رجینا YMCA برای بازگشایی آغاز ژوئن 22

محتوای مقالهبا ورزشگاه و امکانات تناسب اندام قادر به بازگشایی تحت فاز 3 از دوباره باز ساسکاچوان, YMCA در حال آ

توسط ATSHNEWS در 16 خرداد 1399

محتوای مقاله

با ورزشگاه و امکانات تناسب اندام قادر به بازگشایی تحت فاز 3 از دوباره باز ساسکاچوان, YMCA در حال آماده سازی به استقبال عمومی بازگشت.

زمانی که YMCA of Regina آن شروع می شود مبهوت بازگشایی — آغاز در 22 ژوئن در شمال غربی محل — از آن خواهد شد کار برای اطمینان از ایمنی از اعضای آن کارکنان و داوطلبان و مهد کودک, خانواده, با توجه به آزادی مطبوعات صادر شده این هفته است.

به عنوان با دیگر امکانات تناسب اندام YMCA موضوع محدود به خدمات و دستورالعمل بهداشت و ایمنی و استانی نیاز داشته باشید. مبهوت بازگشایی خواهد شد اجازه می دهد YMCA به پیکربندی امکانات خود را برای اجتماعی فاصله ارائه کارکنان با پروتکل آموزش و امن تجهیزات لازم.

شمال غربی محل دوباره باز خواهد شد ، در جولای 8, شرق محل است که به دنبال کت و شلوار در حالی که این محل در مرکز شهر بسته باقی خواهد ماند تا زمانی که اعلام یک فاز 4 تاریخ.

"بر اساس بازخورد از اعضای این چارچوب زمانی را نیز اجازه می دهد YMCA بررسی امیدوار بازگشت از اعضای ما که قبل از همه گیر کار در درجه اول در مرکز شهر در منطقه" خوانده شده انتشار. "این روش صحنه اجازه خواهد داد که YMCA به مانیتور ما عضو ترافیک برای همه مکانها و قادر به انجام عملیات در مقیاس بزرگ به عنوان تقاضا برای خدمات افزایش می دهد."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب