کارشناسان بهداشت عمومی: پایان دادن به مستندات بسیار دیر شده

دو ماه پیش آمریکا coronavirus شعار کاهش: "صاف منحنی."امروز سیاستمداران هل دادن برای نگه داشتن مستند سیاست در م

توسط ATSHNEWS در 1 خرداد 1399

دو ماه پیش آمریکا coronavirus شعار کاهش: "صاف منحنی."

امروز سیاستمداران هل دادن برای نگه داشتن مستند سیاست در محل به استقبال یک استراتژی جدید: سرکوب. "ما باید برای متوقف کردن گسترش یافته است."

نتیجه استقبال از دو متضاد روش به COVID-19 بحران است بر روی صفحه نمایش در بوستون که در آن شهردار مارتی والش اعلام کرد او را نگه داشتن در لغو برخی از محدودیت ها در شهر خود به دلیل تعداد افرادی که در معرض شده ام COVID-19 خیلی کم است.

هنگامی که آنتی بادی آزمایش نشان داد که کمتر از 10 درصد از جمعیت شهرستان را به حال شده است در معرض ویروس بوستون دموکرات تصمیم به جلو و عقب در برنامه های شل محدودیت چرا که "اکثریت مردم ما هنوز هم که هنوز است در معرض ویروس. این بر آنچه که ما در حال حاضر می دانیم که ما باید به حرکت با احتیاط و تمرکز بر روی آنچه ما را از این راه دور" والش گفت.

به عبارت دیگر این مستند را ترک کرده است جمعیت بسیار آسیب پذیر به ویروس است که آن را غیر ممکن است برای بلند مستند — نتیجه حصول اطمینان از این جمعیت آسیب پذیر باقی می ماند برای آینده قابل پیش بینی.

"شده اند وجود دارد بسیاری از خنگ تصمیم گیری های سیاست در طول COVID-19 همه گیر است اما این یکی از اشتباهترین" health کارشناس سیاست Avik Roy گفت InsideSources در مورد شهردار بوستون نظرات.

Roy رئیس بنیاد تحقیقات در فرصت برابر, معتقد است از آن زمان گذشته برای طرفداران گسترده مستندات به دوباره فکر می کنم استراتژی خود را.

این مستند با رویکرد ارائه شد به آمریکایی ها به عنوان یک شکل از کاهش به "صاف منحنی" و نگه داشتن بیمارستان از تاخت و تاز کردن توسط COVID-19 بيمار. اما هنگامی که منحنی شکسته شد, توسط, آوریل 1 یا پس این مستند انجام داده بود کار خود را کاهش تاثیر این بیماری است.

اما گسترش مستند فراتر از آن نقطه یک سرکوب استراتژی که هدف این است که برای جلوگیری از گسترش به طور کامل — و این که سوالات زیادی در میان متخصصان بهداشت عمومی.

"من فکر می کنم ما درد و رنج از مجموع مبهم تفکر و, و ماموریت خزش به عنوان سرکوب داده است راه را برای کاهش," دکتر گفت: جورج وحشی افسر ارشد پزشکی / Co-Founder در Proteus Digital Health, Inc. "همه ما به یاد داشته باشید معروف نمودار که نشان داده شد در همه جا با بیمارستان ظرفیت و میزان بستری شدن در بیمارستان و همه موافقت کردند: خدای ما نمی خواهیم که به اتفاق می افتد. و سرکوب موفق ما به وضوح مسطح منحنی.

"اما با این ویروس هنوز هم در اینجا و هیچ شانسی برای از بین بردن آن در کوتاه مدت از آن زمان به حرکت فراتر از (گسترده مستندات.) "ما در حال شنیدن چیزهای عجیب و غریب مانند" ما نمی توانیم در پایان این مستندات وجود دارد تا یک واکسن.' این یک رویکرد بسیار متفاوت از اجتناب از قریب به اتفاق سیستم بهداشت و درمان," Savage گفت.

جارد Rhoads از دارتموث موسسه سیاست های بهداشتی و بالینی گفت: سرکوب استراتژی حس می کند "اگر شما یک درجه بالایی از اعتماد به نفس است که یک گلوله نقره ای مانند یک واکسن است در اطراف گوشه و یا که شما می توانید آن را خاموش چون شما می دانید که در آن تمام موارد هستند. اما در غیر این صورت فقط آن را بسیار کشیده و بلند کردن رویکرد است."

و به عنوان سازمان بهداشت جهانی ویژه coronavirus فرستاده دکتر دیوید Nabarro گفت: "این ویروس است که در اینجا به ماندن بگیرید. ما نمی خواهیم هر کسی به این باور وجود دارد یک واکسن مناسب در اطراف گوشه. این ویروس می تواند تهدیدی برای ما باشد."

فقط چند مایل از بوستون, نیوهمپشایر, اپیدمیولوژی دولت روز دوشنبه اعلام کرد دولت خود را در همان نقطه. آنتی بادی آزمایشات نشان می دهد کمتر از 5 درصد از گرانیت Staters در معرض ویروس. همان در لس آنجلس که در آن آزمایش نشان می دهد یک سطح مشابه از قرار گرفتن در معرض و شهرستان بهداشت عمومی مدیر دکتر باربارا فرر گفت: شهر "امن تر در خانه" سفارش خواهد بود "گسترش تمام راه را به اوت."

بیانیه ای که موجب آنقدر گسترده واکنش شهرستان در حال حاضر دوباره رویکرد خود را.

لا شهردار Garcetti مشکل مانند دیگر مقامات منتخب و تلاش برای دفاع از مستند استراتژی است که وجود دارد هیچ پاسخ روشن به این پرسش که چگونه سازندگان: کسب و کار امروز را کاهش می دهد خطر گسترده COVID-19 موارد در یک واکسن-آینده رایگان. در واقع مستندات را از خطرات بدتر است.

راه دیگری وجود دارد دکتر Savage گفت. "عمودی ممنوعیت."

"عمودی ممنوعیت بدان معنی است که ما جدا از مردم خود را در معرض خطر. برای کسانی که دپرسیون ایمنی هستند و یا دیگر بیماریهای جدی یا موجب شود افراد مسن هستند در بالاترین خطر ما باید با استفاده از اقدامات فوق العاده با هدف حفاظت از آنها را تا زمانی که وجود دارد یک واکسن" Savage گفت.

"در ضمن بقیه از ما, ما نمی تواند بازگشت به کسب و کار به عنوان معمول — شما احتمالا نمی خواهید از 50000 نفر در یک استادیوم فوتبال در حال حاضر است. اما ما باید به مردم اجازه می دهد برای مرتب کردن چگونه به انجام مناسب کاهش و بهترین تصمیم را برای کسب و کار خود را به طوری که آنها می توانید به نگه داشتن اقتصاد نورد و ساخت گله ایمنی است."

Rhoads باعث می شود همان نقطه مورد ارزش قرار گرفتن در معرض این ویروس در میان سالمترین بخش از جمعیت. "سرکوب نمی کند و اجازه می دهد تا شما را به کار از طریق موارد است. بیشتر من می خواهم بگویم که اگر خود را به سیستم بهداشت و درمان ظرفیت بیش از حد بیکار و سپس شما احتمالا بیش از حد قفل شده — شما نمی کار را از طریق جمعیت اجازه می دهد ایمنی برای ساخت."

در مقیاس بزرگ مستندات تحمیل هزینه های عظیم در جامعه است. علاوه بر هزینه های مالی (برنده جایزه نوبل اقتصاد پل رومر قرار می دهد برچسب قیمت در $500 میلیارد دلار از یک ماه قبل پیش بینی خروجی برای اقتصاد ایالات متحده) وجود دارد ویرانگر اثرات در خانواده و جامعه نهاد.

اگر coronavirus موج در سراسر محافظت جمعیت این سقوط بسیاری از آمریکایی ها ممکن است تعجب اگر قیمت بالا خریداری و آنها را بیش از حد کم است.

مایکل گراهام سیاسی است سردبیر در InsideSources. شما می توانید او را در رسیدن به michael@insidesources.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب