اوباما تایید بایدن می گوید: سابق VP دارای "کیفیت ما نیاز'

توسط ALEXANDRA JAFFE جولی پیس و لایحه باروواشنگتن (AP) — سابق باراک اوباما رئیس جمهور تایید و جو بایدن در یک و

توسط ATSHNEWS در 26 فروردین 1399

توسط ALEXANDRA JAFFE جولی پیس و لایحه بارو

واشنگتن (AP) — سابق باراک اوباما رئیس جمهور تایید و جو بایدن در یک ویدیو در روز سه شنبه به presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد افزایش از بزرگترین جمع آوری کمک و یکی از محبوب ترین چهره های.

"من معتقدم که جو دارای تمام ویژگی های ما نیاز به یک رئیس جمهور در حال حاضر" اوباما گفت: در حدود 12 دقیقه ویدئو شعار او را به عنوان یک "دوست نزدیک" و در تمجید او پشتکار و دلسوزی.

اوباما و بایدن هستند و دوستان نزدیک خود را از دو دوره در کاخ سفید زمانی که بایدن به عنوان معاون رئيس جمهور. بایدن تکیه به شدت در وابستگی با رئیس جمهور سابق در طول دموکراتیک اولیه فریم زمین خود را به عنوان یک فرمت از اوباما در انتخابات ریاست جمهوری. در هفته های اخیر گفت: اهدا کنندگان او شده است در تماس با اوباما در مورد معاونت ریاست جمهوری انتخاب کنید.

تایید نمرات اوباما بازگشت به ریاست جمهوری سیاست بیش از سه سال پس از ترک کاخ سفید است. او به ندرت مذاکرات به طور مستقیم در مورد جانشین رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و اجتناب از دخالت در مقدماتی حزب دموکرات. این میدان در یک نقطه به طول انجامید و نزدیک به دو دوجین نامزد و اوباما ارائه مشاوره خصوصی به هر کسی که خواسته است ساخته شده اما هیچ تلاشی برای تقویت یک فرد کمپین — از جمله بایدن ،

اما اوباما شده است به شرح زیر دموکراتیک مسابقه از نزدیک از حاشیه و مشتاق به گرفتن یک فعال تر عمومی نقش مهمی در مبارزات انتخاباتی. او انتظار می رود به عنوان جمع آوری اعانه برای بایدن و رویدادهای عمومی در نوسان کلید متحده اگر آن حوادث هنوز هم می تواند برگزار شود با توجه اجتماعی فاصله دستورالعمل در طول بیماری همه گیر. یک مشاور اوباما گفت: رئیس جمهور سابق است که مصرف خود نشانه از بایدن انتخاباتی در چگونه او می تواند بیشتر مفید به عنوان او برطرف بازگشت به یک مطلب کاملا سیاسی نقش دارد.

تایید می آید یک روز پس از برنی سندرز نیز حمایت بایدن. معاون سابق رئیس جمهور در حال حاضر پشتیبانی از تمام سابق دموکراتیک اولیه رقبا به جز الیزابت وارن. این سناتور ماساچوست است که انتظار می رود به طور رسمی پرتاب او حمایت بایدن به زودی با توجه به یک فرد آشنا با برنامه های خود را.

دو دیگر برجسته دموکرات که هنوز به طور رسمی تایید بایدن هستند رئیس جمهور سابق بیل کلینتون و هیلاری کلینتون از حزب 2016 نامزد. هیلاری کلینتون شده است به طور منظم در تماس با بایدن از جمله چندین بار از ساندرز کاهش یافته است از این مسابقه با توجه به یک دستیار.

اوباما بوده است آشکار سایه در طول سال 2020 دموکراتیک اولیه. بایدن ابداع "اوباما-بایدن دولت" نام مورد زمانی که او می خواهم به بحث در مورد دستاوردهای مختلف.

اما او همچنین سعی کردم به اصرار او در حال اجرا بود که خود را مرد گفتن به هر کسی که خواسته است که او در خواست آمریکا برای حمایت از او در خارج از دروازه و یا حتی در ضخامت اولیه.

اوباما تصدی تبدیل به یک نوع از کیسه مشت زدن برای برخی از آرای انتخابات ریاست جمهوری در اصلی مبارزه که در اوایل تعریف شده توسط یک بحث بیش از این نیاز نسل و تغییرات سیستماتیک در مقابل بازگشت به حالت عادی پس از مغلوب ساختن پیشی جستن عصر.

جولیان کاسترو, 45, تحت فشار قرار دادند بایدن بارها و بارها در مورد اینکه آیا او استدلال با اوباما در بخش خصوصی بیش از تبعید نظارت که توسط دولت. پیت Buttigieg, 38 و بتو o'rourke, 47, ماهرانه jabbed بایدن – و با فرمت اوباما — نشان می دهد حزب نباید "بازگشت به گذشته است." ساندرز و وارن پیشنهاد کرد که سال 2010 قانون مراقبت مقرون به صرفه نرفته بود به اندازه کافی دور.

اما بایدن یک مدافع سرسخت قانون مراقبت مقرون به صرفه و در دنباله اغلب خود را به عنوان یک "اوباما-بایدن دموکرات." معاون سابق رئیس جمهور آن را به نام "عجیب و غریب" برای دموکرات ها حتی کمرنگ برای حمله به اوباما رکورد.

گفتگو در اطراف اوباما را به ریاست جمهوری منتقل شده به عنوان عینک. زمان رای گیری آغاز شد Buttigieg تقریبا به صراحت مقایسه او جوانی پیشنهاد به اوباما در مبارزات انتخاباتی سال 2008 و ترقی خواهان بودند فریم خود را در مراقبت های بهداشتی طرح به عنوان یک راه برای ساخت اوباما میراث. میلیاردر نامزد مایک بلومبرگ در ضمن برجسته اوباما در تبلیغات همه جا حاضر تلاش زیادی برای بایدن را وغصه.

"شما می خواهم فکر می کنم مایک بود باراک معاون رئیس جمهور" جو بایدن پس از کنایه آمیز برای اهدا کنندگان.

برای بایدن تکیه حتی بیشتر به شدت به اوباما به عنوان اولیه رای گیری آغاز شد. هدف ساندرز خود توصیف "دموکراتیک سوسیالیستی" و میلیاردر بلومبرگ که می خواهم انتخاب شده است شهر نیویورک شهردار به عنوان یک جمهوری خواه بایدن گفت: در Feb. 21 مصاحبه با آسوشیتد پرس که "آنها نه بد مردمی است. آنها فقط نه دموکرات."

مبارزات قبل از به طور فزاینده ای متنوع مخاطبان در نوادا و کارولینای جنوبی بایدن ramped تا خاطرات او از زمانی که اوباما شنود گذاشته او را برای بلیط در سال 2008. بایدن به یاد می آورد در روز افتتاح سال 2009 در حال انتظار برای قطار در زادگاه خود از ویلمینگتون "برای یک مرد سیاه پوست به من را انتخاب کنید تا ... برای دو نفر از ما به ادای سوگند به عنوان رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور ایالات متحده است."

اغلب رسم گره و آوازی تاکید از مخاطبان بایدن گفت که او فکر کرده بود که بعد به عنوان یک ملی پیروزی بر نژادپرستی نهادی. در حال حاضر در مغلوب ساختن پیشی جستن دوران بایدن خواستار این نتیجه گیری اشتباه است.

"من فکر کردم ما می تواند شکست متنفرم," او گفت: "آن هرگز از بین می رود."

در فوریه. 29 بایدن در زمان مرحله در کارولینای جنوبی به مناسبت نزدیک به 30 نقطه پیروزی است که او را سوق گذشته ساندرز و همه.

او داستد کردن یک خط او می خواهم چند بار قبل از استفاده: "من افتخار اوباما-بایدن دموکرات می شود."

اوباما به تماشای. خود را در حاشیه رویکرد نزدیک شدن به پایان آن او نام خود را به معاون سابق رئیس جمهور که شب برای تبریک پیروزی خود.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن