آخرین: ایرلند شروع به کاهش مستند محدودیت های

توسط آسوشیتد پرسآخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است.

توسط ATSHNEWS در 26 اردیبهشت 1399

توسط آسوشیتد پرس

آخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید یا مرگ.

بالای ساعت:

— FEMA را هل در گزارش آن را مصادره PPEs.

— FDA بررسی ویروس تست مورد استفاده در کاخ سفید برای منفی کاذب.

— ایرلند به سهولت مستند محدودیت های دوشنبه

___

لندن — ایرلند نخست وزیر لئو Varadkar تایید کرده است که این مستند محدودیت های خود را در کشور شروع خواهد شد به کاسته از دوشنبه.

Varadkar گفت: در یک صدای جیر جیر آن است که "امن برای ادامه" با اولین مرحله در طرح دولت برای کاهش محدودیت.

اوایل این ماه دولت ایرلندی تنظیم یک نقشه راه از نحوه بازگشایی جامعه است. هر یک از پنج مرحله خواهد بود مبهوت سه هفته از هم جدا.

از شنبه گروه به چهار نفر که می تواند خانواده و یا دوستان ممکن است دیدار خارج از منزل در 5 کیلومتر (3.1 مایل) از خانه. و برخی از کارگران از جمله کسانی که در ساخت و ساز می تواند بازگشت به شغل خود را در حالی که قوانین در ورزش شده اند و آرام است. و مراکز باغ به عنوان به خوبی به عنوان دیگر در درجه اول فضای کسب و کار خرده فروشی خواهد بود قادر به بازگشایی شده است. اجتماعی فاصله قوانین باید مشاهده شده در همه موارد.

ایرلند است که به طور گسترده ای دیده می شود به عنوان داشتن کنترل این ویروس نسبتا خوب است. دولت گفته است که 1,506 فتح کرد گرفته شد افرادی که آزمایش مثبت برای COVID-19 فوت کرده اند.

___

رم — ایتالیا ثبت افزایش 789 COVID-19 عفونت از پنجشنبه به جمعه به عنوان کشور مشتاقانه منتظر به یاد بگیرند که اگر جزئی کاهش مستند محدودیت در اوایل این ماه باعث شده هر چشم انداز مثبت در سرایت رای دادن.

دیگر وزارت بهداشت آمار و ارقام منتشر شده در پنج شنبه شب نشان داد که تعدادی از بیماران نیاز به مراقبت های ویژه در بیمارستان ها همچنان ادامه دارد و به طور پیوسته کاهش می یابد. در حال حاضر 808 مردم با کروناویروس عفونت اشغال تخت ICU در ایتالیا.

در اوایل شیوع مراقبت های ويژه غرق شد در شمال ایتالیا کانون برای coronavirus موارد کمک به شدت درایو تا تعداد مرگ و میر. ایتالیا شناخته شده مرگ و میر با شب جمعه بود در 31,610 پس از 242 مرگ و میر ثبت شده بودند در 24 ساعت گذشته. به طور کلی ایتالیا ثبت شده 223,885 موارد پس از این کشور شیوع آغاز شد و در اواخر فوریه.

در مه 4, دولت سست برخی از مستند قوانین از جمله اجازه دادن به شهروندان مکرر پارک های عمومی و به دیدار اعضای خانواده خود را در سراسر صفحه اصلی منطقه است. اپیدیولوژی گفته اند که آن را تقریبا 14 روز برای ارزیابی اینکه آیا به دست آورد جزئی آزادی حرکت ممکن است ارسال ایتالیا عفونت رای بالا رفتن دوباره. در ضمن محدودیت به شمار می رود برداشته و یا شل در سراسر کشور شروع هفته آینده.

___

واشنگتن — ایالات متحده در سازمان مدیریت اضطراری فدرال هل دادن به عقب در گزارش آن را ضبط و یا منحرف محموله از تجهیزات حفاظت فردی در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

FEMA مدیر پیتر Gaynor خواستار چنین گزارش "مضحک است. آژانس شده است هماهنگی اورژانس واردات میلیون ها نفر از جراحی, ماسک, ماسک و سایر تجهیزات حفاظتی و توزیع دنده در سراسر کشور است.

Gaynor می گوید FEMA ندارد اختیارات قانونی برای به دست گرفتن و یا منحرف کردن PPE محموله.

او مقصر این گزارش فروشندگان پخش مشتریان در برابر یکدیگر برای به دست آوردن بهترین قیمت. این FEMA مدیر می گوید آنها را نقل قول قیمت برای یک خریدار و پس از آن ادعا می کنند FEMA کشف و ضبط این محموله پس از پیدا کردن کسی که مایل به پرداخت قیمت بالاتر برای مواد کمیاب.

Gaynor می گوید در یک کنفرانس تلفنی "FEMA تبدیل شده است راحت قربانی برای بازیگران مخرب است که قادر به تحویل در وعده آنها را ساخته اند و یا درگیر شدن در فعالیت های غیر قانونی."

___

سائو پائولو — برزیل وزیر بهداشت که کمتر از یک ماه پیش استعفا داد و روز جمعه.

آن را بخشی از تحول در این کشور نبرد با COVID-19 همه گیر و رئیس جمهور Jair Bolsonaro فشار به اولویت بندی اقتصاد سلامت محور مستندات.

نلسون Teich استعفای تایید شده توسط وزارت بهداشت و درمان. انکولوژیست سابق بهداشت مشاور در زمان کار در تاریخ 17 آوریل تحت فشار به چین وزارت اقدامات با رئيس جمهور است که اقتصاد باید نابود نمی شود محدودیت برای کنترل گسترش ویروس.

Bolsonaro اخراج Teich را سلف Luiz Henrique Mandetta پس از اختلاف نظر بر تلاش برای جلوگیری از coronavirus. Mandetta شد و برزیل یکی از محبوب ترین وزرای.

مقامات می گویند بیش از 13000 نفر کشته شده اند از COVID-19 در برزیل هر چند کارشناسان می گویند این رقم به طور قابل توجهی بالاتر به دلیل ناکافی تست. تحلیلگران می گویند اوج بحران هنوز به آمار امریکا بزرگترین کشور.

___

برلین — یک شهرستان در غرب آلمان ثبت شده است که تعداد زیادی از COVID-19 عفونت در میان کارگران کشتارگاه ها اجازه خواهد داشت برای بازگشایی رستوران ها و کافه ها دوشنبه پس از مقامات تصمیم به جدا کردن آن موارد از این منطقه را به طور کلی شمارش.

ایالت نوردراین-وستفالن در کشور آلمان واقع دولت را بالا سلامت رسمی می گوید بدون کشتارگاه موارد کوزفلد شهرستان تا به حال کمتر از هشت عفونت در هر 100,000 نفر در هفته گذشته. که در زیر آستانه 50 زمانی که محدودیت های مورد نیاز هستند.

کارل یوزف Laumann می گوید: 268 تایید COVID-19 عفونت شامل عمدتا کارگران مهاجر از اروپای شرقی در نظر گرفته می شود "محلی وقوع حادثه" که نمی گذارد بقیه از شهرستان.

کشتارگاه موارد باعث خواستار اصلاحات در قوانین کار برای جلوگیری از کارگران در صنعت گوشت از اینکه قرار دارد و حمل و نقل در شرایط تنگ شده.

___

SKOPJE شمال مقدونیه — شمال مقدونیه رئیس جمهور تمدید برای دو هفته دیگر وضعیت اضطراری تحمیل دو ماه پیش.

Stevo Pendarovski تصمیم به دنبال یک دولت پیشنهاد برای 30 روز تمدید.

همچنین جمعه شمال مقدونیه افتتاح مراکز خرید عمومی اگر چه با محدودیت فاصله و با استفاده از ماسک توسط هر دو کارکنان و بازدید کنندگان است.

شمال مقدونیه ثبت کرده است 1,723 موارد تایید شده از اواسط ماه مارس و 95 مرگ و میر.

___

TIRANA, Albania — حقوق همجنسگرایان سازمان در آلبانی برگزار مجازی تیرانا غرور 2020.

بیانیه می گوید: برخی از 100 نفر از اعضای سازمان برگزار مجازی آنلاین جلسه پیش از ماه مه 17, روز جهانی مبارزه با همجنسگرا ستیزی و تراجنسی.

اتحادیه اروپا و غربی سفیران در زمان به منظور بالا بردن آگاهی عمومی در LGBTI مسائل گفته آنها "نمی تواند برنده برابری مگر اینکه آلبانی ارائه می دهد فرصت های برابر برای همه دیگران بیش از حد."

آلبانی تصویب قانون ضد تبعیض در سال 2009. اما آن را اجازه نمی دهد که مراسم ازدواج هم جنس.

این ملت است که در یک مستند از اواسط ماه مارس با توجه به کروناویروس همه گیر شده 900 مورد تأیید و 31 مرگ و میر.

___

پودگوریتسا مونته نگرو — محبوب مرکز خرید در مونته نگرو بازگشایی پس از هفته مستند و به طور خلاصه بسته به دلیل بسیاری از مردم نشان داد.

خطوط بزرگ تشکیل شده در خارج و داخل دلتا مرکز خرید در Montenegrin سرمایه پودگوریتسا در مدت کوتاهی پس از باز کردن در روز جمعه. مقامات بسته آن را برای تقریبا 2 ساعت به مدیریت جمعیت است. بازار بعد از بازگشایی شد.

دولت اجازه بازگشایی مغازه ها و کافه ها تحت قوانین که شامل فاصله بین بازدید کنندگان با پوشیدن ماسک و استفاده از دست عفونی.

مونته نگرو گزارش کرده است هیچ مورد جدید در چند روز. یک کشور از برخی از 620,000 مردم مونته نگرو تایید کرده است بیش از 300 عفونت و نه مرگ.

___

WILKESBORO, N. C. — تایسون مواد غذایی است که به طور موقت بسته شدن دو نیروگاه در کارولینای شمالی پیچیده برای تمیز کردن میان COVID-19 شیوع.

Tyson Foods سخنگوی درک برلسون می گوید یک ایمیل به یکی از دو گوشت تازه گیاهان و مواد غذایی-خدمات گیاه در Wilkesboro پیچیده بسته از دوشنبه به سه شنبه. یک سوم Wilkesboro گیاه که همچنین فرآیندهای تازه, مرغ, ادامه عملیات محدود.

این تعطیلی پس از دیگری بسته شدن موقت برای تمیز کردن اجازه خواهد داد که "اضافی تمیز کردن عمیق" با توجه به بیمار کارگران و قرنطینه مربوط به غیبت.

این شرکت می گوید: کارکنان باید بیشتر ویروس, تست, دنده محافظ, علامت غربالگری و دسترسی به پزشکان. این مجموعه استخدام حدود 3000 نفر است.

این روشن نیست که دقیقا چه بسیاری از کارگران بیمار است. ویلکس شهرستان گزارش 286 ساکنان تست مثبت کلی از جمله 20 بستری شدن در بیمارستان و مرگ است. قبلا در این هفته مسئولان شهرستان گفت: این کارخانه در ارتباط بود به بسیاری از آن موارد است.

وینستون-سیلم مجله گزارش مقامات بهداشتی در نزدیکی Forsyth County باید گفت: حداقل 70 موارد وجود دارد یا تایسون کارگران و یا افرادی که در تماس با آنها.

ایالت مقامات بهداشتی گزارش شده بیش از 1600 ویروس موارد که از روز پنج شنبه در گوشت-گیاهان پردازش در شهرستانهای 17. دولت کاهش یافته است به انتشار گیاهی, نام, با استناد به سلامت محرمانه بودن قانون است. اما مقامات در Smithfield Mountaire مزارع و خپل را تایید کرده اند موارد مثبت در کارولینای شمالی گیاهان.

___

اسلام آباد — پیشرو در پاکستان شرکت داروسازی تا به توافق با آمریکا بر اساس Gilead Sciences, Inc., برای تولید انبوه از یک داروی آزمایشی است که نشان داد نشانه های امیدوار کننده در درمان بیماران مبتلا به COVID-19.

سلامت رسمی ظفر میرزا می گوید در یک کنفرانس خبری با حضور نخست وزیر این کشور را عمران خان داروی ضد ویروسی Remdesivir صادر خواهد شد به 127 کشور جهان است. او امیدوار است این دارو به زودی در دسترس خواهد بود در این کشور از 220 میلیون نفر در آن 803 نفر کشته شده اند چرا که از coronavirus از فوریه.

میرزا می گوید مقامات آموزش 100,000 پاکستانی خط مقدم سلامت کارگران برای اطمینان از ایمنی خود و درمان بهتر از COVID-19 بيمار.

زودتر خان در دفاع از خود تصمیم اخیر کاهش مستند در سراسر کشور اعمال شده در مارس شامل coronavirus. او می گوید که او تا به حال به سهولت محدودیت بنابراین مردم نمی مردن از گرسنگی در پاکستان که در آن 150 میلیون نفر از مردم تحت تاثیر این مستند.

___

دنبال AP پوشش خبری از کروناویروس همه گیر در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن