آخرین: 400 آلمانی مدیران و کارگران بازگشت به چین

توسط آسوشیتد پرسآخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است.

توسط ATSHNEWS در 10 خرداد 1399

توسط آسوشیتد پرس

آخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید یا مرگ.

بالای ساعت:

— دو سازمان ملل متحد خدمت نیروهای حافظ صلح در مالی کشته شده اند از COVID-19.

— نیواورلئان به احتمال زیاد بازگشایی آهسته تر از بقیه لوئیزیانا.

— دولت روسیه اذعان مرگ و میر ناشی از احتمال COVID-19 قربانیان.

— شهر نیویورک شروع به بازگشایی در ژوئن 8, فرماندار می گوید.

___

پکن — حدود 400 آلمانی مدیران و کارگران و اعضای خانواده را آغاز کرده اند که بازگشت به چین سرنشین پرواز چارتر به عنوان شرکت های چند ملیتی در جهان و دومین اقتصاد به دنبال گرفتن عملیات خود را دوباره در حال اجرا در سرعت کامل.

یک جفت از پرواز از فرانکفورت به کسب و کار چینی هاب تیانجین و شانگهای برگزار شد توسط آلمان اتاق بازرگانی در چین در همکاری با ماموریت های دیپلماتیک آلمان و شرکت هواپیمایی لوفت هانزا و در حال اول بازگشت پروازها از اروپا به چین برای اتباع خارجی. چین تا حد زیادی ممنوع همه خارجی ها از ورود چین به دلیل شیوع کروناویروس.

"این یک گام مهم برای ارتباط مجدد چین و آلمان اقتصاد" ینس Hildebrandt, مدیر اجرایی, آلمانی, اتاق بازرگانی در شمال چین بیان شد که در انتشار اخبار. "این است که ما منافع مشترک به مشارکت در کمک به اقتصاد بازگشت به حالت عادی و قبل از ویروس سطوح است." بیش از 5,200 شرکت های آلمانی کار در چین به کارگیری بیش از 1 میلیون نفر است. "ما می دانیم که وجود دارد این است که تقاضای زیادی در جامعه کسب و کار برای دریافت بیشتر کارمندان خارجی به چین" Hildebrandt به نقل شد.

اولین پرواز با 200 مسافر بود که با توجه به رسیدن مدت کوتاهی قبل از ظهر روز شنبه در تیانجین یک شهر بندری در شرق پایتخت پکن است. یکی دیگر از پرواز به شانگهای. دومین پرواز بود و انتظار می رود برای رسیدن به در شانگهای حدود ظهر روز شنبه, ژوئن 4.

___

سئول کره جنوبی — کره جنوبی گزارش شده 39 مورد جدید از coronavirus بسیاری از آنها در پر جمعیت سئول شهری که در آن مقامات را در بر داشت و بیش از صد عفونت های مرتبط با انبار کارگران است.

آمار و ارقام از کره جنوبی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در روز شنبه آورده و ملی در مجموع به 11,441 موارد و 269 مرگ و میر. حداقل 12 از موارد جدید در ارتباط بودند به ورود بین المللی.

KCDC مدیر Jeong Eun-kyeong گفت: در طول یک ویروس در جلسه بعد از ظهر جمعه که حداقل 102 عفونت مرتبط شده اند به کارگران در یک انبار عظیم توسط Coupang محلی e-commerce غول پیکر است که دیده می شود سفارشات سنبله در این بیماری همه گیر.

این شرکت شده است برای انتقاد از عدم اجرای مناسب اقدامات پیشگیرانه و اجرا فاصله بین کارکنان با ویروس های کشف شده بر روی کلاه ایمنی, لپ تاپ, کیبورد و دیگر تجهیزات آنها به اشتراک بگذارید.

سلامت کارگران را نیز در بر داشت حداقل 266 عفونت های مربوط به کاباره ها و دیگر مکانهای تفریحی در سئول شهری که دیدم جمعیت زیادی در اوایل ماه مه به عنوان مقامات کاسته اجتماعی فاصله دستورالعمل.

تجدید حیات در عفونت باید احساس خطر مقامات که میلیون ها نفر از کودکان شده اند بازگشت به مدارس در سراسر کشور.

در حالی که بستن nightspots و فضاهای عمومی به سرعت گسترش ویروس مقامات دولتی تا کنون حفظ مرحله به مرحله بازگشایی مدارس ابراز امید که اخیر انتقال می تواند شامل سرعت.

___

پکن — چین گزارش چهار مورد تأیید از coronavirus در شنبه همه آورده شده از خارج از کشور و هیچ مرگ و میر.

فقط 63 نفر باقی مانده در درمان و دیگر 401 تحت انزوا و نظارت برای نشان دادن نشانه هایی از ویروس و یا تست مثبت آن را بدون نشان دادن هیچ نشانه ای.

چین گزارش کرده است در مجموع 4,634 مرگ و میر در میان 82,999 موارد پس از این ویروس برای اولین بار شناسایی شده در مرکز صنعتی چین در شهر ووهان. اگر چه تقریبا همه هنوز هم می پوشد ماسک در اکثر دفاتر و مغازه ها و رستوران ها را دوباره باز اگر چه اقتصادی خرید اینترنتی از ماه از مستند, در بسیاری از کشور را ترک کرده اند و میلیون ها نفر بیکار و همراه با بدتر شدن اختلاف تجاری با آمریکا و کاهش تقاضای جهانی هنوز مشخص نیست که چگونه بسیاری از مشاغل باز خواهد گشت.

___

مقامات بهداشت روز جمعه گفت که آنها به دنبال "اطلاع رسانی انبوه اعداد از مردم ناشناخته" پس از یک شخص که با حضور استخر شلوغ احزاب بیش از آخر هفته روز یادبود در میسوری دریاچه از رشتهکوه اوزارک آزمایش مثبت برای COVID-19.

Camden County وزارت بهداشت گفت: در یک نسخه که ساکن Boone County در اواسط میسوری آزمایش مثبت روز یکشنبه پس از ورود در دریاچه منطقه یک روز پیش از آن. گفته شده است موارد گزارش شده از این ویروس مربوط به کروناویروس در ساکنان Camden County, که در آن طرف دیده می شود در فیلم ها و عکس های ارسال شده بر روی رسانه های اجتماعی صورت گرفت.

چرا که "توده شماره از مردم ناشناخته" نیاز به اطلاع مقامات منتشر مختصری جدول زمانی از محل فرد در آخر هفته گذشته از جمله توقف در یک نوار به نام مرداب, جک یک بار و رستوران است که دارای یک استخر و همچنین به عنوان یک ناهار خوری و استخر محل به نام سایه Gators و تنبل Gators.

مرداب جک صاحب گری Prewitt گفت: قبلا در بیانیه ای که هیچ قانون شکسته شد هر چند این تصاویر به نظر می رسد برای نشان دادن به مردم نقض کالیفرنیا ، مایک پارسونز دستور دولت نیاز به اجتماعی فاصله.

پرشن اجازه کسب و کار و جاذبه های بازگشایی مارس 4, اما دولت به منظور نیاز به 6 فوت (2 متر) اجتماعی فاصله از طریق حداقل تا پایان مارس.

___

سازمان ملل متحد — سازمان ملل متحد-دبیر کل اعلام کرده است که مرگ و میر ناشی از دو U. N. نیروهای حافظ صلح از COVID-19.

آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ اعلام ساخته شده در یک مراسم جمعه است که بین المللی بعد از سازمان ملل نیروهای حافظ صلح گفت: هر دو حافظ صلح بودند خدمت در مالی. U. N. گفت: یکی از کامبوج و دیگر از ال سالوادور.

اشاره به این حادثه تلخ گفت: COVID-19 همه گیر اتحادش را تغییر تقریبا همه چیز اما نه "خدمات و فداکاری و از خود گذشتگی" از بیش از 95,000 مردان و زنان خدمت در U. N. s 13 ماموریت حفظ صلح در سراسر جهان است.

با توجه به U. N. حافظ صلح بخش وجود داشته است 137 تایید موارد COVID-19 در U. N. عملیات حفظ صلح با بیشترین تعداد تا کنون — 90 موارد — در مالی. مرگ برای اولین بار از این ویروس در میان نیروهای حافظ صلح.

بیش از 3,900 U. N. کارکنان درگذشت وظیفه از سال 1948. که شامل بیش از 100 سازمان ملل نیروهای حافظ صلح در مالی کشته از سال 2013 هنگامی که این ماموریت آغاز شد و پس از رهبری عملیات نظامی برای بیرون راندن افراط گرایان اسلامی از قدرت است.

___

NEW ORLEANS — New Orleans, به احتمال زیاد خواهد شد سهولت محدودیت در تجمعات و کسب و کار آهسته تر از بقیه لوئیزیانا, شهرستان, بهداشت گفت.

لیبریا جان ادم ادواردز است که انتظار می رود به اعلام روز شنبه که آیا لوئیزیانا بیشتر خواهد شد سهولت محدودیت زمانی که زمان اضطراری سفارشات منقضی ژوئن 5.

اما نیواورلئان که در آن بزرگ مردی Gras جمعیت در اواخر فوریه در حال مظنون به کمک به یک کشنده COVID-19 شیوع — به احتمال زیاد حرکت آهسته تر از دولت شهرستان در بخش بهداشت و درمان مدیر جنیفر Avegno گفت.

"نیواورلئان باید بیشتر مراقب" Avegno گفت: در طول یک زندگی جریان کنفرانس خبری. "از آنجا که آنچه اتفاق می افتد در منطقه ای ما تاثیر می گذارد بیش از آن در بسیاری از جاهای دیگر. نه فقط منطقه ای در لوئیزیانا اما منطقه ای در خلیج فارس در جنوب."

یکی از نگرانی های او ذکر شده بود بزرگ روز یادبود گردهمایی در امتداد سواحل خلیج فارس در فلوریدا و آلاباما و می سی سی پی است که ممکن است شامل ساکنان نیواورلئان. او اشاره کرد یک عکس از اجتماعات بزرگ در ساحل غربی فلوریدا.

"وجود دارد هیچ اجتماعی فاصله. این نوع نگاه به بهداشت عمومی مردمی زیادی از سوزش سر دل" Avegno گفت.

مقامات شهرستان می خواهید زمان بیشتری برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها به منظور تعيين اثر از ساکنان نیواورلئان' بازدیدکننده داشته است به چنین روز یادبود وقایع قبل از شل شدن بیشتر محدودیت.

___

اورلاندو فلوریدا. — Universal Orlando, برنامه ای برای بازگشایی آن هتل به مهمانان در ژوئن 2, بیش از دو ماه پس از آنها بسته شد برای کمک به جلوگیری از گسترش coronavirus.

در بیانیه ای جمعه ارومیه گفت: هتل ها خواهد بود با دقت موفق در مراحل و بازگشایی با طیف وسیعی از بهترین شیوه ها و روش های بهداشت.

مهمانان اقامت در هتل رفت و آمد مکرر قادر خواهید بود به بازدید جهانی پارک در ژوئن 3 و 4 قبل از آنها به طور کامل بازگشایی برای عموم در تاریخ 5 ژوئن.

SeaWorld برنامه ای برای بازگشایی در ژوئن 11 و والت دیزنی اعلام کرد آن آغاز خواهد شد بازگشایی در فازهای در جولای 11.

___

مسکو — دولت روسیه ارائه شده به روز شده coronavirus آمار شامل مرگ و میر در کسانی که تست مثبت برای این ویروس اما از علل دیگر فوت.

روز جمعه اعلام توسط معاون نخست وزیر تاتیانا Golikova به دنبال انتقاد از روسیه و برخی از کارشناسان غربی که ادعا شده که مقامات روسی تحت-گزارش COVID-19 مرگ و میر به دلایل سیاسی.

Golikova گفت: 1,675 نفر از COVID-19 آوریل است. از این تعداد 1,136 مرگ و میر به طور مستقیم ناشی از COVID-19 در حالی که باقی مانده 539 نفر آزمایش منفی بود اما علائم نشان می دهد آنها به احتمال زیاد در اثر ویروس. علاوه بر این Golikova گفت: 1,038 دیگران آزمایش مثبت برای این ویروس اما از علل دیگر فوت.

اگر همه کسانی که در مرگ و میر نسبت به COVID-19 کشور مجموع تلفات در آوریل خواهد بود 2,713 یا نزدیک به 60 درصد بیشتر از قبلا اعلام شماره.

Golikova گفت: روسیه از نزدیک دنبال شد و سازمان بهداشت جهانی راهنمایی در ثبت نام coronavirus مرگ و میر.

___

رم — ایتالیا به وزارت بهداشت گزارش کرده است هیچ انتقادی coronavirus عفونت خوشه در هر منطقه به مثبت متهور به صورت برنامه ریزی شده در ژوئن 3 بازگشایی ایتالیا به اینتر-سفر منطقه ای توسط ایتالیایی ها و اروپایی ها به طور یکسان.

این وزارتخانه روز جمعه با صدور منطقه های منطقه تفکیک میزان عفونت در طول هفته گذشته. گزارش هفتگی بخشی از ایتالیا پست-مستند استراتژی برای نگه داشتن یک چشم نزدیک بر روی میزان عفونت و توانایی سیستم سلامت ملی برای پاسخ به هر COVID-19 خوشه در زمانی اروپایی کانون این بیماری همه گیر.

این گزارش گفت: مناطق مانند سخت ضربه لمباردی نشان داد هنوز هم پیچیده و در سطح بالا از گردش ویروس اما گفت که وضعیت تحت کنترل است. وزارت توصیه می شود "احتیاط به خصوص در لحظه ای که در آن فرکانس از جنبش مردم در سراسر قلمرو ملی را افزایش می دهد."

همچنین جمعه, Lombardia منطقه ای فرماندار بازجویی توسط دادستان بررسی شکست مقامات برای قفل کردن الزانو لامباردو و شهرهای دیگر در استان برگامو پس از اولین مورد مثبت وجود دارد ثبت شده Feb. 23. آن را در زمان دو هفته برای دولت به قفل کردن تمام لمباردی, اجازه می دهد که ویروس به گسترش نمایی و کشتن هزاران نفر.

___

لاس وگاس — تلخ اعداد نشان می دهد تاثیر اقتصادی نوادا کازینو و کسب و کار تعطیلی به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

با بسیاری از کسب و کار و همه قمار توقیف از طریق آوریل تنظیم کننده دولت روز جمعه گزارش داد که ماهانه قمار درآمدهای مالیاتی بودند پایین نزدیک به 100 ٪ در مقایسه با یک سال پیش. گردشگری مقامات اندکی کمتر از 107,000 بازدید کنندگان به لاس وگاس در ماه پایین 97% از یک سال پیش.

لیبریا استیو Sisolak این هفته برداشته بسته شدن سفارشات در کسب و کار بیشتر و گفت: قمار می توانید رزومه در 4 ژوئن. McCarran International Airport در لاس وگاس گزارش دست زدن به کمتر از 4 درصد از مسافران در ماه آوریل بیش از آن در مارس 2019.

___

دنبال AP پوشش خبری از کروناویروس همه گیر در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن