لوول جامعه مرکز بهداشت و درمان جفت سر COVID-19 سایت آزمون

لوول — قبل از COVID-19 شروع به رفت و برگشت از طریق ماساچوست و کشور سامانتا اردن و لیندزی رابرتز هرگز مقدار از

توسط ATSHNEWS در 11 خرداد 1399

لوول — قبل از COVID-19 شروع به رفت و برگشت از طریق ماساچوست و کشور سامانتا اردن و لیندزی رابرتز هرگز مقدار از یک فرصت برای با هم کار کنند.

به عنوان رئیس خدمات دندانپزشکی و آزمایشگاه استاد راهنما به ترتيب در لوول, جامعه, سلامت, مرکز, مسیر خود, نیست, اغلب, به احتمال زیاد به صلیب. اما از اواخر ماه آوریل دو کار کرده اند با هم سه روز در هفته برای کمک به جمع آوری نمونه ها در مرکز بهداشت COVID-19 تست عملیات Jackson Street.

برای اردن کار در تست سایت یک بیت از خروج از معمول روال کار به عنوان او روز قبل از همه گیر شد صرف مراقبت از بیماران و نظارت بر مرکز دندانپزشکی برنامه. اما زمانی که این مرکز دندانپزشکی به طور موقت بسته شده و او به سرعت شروع به پریدن کرد در هیئت مدیره برای کمک به اطمینان حاصل شود LCHC می تواند شروع ارائه COVID-19 تست برای بیماران خود.

"وقتی که من از او خواست به انجام swabbing او بدون تردید گفت که او را به انجام این کار است. او گفت: بله حتی در نظر گرفتن خطر شخصی خودش با نزدیک شدن به بیماران بودند که به احتمال زیاد مثبت" Randi Berkowtiz مرکز افسر ارشد پزشکی گفت: اردن است. "او نه تنها در زمان در وظایف جدید که بخشی از شرح شغل اما او نیز کمک به ایجاد انگیزه در کارکنان خود را به زمین و کمک به هر کجا که آن را مورد نیاز است."

اردن گفت که بخشی از آنچه که او لذت می برد بیشتر در مورد کار در یک جامعه مرکز بهداشت است که بخشی از سلامت جامع تیم پرداختن به بيماران نیازهای متنوع — و با وجود خطر کار در تست سایت در بخش دیگری از بودن بازیکن تیم.

"ما نه فقط دندانپزشکان به تنهایی کار; کار ما به عنوان بخشی از یک تیم است. و قطعا در مراکز بهداشتی و درمانی من فکر می کنم وجود دارد فرصت های بیشتر برای بهداشت دهان و دندان پزشکان برای کمک به بیماران خارج از آنچه که به طور سنتی فکر به عنوان دندان" اردن گفت. "اما این است که قطعا چیزی است که من انتظار داشتم انجام می شود اما ممنون میشم قادر به کمک کند."

رابرتز از سوی دیگر هرگز واقعا یک فرصت برای پیدا کردن آنچه در یک روز عادی از کار در مرکز بهداشت خواهد بود. او پیوست کارکنان وجود دارد برای نظارت بر دپارتمان آزمایشگاه خدمات در اوایل ماه مارس تنها در حدود یک هفته قبل از این تاسیسات منتقل بسیاری از عملیات خود را در خارج از سایت در پرتو این بیماری همه گیر.

"ما به وضوح به ارمغان آورد یک تیم بازیکن در هیئت مدیره" بث هیل از مرکز بهداشت ارشد بالینی افسر گفت: از رابرتز. "او پا تا به کمک با ما رانندگی و پیاده روی تا COVID تست کمک به ما برای امینی به سرعت و با اطمینان عملیات کارآمد. این تست قرار می دهد لیندزی راست در خط مقدم."

هر چند جمع آوری نمونه ها در یک محیط جدید قلمرو رابرتز گفت: کار خود را به عنوان یک آزمایشگاه بالینی دانشمند آمادگی خود را به خوبی برای این وضعیت به عنوان او استفاده می شود به در نظر گرفتن سخت محافظ احتیاطی در او روز به روز کار می کنند.

"به طور معمول یک آزمایشگاه بالینی دانشمند مشغول به کار در یک پنجره آزمایشگاه. پس از آن نوع خوب برای خارج شود و در واقع باید کمی بیشتر در ارتباط با بیماران و جامعه" رابرتز گفت. "همه شده است سوپر خدا را شکر که ما در خارج وجود دارد."

به گفته رابرتز مرکز بهداشت تست سایت جمع آوری در هر نقطه از حدود 15 نمونه در هر روز به بیش از 40 در آن شلوغ ترین و با ظرفیت برای جمع آوری بیشتر. پس از LCHC آزمایشگاه طول می کشد مراقبت از تمام مدارک لازم نمونه فرستاده شده به تلاش برای تشخیص اسید نوکلئیک تست و نتایج را به مرکز الکترونیکی, او گفت:.

برای برخی از بیماران این ایده تحت nasophyrangeal گرد و خاک — که یک نمونه از پشت بینی و گلو و قابل اطمینان ترین روش تست برای COVID-19 — می تواند دلهره آور. در این موارد اردن و Roberts نیز وجود دارد برای کمک به اطمینان آنها و صحبت کردن با آنها را از طریق روش است که طول می کشد تنها در حدود 15 ثانیه است اما می تواند ناراحت کننده باشد.

"ما تا به حال بیماران که آمده اند برای تست سایت و آنها واقعا عصبی و مضطرب و آنها فقط ابراز چقدر درک آنها قادر به رسیدن به یک آشنا محل" اردن گفت. "با خیلی نا آشنا بودن قادر به تست انجام شده در مرکز بهداشت این است که یک منبع آرامش برای بیماران ما در طول این زمان, و من فکر می کنم این واقعا عالی است که سلامت مرکز قادر به ارائه خدمات است."

رابرتز توافق کردند که او خوشحال می شود قادر به کمک به پر کردن یک نیاز در طول این مدت اشاره کرد و او با افتخار از نقش او و دیگر آزمایشگاه بالینی دانشمندان گرفته شده در طول بیماری همه گیر.

"من یک طرفدار در آموزش مردم در مورد آزمایشگاه بالینی دانشمندان و من خوشحالم که این می تواند درخشش یک نور کمی در مورد اهمیت آزمایشگاه کار می کنند و چگونه بسیاری از چیزها تکیه بر آزمایشگاهی تصمیم گیری. یکی از این سخنان است 'بدون آزمایشگاه شما تنها حدس زدن,'" رابرتز گفت. "و بنابراین در این همه گیر و این بیماری است که واقعا به نور می آید."

لوول جامعه مرکز بهداشت COVID-19 تست سایت در سه شنبه, چهار شنبه و پنج شنبه هر هفته از ساعت 9 صبح تا 1 بعد از ظهر مرکز بهداشت و درمان بیمارانی که علاقه مند هستند در حال آزمایش باید از تماس با ارائه دهنده مراقبت به راه اندازی یک قرار ملاقات.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن