Berkshires تئاتر سرشار از زندگی

اندکی روشنایی ضعیف تابیدن از امید به نور آمد هفته گذشته در تئاتر صحنه ای که دو ماساچوست سالن هر دو در Berkshir

توسط ATSHNEWS در 26 تیر 1399

اندکی روشنایی ضعیف تابیدن از امید به نور آمد هفته گذشته در تئاتر صحنه ای که دو ماساچوست سالن هر دو در Berkshires اعلام کرد آنها را به باز کردن درهای خود را به عنوان اوایل ماه اوت است.

برینگتون مرحله شرکت خواهد شد در حال حاضر دیوید Cale را مونولوگ بازی "هری کلارک" و برکشایر گروه تئاتر است که نصب در فضای باز تولید موسیقی "Godspell" با بازیگران از 11.

با توجه به یک پست در Playbill.com تصمیم به تولید تئاتر برای مخاطبان زنده در تابستان امسال ساخته شده در همکاری با بازیگران' انجمن حقوق صاحبان سهام به تئاتر یونیون.

'Godspell' در برکشایر گروه تئاتر

"سهام کارکنان در سراسر کشور شده اند همکاری روزانه با تولید کنندگان ایمنی و بهداشت, سوالات, و در حال حاضر ما نشان می دهد می تواند نتایج کار است که" مری McColl, AEA, مدیر اجرایی, به اشتراک گذاشته شده در پست. "این دو productions برنامه که با ما چهار اصول اساسی برای امن تر تئاتر است."

هر تولید متفاوت است و خواهد بود ارزیابی مورد به مورد و با تمرکز بر عضو ایمنی او اضافه شده است.

"هری کلارک" را اجرا خواهد کرد Aug. 5-16 در بررینگتن Mainstage تئاتر است. آن را علامت ستاره H. Dold و کارگردان برينگتن مور و مدیر هنری جولین بوید. بازدید www.barringtonstageco.org برای بلیط و دستورالعمل ها.

"Godspell" است که میله میله برای یک Aug. 6-سپتامبر. 4 اجرا در فضای باز چادر مجاور به استعمار تئاتر در پیتزفیلد. استفان شوارتز و John-Michael Tebelak موسیقی خواهد شد به کارگردانی آلن Filderman با موسیقی جهت توسط اندرو Baumer و رقص توسط جری مک اینتایر. نیکلاس ادواردز ستاره خواهد شد به عنوان عیسی مسیح است. بازدید www.berkshiretheatregroup.org/event/godspell-2/ برای بلیط و دستورالعمل ها.

مورد علاقه خود را لاول ،

چه چیزی باعث لوول ویژه ای برای شما دارد ؟ مردمی در لوول TeleMedia مرکز از شما دعوت برای به اشتراک گذاشتن مورد علاقه خود را میل نقاط شهر در "مکان های مورد علاقه در لوول," یک نمایشگر جدید را انتخاب تصویری مسابقه. کسانی که از تمام سطوح مهارت دعوت به شرکت با استفاده از انتخاب خود را از دوربین — از تلفن همراه به digital single-lens reflex camera (DSLR) و همه چیز را در میان. مطالب آن به علت Aug. 28 و باید بین 30 ثانیه و 2 دقیقه در طول. ساقه آن را در مورد علاقه خود را, هوای آزاد, لوول, محل, و نشان می دهد که چرا آن را دارای جایگاه ویژه ای در قلب خود را. این نوشته ارسال شده به LTC Facebook صفحه برای مردمی برای مشاهده و رای دادن. غربالگری برگزار خواهد شد در آینده. برنده دریافت خواهد کرد $100 کارت هدیه به یک کسب و کار محلی خود را انتخاب. برای اطلاعات بیشتر تماس سابرینا پدرسن در spedersen@ltc.org.

جاناتان بازگشایی

گرسنه برای برخی از موسیقی زنده و کمدی? شما می توانید آن را در جاناتان Ogunquit, 90 دقیقه در شمال لوول. محبوب ضیافت و برگزاری کنسرت در, مین, ساحل اتحاد بازگشایی و ارائه کنسرت در صمیمی 50-فرد اطراف آن به همراه شام در زیر یک چادر و یا اجتماعی در فاصله داخل سالن تنظیم. کمدین پائولا Poundstone در حال انجام است دو نشان می دهد هر شب در جولای 16-17. لذت بردن از دوئل پیانو در جولای 18; از التون جان, تجربه, جولای 19; و متوسط روانی ویکی مونرو در 23 ژوئیه و اوت. 6. این Peacheaters: یک Allman Brothers Band تجربه نقش جولای 25 و Liv N'Brilliant است تا جولای 30. طنز-هیپنوتیزم فرانک سانتوس جونیور وجود دارد جولای 31 و محبوب باب مارلی به ارمغان می آورد خود را نشان می دهد کمدی به جاناتان در اوت. 5. برای بلیط و دستورالعمل بازدید tickets.jonathansogunquit.com.

میآید don't stop

حسن نیت ارائه میدهد بوستون میآید

جان ویلیامز

بوستون پاپ فصل بهار اتفاق نمی افتد این سال است. اما میآید و WGBH-تلویزیون باید تیمی را به ارمغان بیاورد کلاسیک میآید تلویزیونی کنسرت برای مخاطبان چند بعدی جمعه در 9 p. m. "ممکن است نیروی با شما جان ویلیامز" ویلیامز اولین کنسرت خود را به عنوان پاپ هادی در سال 1980 است که در این جمعه, جولای 17. دیگر کنسرت شامل جان و با Bonnie Raitt, جولای 24; Keith Lockhart اولین کنسرت جولای 31; and Kristin Chenoweth, Aug. 7. بازدید wgbh.org برای جزئیات بیشتر.

Nancye Tuttle ایمیل nancyedt@verizon.net.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن