندی قبل از ازدواج" و استفاده از این منطقه برای دامداری.

5. ماموریت منطقه نقاشی های دیواری

عکس اندرو چان

اگر شما به دنبال تجربه بخشی از شهر, فرهنگ و هنر, سعی کنید راه رفتن را از طریق ماموریت های منطقه. یک گالری در فضای پر جنب و جوش با نقاشی های دیواری این محله proliferates با هنر صحبت می کند که به موضوعات میراث فرهنگی و اجتماعی-سیاسی اظهارات. "من در زمان یک هنر کلاس تاریخ که در آن ما تا به حال برای نوشتن یک مقاله در یکی از نقاشی های دیواری در منطقه ماموریت. بسیاری از نقاشی های دیواری نمایندگی Latinx فرهنگ و تاریخ است. من نوشت: مقاله من در این نقاشی دیواری زیبا از یک فانوس دریایی در سمت راست در کنار یک taqueria," دانشگاه برکلی junior اما مور گفت. برخی از نقاشی های دیواری مانند MaestraPeace دیواری محصول یک همکاری بین هفت زنان هنرمندان به رسمیت شناخته شده بین المللی است.

6. Embarcadero

wikipedia.org

این اسکله کشش است واقع در شرق نوار ساحلی این شهرستان است. نام مشتق شده از فعل اسپانیایی embarcarمعنی "سوار شو." خانه کشتی ساختمان بندرگاه ماهیگیر و چندین اسکله های Embarcadero یک محل عالی برای راه رفتن در کنار آب و یا گرفتن چیزی برای خوردن. در Piers شما معمولا پیدا کردن کشتی به جزیره آلکاتراز و نمایشگاه علم در اکسپلوراتوریوم. سعی کنید ناهار خوری در پاسیو از Waterbar رستوران غذاهای دریایی رستوران با منظره عالی از پل خلیج.

7. شهرستان, چراغ, کتابفروشی

wikipedia.org

این یاد کتابفروشی تاسیس شد و در سال 1953 توسط شاعر لارنس Ferlinghetti و اعلام رسمی نقطه عطفی تاریخی در سال 2001. کتابفروشی دارای فوق العاده شعر اتاق طبقه بالا بود و میزبان هفته قبل از خوانش COVID-19. چراغ شهرستان شناخته شده به عنوان صفحه اصلی از ضرب و شتم جنبش سابق پاتوق و محل ملاقات برای نویسندگان مثل جک کرواک گری اسنایدر و آلن گینزبرگ.

8. باغ چای ژاپنی

unsplash.com

در حالی که این باغ در حال حاضر هنوز بسته ممکن است بازگشایی (همراه با سالن های ورزشی و استخرهای شنا و زمین های بازی) در جولای 13. واقع در پارک گلدن گیت این سبک ژاپنی باغ ویژگی های آبشار, فانوس سنگ پله سنگ مسیرهای مادری ژاپنی, گیاهان کوی برکه و حتی یک باغ ذن. چشم انداز معمار آقای Hagiwara و خانواده اش برای مراقبت از باغ تا سال 1942 زمانی که آنها به زور مهاجرت به اردوگاه های اقامت اجباری. برای مناظر زیبا بروید در مارس و آوریل هنگامی که شکوفه های گیلاس شکوفه.

9. کاخ هنرهای زیبا

unsplash.com

در اصل ساخته شده برای 1915 پاناما و اقیانوس آرام در نمایشگاه به منظور نمایشگاه آثار هنری کاخ هنرهای زیبا نیاز به یک نقطه خود را در "مناظر" لیست. بر خلاف سایر سازه ها از نمایشگاه, کاخ تحت بازسازی و باز باقی می ماند ، نمایشگاه مرکز در حال حاضر میزبان رویدادهای مانند مراسم عروسی یا نمایشگاه. روم و یونان باستان معماری الهام گرفته از طراحی کاخ; معمار در نظر گرفته شده برای بیرون کشیدن یک پوسیدگی خراب کردن. حتی فیلم های کلاسیک مانند "سرگیجه" و "اتاق" را برجسته کاخ هنرهای زیبا در توالی.

10. لژیون افتخار

wikipedia.org

لژیون افتخار موزه می پردازد ادای احترام به Palais de la Légion d ' Honneur در پاریس و باز در آتش بس بعد از سال 1924 اختصاص داده شده به کالیفرنیا سربازان کشته شده در جنگ است. موزه نمایش مجموعه ای از باستان و هنر اروپا پوشا بیش از 6000 سال است. "این یکی از مورد علاقه من, موزه ها. این مجسمه "متفکر" حق هنگامی که شما را وارد کنید و مجموعه ای از رودین دیگر مجسمه. من به معنای واقعی کلمه ضربه به من استاد فلسفه در اینجا یک بار و من احساس می کنم مانند این جهان به من گفتن من طعم خوب" دانشگاه برکلی دوم لیلی ماتسودا گفت. هیچکاک "سرگیجه" ویژه موزه هنگامی که Scottie شرح زیر مرموز مادلین از طریق گالری.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب