مزایای مالی سادگی

در آخرین مقاله ما صحبت کردیم در مورد چگونه به سادگی می تواند کمک به شما در دستیابی به یک احساس آرامش و کنترل ن

توسط ATSHNEWS در 4 خرداد 1399

در آخرین مقاله ما صحبت کردیم در مورد چگونه به سادگی می تواند کمک به شما در دستیابی به یک احساس آرامش و کنترل نه تنها در زندگی شخصی بلکه در زندگی مالی شما را به عنوان به خوبی. اجازه دهید در ادامه به بحث در مورد چگونه این مفهوم می تواند به بهبود توانایی خود را برای بهتر تصمیم گیری های مالی.

می دانم آنچه شما کسب درآمد صرف و صرفه جویی در. این است پایه و اساس هر خانوار مالی طرح. شما قادر خواهید بود برای شناسایی و کاهش هزینه های غیر ضروری, بنابراین شما می توانید صرفه جویی بیشتر و کاهش بدهی.

حتی افراد مرفه پیدا کنید که تعیین که در آن پول است توانمند سازی است. برای افراد جوان فقط شروع کار در یک حرفه ای و یا بالا بردن یک خانواده, صرفه جویی در حال حاضر ممکن است واقع بینانه اما این روند می تواند به شما در آماده شدن برای ساخت یک صرفه جویی و سرمایه گذاری طرح در مراحل بعدی زندگی که پول بیشتری در دسترس است.

"هزینه های کمتر از شما کسب درآمد و سرمایه گذاری بقیه" ممکن است یک کلیشه, اما آن را نیز قدرتمند ترین ثروت-ساختمان ابزار ما. ما نمی توانیم کنترل بازده سرمایه گذاری و یا تورم, اما ما می توانید کنترل هزینه های ما.

سرمایه گذاری مانند یک مینیمالیستی. فرمول ساده برای بلند مدت سرمایه گذاری موفقیت است ؟ استفاده از پس انداز خود را برای ساخت یک, ارزان, نمونه کارها متنوع متشکل از یک تعداد انگشت شماری از منابع مالی که منطبق با توانایی خود را به معده موقت اما تند و زننده سرمایه گذاری ضرر و زیان است. شما نگه داشتن بیشتر از سرمایه گذاری خود را می گرداند به جای بخشش آنها را به کمیسیون هزینه ها و مالیات و شما بیشتر احتمال دارد به چوب خود را با طرح سرمایه گذاری از طریق اجتناب ناپذیر بار دشوار است.

چند درصد ذخیره هر سال در این هزینه های غیر ضروری می تواند به معنای صدها هزار دلار بیشتر در حساب خود را بیش از طول عمر خود را.

فراموش نکنید که در مورد پیش بینی که در آن بازار سهام عنوان شده است در کوتاه مدت. هیچ مهم نیست که چقدر درخشان و یا تجربه تا به حال شده است قادر به انجام آن به طور مداوم به اندازه کافی به آن را سودآور است. تلاش برای "زمان" زمانی که به حرکت در داخل یا خارج از بازار سهام نمی شود به اندازه کافی متنوع و پرداخت هزینه های سرمایه گذاری بالا تقریبا تضمین شده به نوبه خود یک شمع زیادی از پول را به یک مقدار کوچکتر است.

مطمئن شویم که در برابر ضرر و زیان است که بیش از حد به خرس. حتی یک بانک یا حساب سرمایه گذاری می توانید از بین برود به سرعت اگر خانواده اولیه نان آور و غیر فعال می شود و از دست می دهد توانایی به کار و یا می میرد قبل از موعد مقرر و برگ وابستگان ، خوشبختانه این خطرات شما می توانید محافظت در برابر با بیمه.

در دراز مدت از کار افتادگی بیمه جایگزین بخشی از کارفرمای خود چک با یکی از شرکت های بیمه معمولا تا یک سن خاص و یا تا زمانی که شما می توانید از بازگشت به کار. بیمه عمر به طور معمول پرداخت یک مبلغ یکجا نفع مرگ به وارثان خود را. نیاز به هر دو این سیاست است که بیشترین زمانی که خانواده جوان است و هزینه و بدهی (وام مسکن و وام خودرو و غیره.) بالا هستند. در حالت ایده آل شما به عنوان جمع آوری پول و پرداخت بدهی نیاز برای پوشش باید به طور پیوسته کاهش می دهد به عنوان رو به رشد خود را کوسن های مالی به عنوان "خود-بیمه."

این نوع از سیاست ارزان هستند بنابراین باید واقع بینانه در مورد میزان پوشش شما نیاز دارید. اگر شما تحت بیمه کردن خود و خانواده می تواند مجبور به دراماتیک تغییر در شیوه زندگی مانند در حال حرکت به یک منطقه با یک کیفیت پایین سیستم مدرسه و یا اجبار یک در حال حاضر-بیوه ماندن در خانه پدر و مادر به بازگشت به کار. از سوی دیگر اگر شما بیش از مطمئن شویم که شما قفل خود را به بی ارزش پرداخت حق بیمه بالا.

ما در گسترش بحث ما در بیمه عمر و بررسی نقش برنامه ریزی و مستغلات نقش در تسهیل امور مالی خود را.

جان Spoto بنیانگذار نگهبانی برنامه ریزی مالی در اندوور و Danvers. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس 978-475-2533 و یا بازدید www.sentryfinancialplanning.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن