لوول شهردار طول می کشد تا موضوع را با Comcast

لوول — پس از تاخیر در پرداخت لوول شهردار John Leahy گفت: Comcast به نظر می رسد به طور خلاصه خاموش خود سرویس ای

توسط ATSHNEWS در 27 اردیبهشت 1399

لوول — پس از تاخیر در پرداخت لوول شهردار John Leahy گفت: Comcast به نظر می رسد به طور خلاصه خاموش خود سرویس اینترنت با وجود تعهد این شرکت برای حفظ اینترنت و تلفن خدمات به مشتریان از طریق 30 ژوئن میان Coronavirus بیماری همه گیر.

این شرکت تکذیب Leahy خدمات اینترنت بود که تا کنون خاموش و گفت: آنچه در ظاهر به یک وقفه در سرویس شد با توجه به تغییر در تنظیمات بر روی یکی از مشتری دستگاه.

این وکیل گفت که او تصمیم به تاخیر در پرداخت صورتحساب خود را پس از دریافت چندین شکایت از ترکیبات گفت که خدمات خود را قطع شده بود در هفته های اخیر توسط ارائه دهنده.

همراه با دیگر ارائه دهندگان Comcast امضا به "حفظ آمریکایی ها متصل تعهد" در مارس 13 امیدوار کننده این شرکت نمی خواهد خاتمه خدمات تلفن و اینترنت و یا ارزیابی هزینه های اواخر و به مدت 60 روز آینده. تعهد به تازگی گسترش یافته تا 30 ژوئن.

"ما می دانیم اهمیت ماندن متصل به اینترنت است که چرا Comcast متعهد است به قطع هر مشتری خدمات اینترنت در این زمان برای عدم پرداخت" با توجه به Comcast سخنگوی مارک گودمن.

این وکیل گفت که او دریافت نامه ای از شرکت به اطلاع او خدمات خود خواهد بود برش در آوریل 25.

"من منتظر تاریخ می آیند و بروید و مطمئن شوید که به اندازه کافی من کابل بود," او گفت:.

او گفت تلویزیون و اینترنت, خدمات, بودند, اما تلفن خود را در سرویس نیز ارائه شده توسط این شرکت ادامه داد. تحت تعهد امضا شده توسط Comcast در, تلفن و اینترنت خدمات حفاظت شده هستند اما سرویس تلویزیون نیست.

لیهی گفت: او به پرداخت صورتحساب خود را در همان روز و در هر دو اینترنت و تلویزیون خدمات و بازسازی شد.

او گفت که او در تلاش برای رسیدن به یک زندگی سخنگو برای صحبت در مورد خدمات و صدور صورت حساب. به عنوان شهردار او گفت: او همچنین می خواهد به اطمینان حاصل شود مردم در جامعه هستند و در ادامه برای دریافت خدمات به ویژه کودکان به عنوان یادگیری منتقل شده به سیستم عامل از راه دور.

گودمن گفت: یک نماینده خدمات مشتری کار با Leahy و تعیین یک تغییر به لپ تاپ خود تنظیمات باعث شد او به فکر این است که خدمات اینترنت شد نهفته است.

لیهی گفت: نماینده صحبت کرد به او ممکن است در مورد آنچه که می توانست اتفاق افتاده است منجر به از دست دادن خدمات. لیهی گفت: او در سمت چپ مکالمه بدون درک روشنی از علت.

"شما نمی توانید یک پاسخ روشن" او گفت:. "این می تواند این بوده است. آن را می تواند داشته شده است."

او گفت: نماینده پیشنهاد تعدادی از دستگاه های خود را در خانه ممکن است بیش از حد برای او جاری خدمات و تجهیزات توصیه می شود جدید مودم.

"من آن را" لیهی گفت. "این یک شرکت بزرگ است. شما فقط می توانید کنترل بسیار است."

گودمن برجسته تعدادی از ابتکارات by Comcast به ارائه خدمات اینترنت به مردم در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

مشتریان با پرداخت های عقب افتاده قرار داده شده در Xfinity طرح کمک و پرداخت هزینه کاهش برای دریافت خدمات تلفن و اینترنت با توجه به گودمن. سرویس تلویزیون است به حالت تعلیق تا زمانی که پرداخت شده یا پرداخت توافق رسیده است.

Comcast نیز ساخت Xfinity نقاط فای رایگان به مردم ارائه و کاهش نرخ خدمات اینترنت به مشتری جدید در واجد شرایط خانواده های کم درآمد.

مشتریان با نگرانی و یا سوال می توانید رسیدن به Comcast نمایندگان از طریق یک برنامه با امکان چت آنلاین و یا از طریق تلفن با توجه به گودمن.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب