ستون: زمان Mabry اعلام بیش از حد قابل توجهی به چشم پوشی

پس از پنج طوفانی سال نظارت بر Middlesex, جامعه, دانشگاه, رئیس جمهور جیمز Mabry هفته گذشته اعلام کرد او بازنشست

توسط ATSHNEWS در 28 اردیبهشت 1399

پس از پنج طوفانی سال نظارت بر Middlesex, جامعه, دانشگاه, رئیس جمهور جیمز Mabry هفته گذشته اعلام کرد او بازنشسته است و در سال آینده.

Mabry که به ماساچوست ایالت آریزونا بود که چپ واقعی کفش بزرگ برای پر کردن آن متعلق به کارول کوان معشوق سابق رئیس جمهور برای بیش از دو دهه است.

زمان اعلام آینده به عنوان آن را در میان جهانی از همه گیر بسیاری از سمت چپ تعجب اگر آن را بیشتر به پایان رسیده نفی نتیجه خارج از مشاور را یافته و با توجه به زمین قبل از پایان ماه.

اما در دانشگاه احساس می کنید که زمان بندی حذف شده اند غیر مسئله تا به حال این موضوع شده است نقل مکان کرد به سرعت زمانی که اتحادیه به مسائل آورده بودند به نور در ژانویه 2019.

مصرف 18 ماه به عنوان آن را می سازد مردمی که سعی در درایو گفتگو احساس به عنوان اینکه می کردم لگد کردن جاده ها بیش از حد طولانی به طوری که در حال حاضر زمانی که آن را در نهایت می آید به نور آن را پشته تا در برابر او به طور بالقوه در حال حاضر برنامه ریزی بازنشستگی و همچنین COVID-19 بیماری همه گیر.

این ارزیابی می تواند انجام شده در تابستان گذشته اما دانشکده اتحادیه احساس به عنوان اینکه آنها هشدار نادیده گرفته شد و که وجود دارد مقدار زیادی از پا کشیدن که طولانی مدت روند.

یکی دیگر از کامل مدرسه سال گذشت و در طول این سال درگیری با اتحادیه رهبری ادامه داد: اما همه chalked به قبل موجود دینامیک منفی بین رئیس جمهور و منتقدان خود را.

برخی از این منتقدان به طور خاص دانشکده رهبری احساس به عنوان اینکه Mabry سعی شده است که به آنها رنگ به عنوان چندساله ناراضی شاکيان بدون در نظر گرفتن هر گونه مسائل آنها سعی کنید به جمع آوری با او.

در حال حاضر بدون در نظر گرفتن نتایج حاصل از این انتظار بررسی گزارش کسانی که در همان دانشکده و اعضای هیات احساس به عنوان اینکه آنها در حال حاضر نادیده گرفته و به حاشیه رانده شده برای بیش از حد طولانی و تاثیر یافته خواهد بود نرم و بالقوه را رد کرد و به دلیل اعلام بازنشستگی.

اضافه کردن به که مخلوط است که همه چیز در حال حاضر اتفاق می افتد عملا تنها باعث می شود همه چیز حتی بیشتر خسته کننده به تکرار اتحادیه در تلاش برای گرفتن نگرانی های خود را خطاب.

West coast مبتنی بر مشاوران که تکمیل شده ارزیابی شد در ابتدا مجموعه ای به ارائه یافته های خود را از طریق زوم on May 21 همان روز MCC دارای آن فارغ التحصیلی.

حق تحقق روز باید به طور کامل تمرکز بر روی دانش آموزان امنا منتقل ارائه به مارس 28.

به یاد داشته باشید جی Linnehan?

او کوان بالای مالی و اداری رسمی که امیدوار به موفقیت او. اما با وجود Linnehan را دلاوری و سیاسی شجره نامه های غربالگری کمیته حتی او را به عنوان فینالیست. این تصمیم هرگز مجموعه ای به خوبی با MCC وفادار.

به نظر می رسد Linnehan است MCC خود را در آینه دید عقب به عنوان مدیر اجرایی بیشتر لوول جامعه پایه و اساس است. او را از انجام چنین کار خوب او را تا برای یک جایزه بزرگ در ماه آینده.

هر گونه بحث و گفتگو در Mabry را جایگزین را شامل Linnehan. آیا او هنوز هم علاقه مند می شود.

همچنین در لیست سابق تشکر. Niki Tsongas که قبل از رفتن به کنگره در سال 2007 نیز یکی از کوان بالا lieutenants.

زمانی که Mabry احساس گرما جدی در مورد یک سال پیش Tsongas خواسته شده بود در مورد علاقه رئیس جمهور ، وجود قطعی بهره حداقل در آن.

کشيش فیل سیسون نام ظاهر پس از کوان بازنشسته شد اما او تصمیم گرفت در برابر یک نامزدی. دارای چشم انداز تغییر در این راه است که او را پرتاب کلاه خود را به حلقه این زمان ؟

و هر زمان که وجود دارد خروج قابل توجهی در لوول نام استیون Panagiotakos همیشه می آید.

مدرسه سابق عضو کمیته دولت نماینده و سناتور فعلی و لابی گر می تواند راه رفتن را به موقعیت اگر او می خواهد.

اما تاریخ تکرار? Pangy برای شهرستان manager. Pangy برای UML صدراعظم. Pangy برای این. Pangy که.

به عنوان یکی از سیاسی گفت: "او را گام به محراب نه ازدواج."

LINNEHAN یک فینالیست برای جایزه رهبری اهدا ماساچوست غیر انتفاعی شبکه.

"هر سال MNN افتخارات شور و تاثیر غیر انتفاعی و حرفه ای و سازمان ها در دولت غیر انتفاعی بخش با غیر انتفاعی جوایز تعالی. جوایز تعالی برجسته کار باور نکردنی از غیر انتفاعی و حرفه ای و سازمان ها در سراسر کشور در شش دسته" آژانس گفت: در وب سایت خود را.

همچنین برای آن جایزه هستند Denella کلارک, بوستون, آکادمی هنر پایه; Lynn Margherio, گهواره به مداد رنگی; مری بث مک ماهون ویژه بازی های المپیک ماساچوست; و وینسنت Strully جدید انگلستان مرکز برای کودکان.

برندگان اعلام خواهد شد در این رویداد مجازی غیر انتفاعی آگاهی روز: یک جشن غیر انتفاعی تعالی ارائه شده توسط شهروندان بانک در چهار شنبه, ژوئن 24.

حتی قبل از Mabry استخدام شد وجود دارد اختلاف است.

ما هرگز فراموش Royall مک?

او رئیس MCC امنا که نظارت فرایند جستجو.

فقط یک روز از حذف پیشرو رای Mabry ماک به طور ناگهانی استعفا داد و پس از خبرنگاران در خورشید و بوستون هرالد یاد او بود و نه باد از خود و انعکاس آن نظرات خود ساختگی از سر گرفت.

مانند در اختیار داشتن یک MBA دانشگاه هاروارد.

ماک همچنین ادعا کرد – ما در حال ساخت این – به بالا دور 1969 لیگ پیش نویس انتخاب از کانزاس سیتی رویالز.
اما مقامات تیم گفت: آنها هیچ سابقه ای در حال تهیه پیش نویس کسی با آن نام و ماک کارشناسی مادر آلما, North Carolina A&T دانشگاه دولتی گفت که او نیست ذکر شده در آن ثبت رسمی از بازیکنان بیس بال به پیش نویس به جوانب مثبت.

"اتهامات که بوجود آمده این هفته در رسانه ها تبدیل به یک حواس پرتی به من قادر به به طور موثر انجام وظایف من به عنوان صندلی از این همایون بدن" ماک نوشت: در نامه استعفای خود را. "من اعتقاد دارم که آن را در بهترین منافع کالج و آن رئیس جمهور اگر من را به عنوان صندلی و همچنین حتی یک عضو ... و اجازه می دهد که دانشگاه به حرکت رو به جلو بدون نیاز به مقابله با این مسائل است."

هرزه. دیوید Nangle است پشت در دفتر ثبت دعاوی حقوقی. او بعد از دادگاه فدرال در تاریخ 10 ژوئن به صورت موقت وضعیت کنفرانس.

Nangle چهره 28 فقره در یک مورد ادعا در لوول دموکرات اقدام به پوشش قمار بدهی ها و سرمایه گذاری, شیوه زندگی فراتر از خود را به معنی از طریق تعدادی از طرح های غیر قانونی.

Nangle است در دوم خود دادستان از کیفرخواست شد unsealed در ماه فوریه است. کمپین براده نشان می دهد پرداخت به اولین وکیل ویلیام Connolly, اما نه Carmine Lepore که شروع به نمایندگی از دولت قانونگذار در ماه مارس است.

Nangle آوریل براده با دفتر مالی مبارزات انتخاباتی نشان می دهد تنها یک انتقال از بودجه مبارزه انتخاباتی از یک حساب کاربری در شهروندان بانک به Rockland Trust.

در ضمن Nangle است eyeing یک پیشنهاد در انتخابات مجدد. همراه با دو تن دیگر از دموکرات و جمهوری خواه او بازگشته امضا به اجرا برای دفتر. اما به دست آوردن نام خود را در انتخابات او هنوز هم نیاز به ارائه یک سند مهم: دریافت از دولت اخلاق کمیسیون.

اخلاق کمیسیون را فراهم می کند این رسید به عنوان طولانی به عنوان نامزد ثبت شده است بیانیه خود از منافع مالی برای 2019. این سند لیست اطلاعات حقوق و دستمزد کسب و کار و دارایی های وام مسکن اطلاعات است.

با توجه به دولت سوابق Nangle است ثبت این سند هر چند آن را تا به نامزد به ارائه رسید به وزیر امور خارجه را به نظر می رسد در انتخابات. مهلت است ژوئن 2, به گفته یک سخنگوی وزیر امور خارجه ،

فارغ التحصیل از سالمندان در لوول بالا نمی خواهد که به پرداخت یک مدرسه 100 دلار هزینه سر از مدارس ماریان Busteed اعلام کرد در یک ویدیو ارسال شده در شب ممکن است 8.

"این بیان — من نمی دانم — پشتیبانی ما از شما و درک ما از همه چیز است که شما شده اند از طریق" Busteed گفت.

در سال گذشته این هزینه را تحت پوشش سالنامه ($65), کلاه و لباس شب (20 دلار) و دیپلم ($15). اما به عنوان برخی از دانش آموزان با اشاره به این سال نیست مانند سال های گذشته و هزینه خواهد شد تحت پوشش منطقه با توجه به Busteed. کسانی که در حال حاضر پرداخت شده مسترد خواهد شد, او گفت:.

در اوایل این ماه, لوول, مدرسه, کمیته تصویب $57,000 انتقال از دانش آموز فعالیت صندوق برای این منظور است. اما که نمی کاری که با سهولت معامله. ساعت قبل از Busteed را اعلام Latifah فیلیپس یک مدیر در دفتر مرکزی گفت: این منطقه با توجه به شد اما تا به حال نه تصمیم گرفت که آیا آن را می تواند پوشش هزینه.

به نظر می رسد که "شاید" تبدیل به یک "بله."

بحرانزده Stonehedge هتل و آبگرم شد و در نهایت به فروش می رسد در سلب حق اقامه دعوی حراج هفته گذشته — فروش بیش از شش ماه در ساخت, پس از تکرار تاخیر با توجه به ادامه رسیدگی به ورشکستگی.

اما حداقل در حال حاضر که مالکیت آن در حال حاضر تحت یک راز باقی مانده است.

حراج شرکت است که رفتار فروش, J. J. منینگ فروش های فوق العاده نیست انتشار اطلاعات است. همانطور که از هفته گذشته شهر مدیر مت هانسون نشنیده بودم از صاحبان جدید. و صاحب قبلی سابق کنگره و نامزد Abhijit "بازنگری" داس نمی گویند که در بالا پیشنهاد شد زمانی که خواسته ستون.

اما او باید برخی از چیزهایی که می گویند در مورد لوول پنج بانک و حراج شرکت که به او اتهام استفاده نادرست خود شرکت Troca هتل' علامت تجاری مواد منجر به فروش.

"مشاوره مدیریت شرکت و علامت تجاری دارنده در حال بررسی گام های بعدی را در چه چیزی می تواند یک مسیر پیچیده با توجه به مالکیت نام تجاری و مدیریت مسائل درگیر" Das گفت.

جاده ها برای جلوگیری از حراج شده به انتظارنشسته بودند با اقدام قانونی از مورد ورشکستگی آن متوقف شده فروش به کت و شلوار دس' ثبت شرکت در برابر بانک این ادعا آن نقض آن قرارداد وام مسکن. و در این مورد Das گفت: سرمایه گذاران "رزرو حقوق خود به دنبال جبران."

بر اساس داس سابقه ما قطعا نمی شود شگفت زده اگر آنها را انجام دهد.

مباشر مراقبت های بهداشتی است که به دنبال به عقب بر گردیم به زینت های خوب ،

دالاس مبتنی بر سود شرکت بهداشت صاحب Nashoba دره مرکز پزشکی در Ayer شده است و موضوع انتقاد برای بیش از یک سال است. در سال 2019 از سوی شرکت زیر آتش برای کشیدن پای خود را بر روی طراحی قراردادهای جدید برای پرستاران بيمارستان.

ماساچوست انجمن پرستاران گفت: پرستاران به حال به حقه بازی خود را روزانه تغییر در scrubs با درخواست دستمزدهای بهتر و با ثبات تر نیروی انسانی از جولای سال 2018 است. وجود دارد بسیار کمی از مباشر پایان که پرستاران بسیج در مرکز شهر آیر در مارس 2019 و سپس در زمینه اتهامات ناعادلانه کار و تمرین با ملی ایالات متحده آمریکا در روابط کار هیئت مدیره بعد از آن که در ماه اوت است.

این شرکت در نهایت به یک توافق با پرستاران بيمارستان در ماه سپتامبر هر چند تنها پس از چهار دولت و مقامات منتخب امضا و ارسال نامه در اوایل ماه است که درخواست این شرکت برای رها کردن تهدید ساخته شده به نزدیک ساختمان, مگر اینکه پرستاران امضا قرارداد جدید است.

سپس در آوریل مباشر اقدامات دیگری برخورد ترش توجه داشته باشید هنگامی که آن را به طور موقت به حالت تعلیق در پذیرش بیماران در شرایط ویژه. به گفته این شرکت که حرکت بود به معنای توزیع پرستاران ICU به دیگر ماساچوست و بیمارستان با تعداد زیادی از coronavirus بیماران.

مباشر اعلام کرد هفته گذشته آن خواهد بود و آوردن NVMC ICU کارکنان بیمارستان در هفته های آینده به راحتی روز قبل از MNA راه اندازی شد تا میزبان یک ماشین تجمع اعتراض ICU کارکنان توزیع از Ayer بیمارستان.

با کسانی که از راه مباشر به نظر می رسد در نظر گرفتن یک گام مثبت رو به جلو در حمایت از مردم در طول COVID-19 بیماری همه گیر. این شرکت اعلام کرد کمک مالی از 50,000 انزوا لباس به کشورهای مشترک المنافع ماساچوست پنجشنبه گذشته.

با توجه به نیکلاس Puleo, مباشر شمالی منطقه مدیر ارشد بازاریابی و ارتباطات لباسهای بخشی از محموله های بزرگتر که در هفته گذشته به دست آورد از طریق این شرکت در زنجیره تامین جهانی ، رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر ادای احترام کردند مباشر خیریه تلاش.

"همکاری با سازمان هایی مانند مباشر مراقبت های بهداشتی حیاتی برای تضمین این که ما کارگران خط مقدم تجهیزات آنها نیاز به نبرد COVID-19," بیکر در بیانیه ای گفت. "ما خوش شانس در ماساچوست به شرکت های ماهر در مدیریت زنجیره تامین با ردپای جهانی."

از آن شده است کاملا سال برای توکسبری رهبران در دادگاه.

با کمیته صندلی Kevin Heffernan و هیئت Selectmen معاون صندلی علامت Kratman مرور جداگانه در دادگاه, دستگیری ارشد مدیر مرکز نیکول Hutcheon به ارمغان می آورد در کل به سه.

در مه 6, Hutcheon شد arraigned از طریق تلفن در لوول دادگاه منطقه در سه فقره از ظلم و ستم حیوانی و یک تعداد از شاهد تهدید و ارعاب.

دو چوپان آلمانی درگذشت در حالی که گفته می شود در Hutcheon مراقبت. بررسی و تایید یکی از سگ از گرسنگی مرده با توجه به Middlesex منطقه دفتر دادستان. Hutcheon نیز متهم شده است نه گزارش یکی از مرگ و تلاش برای پنهان کردن باقی مانده از یکی از سگ.

Hutcheon یک جلسه دادگاه تعیین شده برای ماه ژوئن 23.

Hutcheon وکیل جی لی از گالاگر و Cavanaugh شرکت حقوقی در لوول کاهش یافته است به نظر.

Heffernan دستگیر شد و در یک توکسبری اندوور دبیرستان بسکتبال بازی در خاطی اتهامات در اوایل سال جاری است که با توجه به عقب در دادگاه در ماه سپتامبر در حرکت به اخراج.

Kratman دستگیر شد و در سال 2019 و متهم با یک سوم جرم OUI یک جولای 14 تاریخ دادگاه برای انطباق و انتخابات شنوایی.

این هفته ستون آماده شد خبرنگاران الیزابت دابینز در لوول; مگ مک اینتایر در تاینسبرو جان وینکلر در Ayer; اما مورفی در توکسبری; نیکول DeFeudis در چلمزفورد; و سازمانی ویرایشگر کریستوفر اسکات.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن