سن ما از خرافات

ما در جامعه ای زندگی گریبانگیر شبه مذهبی شور و وسواس با نمادها و ترس غیر منطقی.هر چیزی که فکر این است که کوچکت

توسط ATSHNEWS در 12 تیر 1399

ما در جامعه ای زندگی گریبانگیر شبه مذهبی شور و وسواس با نمادها و ترس غیر منطقی.
هر چیزی که فکر این است که کوچکترین ارتباطی با نژادپرستی مهم نیست که چقدر ضعیف اتصال و یا چگونه گناه توضیح باید خرد و حذف. صرف حضور یک احتمالا متخلف کلمه تلقی تهدید آن است که آیا واقعا توهین آمیز و یا هر گونه واقعی مردم در واقع گرفته شده از جرم. ما درگیر در جنگ با نیروهای سایه که ما نمی توانیم واقعا درک اما باید نهایت هوشیاری مبادا آنها دزدکی حرکت کردن به ما خبر دهند.

ما در یک جهان مسحور می خواهم که از نرس باستان معتقد بودند که در سرزمین ارواح که می تواند برکت دهد و یا مانع از مسافران که پرداخت نمی کند به آنها توجه و یا animists که در نظر همه چیز زنده و مملو از معنای معنوی یا 16 قرن زبان انگلیسی که شکار جادوگران بر اساس حساسیت فوق العاده سوء ظن و فرض نشانه.

جامعه ما پیشرفت نمی باشد اما در حال سقوط را به یک خرافه است که هر کس باید باور و یا تظاهر به ايمان قرار رفاه جامعه.

نسکار گاراژ جلو شکل گرفته است مانند یک طناب بنابراین هر کس بلافاصله فرض می شود که یک نژادپرست است مخفیانه به بابا والاس گاراژ برای ارسال یک نابکار سیگنال به او. همه مردم خوب خواهد شد که به متحد برای مبارزه با این نهان مرموز بدخیم نیروی. زمانی که اف بی آی گزارش می دهد که گاهی اوقات یک گاراژ جلو و فقط یک گاراژ بکشد و این یکی شده است در گاراژ پس از اکتبر 2019 مردم هنوز هم اصرار دارند که آن را با یک طناب دار — به این دلیل که به اعتقاد خیلی قوی است و هی بهتر امن تر از متاسفم است.

باند Dixie Chicks تغییر نام آن به جوجه ها حتی اگر هیچ چیز وجود دارد از راه دور اشتباه با منشاء نام آن است. آن اشاره شده و نه به آواز عامیانه "دیکسی" بود که غیر رسمی سرود کنفدراسیون (و خود پیچیده تاریخچه) اما به یک آلبوم از گروه کوچک Feat به نام "دیکسی مرغ."

عنوان آهنگ از این آلبوم نیست در مورد مجازات های KKK یا سفید برتری به جای یک مرد نشست دلربا دختری که پس از او صرف مقدار زیادی از پول در برگ او — و نه غیر معمول تم در آمریکا آهنگ محبوب.

هیچ فرد منطقی خواهد همیشه با شنیدن نام "جوجه دیکسی دین" و احساس کنار گذاشته تهدید و یا به طور خودکار فکر می کنم از اموال برده داری. اما عقلانیت است چیزی برای انجام با آن.

دانشگاه فلوریدا افسردگی خود را به اصطلاح Gator طعمه, شعار, یک سنت قدمت آن به رخ کشیدن ستاره های دفاعی پشت لارنس رایت یک آمریکایی آفریقایی پس از یک پیروزی بزرگ در سال 1995 "اگر شما ain't a Gator بله Gator طعمه عزیزم!"

چرا باید آن را کنار گذاشته? به دلیل وجود نژادپرستانه تصاویر از کودکان آمریکایی به عنوان طعمه تمساح از بیش از یک صد سال پیش که هیچ کس انجام Gator طعمه شعار بیش از گذشته ربع قرن آگاه بود و یا احتمالا می تواند در نظر گرفته شده به استناد با روحیه بالا تشویق.

و در آن می رود از یک پوچی به بعد. تا زمانی که این اخلاقی تب طول می کشد وجود خواهد داشت بیشتر اهداف. هیچ slaking شکار کلمات و شیوه برای بد نام کردن و پاک کردن — هیچ مقدار از خلوص خواهد بود به اندازه کافی برای حفاظت از جامعه و شکار خود را تا عمیق خود را خواندند.

هیچ یک از این است که با پلیس اصلاحات که شامل خاص و پیشنهادات است که می تواند مورد بحث با استفاده از حقایق و دلیل و ممکن است — اگر ملاحظه انجام می شود — بهبود پلیس و زندگی شهروندان ما. بدون صرف تغییرات در شیوه های پلیس نمی تواند نسبت به عمیق تر شبه مذهبی پروژه.

این بیدار شامان تعریف و اجرای یک نماد جدید. آنها اصرار دارند که خود را روحانی حس بهتر و هماهنگ تر از هر کس دیگری است و سعی خواهد کرد به طرد کردن هر کسی که می گوید در غیر این صورت. کار خود را ممکن است به نظر می رسد تکان دهنده, جدید, اما, آن است که واقعا یک رجعت به قرون گذشته — آنهایی که هیچ جامعه پیشرفته باید می خواهید به دوباره.

(ریچ لوری در توییتر @RichLowry)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن