تظاهرات در شهر بوستون آمریکا به خشونت کشیده شد پس از تاریک; 40 بازداشت 7 افسران را به بیمارستان منتقل

تظاهرات خشونت تبدیل شد پس از تاریک وقتی جمعیت خواستار عدالت برای جورج فلوید شکست از تجمع در مقابل خانه دولت و

توسط ATSHNEWS در 12 خرداد 1399

تظاهرات خشونت تبدیل شد پس از تاریک وقتی جمعیت خواستار عدالت برای جورج فلوید شکست از تجمع در مقابل خانه دولت و شکست ویندوز و آتش زدند و شکست را به کسب و کار در مرکز شهر عبور می کند.

غارتگران حمله به پنجره سقفی زرگران در نزدیکی Omni پارکر هتل به عنوان هرج و مرج فوران یکشنبه شب. توسط 2:30 صبح امروز 40 نفر دستگیر شده بود و هفت بوستون افسران پلیس بوده است و حمل و نقل به بیمارستان با "چند درمان در خیابان."

پلیس اضافه شده 21 موبایل آسیب دیده بودند — از جمله یکی بود که آتش در Tremont خیابان بود و سوخته توسط شعله های آتش. رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر فعال ارتش گارد ملی برای کمک به پلیس.

ویندوز به مردان انبار در خیابان واشنگتن و نمرات از کسب و کارهای دیگر بودند شکست به عنوان جمعیت جریان از منطقه بوستون رایج است. دود سیاه billowed از Beantown میخانه پس از آتش فوران در Tremont خیابان eatery.

در میان تشدید خشونت پلیس بوستون گفت: در یک پیام ارسال شده به توییتر در حدود 10 p. m., "کسانی که در حال حاضر معترض در خیابان های بوستون را تسلیم اخلاقی به عنوان تلاش برای صدمه و آسیب افسران پلیس همچنان به شدت در شهر ما. مردان و زنان از BPD انجام بهترین خود را برای برقراری نظم و حفظ صلح است."

شهردار مارتین والش گفت: "من می خواهم برای تشکر از افسران اداره پلیس بوستون و همه از امنیت عمومی و سازمان های حرفه ای خود را امشب. آنها سخت در حال کار به عنوان آنها همیشه به نگه داشتن شهر ما امن و درمان ساکنان ما با احترام بگذارند."

"من را به خشم آورد اما توسط افرادی که در آمد به شهر ما و تصمیم به شرکت در اعمال تخریب و خشونت و تضعیف پیام خود را. اگر ما برای رسیدن به تغییر و اگر ما منجر به تغییر تلاش های ما باید ریشه در صلح و توجه به جامعه ما," او ادامه داد.

پلیس ایالتی مرخص فلفل توپ پرتابه در یک "تهاجمی و مجادله و اوباش" که سخنگوی پلیس دیوید Procopio گفت: برخورد یک رزمناو فرستاده شده به بازیابی یک افسر مجروح در خیابان چراغ مدتی پس از 10 p. m.

هیچ به روز رسانی را به عنوان افسر بیماری که از اوایل صبح روز دوشنبه.

گارد ملی ملحق پلیس ایالتی و اعضای از شمال شهری اجرای قانون شورای کمک بوستون پلیس در چند محله که در آن جمع معترضان به خصوص در نزدیکی Boylston, Newbury و آرلینگتون خیابان.

شیوع خشونت دربسته در محیط یک روز که دیدم سه جداگانه ادامه تظاهرات مسالمت آمیز در طول ساعات روز با پلیس عمدتا فقط نظارت بر فعالیت از این طرف.

"جورج Floyd: می گویند نام او" Mahira لوئیس از ریور فریاد می زد که این جمعیت در اطراف او در Tremont خیابان راهپیمایی در اطراف بوستون مشترک بعد از ظهر یکشنبه.

"من می خواهم یک تغییر دهید. من می خواهم صدای ما شنیده شود. ... فقط به خاطر من رنگ پوست من سزاوار به کشته شدن? هیچ. من نمی خواهم به بیرون بروید و فکر می کنم لعنت من به مرگ امروز ؟ پس من سیاه هستم, من مجبور به نگرانی در مورد است که به خصوص برای پدر و عموی من به خاطر آنها در حفظ و کشتن آنها" لوئیس گفت: هرالد.

فلوید, 44 کشته شد در بازداشت پلیس دوشنبه گذشته. در حال حاضر اخراج مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین, 44 دوخته زانو خود را در Floyd گردن برای نزدیک به نه ساعت به عنوان دستبند فلوید گریه برای مادرش و به او گفت که بارها و بارها او نمی تواند نفس بکشد. این حادثه موجب تظاهرات گسترده در شهرستانها در سراسر کشور.

چوین دستگیر شد و اواخر روز جمعه با متهم سوم-قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس.

"هر مبارزه من تا به حال هرگز نمی تواند نسبت به آنچه در جامعه سیاه و سفید چهره هر روز" 15 ساله Brookline دبیرستان دوم الیوت Lazarova-Weng فریاد زد: از طریق یک تصادف تعقیب درهم bullhorn به عنوان او صحبت کرد به رشد جمعیت تظاهرکنندگان در خارج از مرکز دولت در یک بعد از ظهر تظاهرات. "من اینجا ایستاده ام و امروز می گویند آن است که کار ما به ایستادن برای ما سیاه و برادران و خواهران و انجام بخشی از ما."

Lazarova-Weng سازمان بعد از ظهر یکشنبه در اعتراض با یک گروه دیگر از دانش آموزان دبیرستان در پی اخبار فلوید را کشتن.

گروه دیگری از معترضان بعد از ظهر یکشنبه جمع شده بودند در Malcolm X بلوار گرفتن زانو و برگزاری یک لحظه سکوت در مقابل مقر پلیس بوستون برای 8 دقیقه و 49 ثانیه به نمایندگی از مقدار زمان چوین برگزار زانو خود را در Floyd گردن.

در طول شب مارس از اهل کشور نوبی یا حبشه مربع به دولت خانه یک رویداد سازمان یافته توسط سیاه بوستون یک گروه جداگانه از Black Lives Matter, هزاران نفر از مردم جریان را از طریق خیابان در حالی که پلیس نظارت فعالیت است.

بوستون پلیس گفت: جزئیات این دستگیری ها در دسترس خواهد بود بعد از امروز. حضور پلیس شد خاموش در بعد از ظهر تجمع به عنوان مردم در راهپیمایی مسالمت آمیز است. پلیس را به زور تبدیل پس از تاریک به عنوان معترضان پراکنده از بوستون مشترک جریان به مرکز شهر عبور می کند.

اوایل صبح امروز به عنوان خورشید گل رز منطقه مرکز شهر با آشغال لغو بشکه و بسیاری از پنجره ها شکسته شد و برخی از نقاشی های دیواری بود ناخوانا در طرف چند ساختمان — اما سرکش جمعیت رفته بودند.

جو Dwinell و مگان Ottolini کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب