حمل اثاثیه منزل در پرند

  حمل اثاثیه منزل , باربری و اتوبار : نگران اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل خود نباشید . تل بار بهترین ارا

توسط مدیر سایت در 2 اردیبهشت 1402

 

حمل اثاثیه منزل , باربری و اتوبار : نگران اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل خود نباشید . تل بار بهترین ارائه دهنده خدمات باربری و اتوبار در تهران با خدماتی برتر با سیستمی پیشرفته در خدمت شماست .

برای راحتی حمل و نقل و جابجایی و اسباب کشی منزل ( حمل اثاثیه منزل پرند )شما بهترین کامیونت ها با سقف های بسته و با کف صاف و بدون هیچ نوع ایرادی را در اختیار شما قرار می دهیم .

حمل اثاثیه منزل

نگران وسایل شکستنی منزل خود نباشید منخصصین حرفه ای ما در زمینه بسته بندی لوازم خانه و جابجایی بهترین هستند و خدمات خوبی برای شما ارائه خواهند کرد . در بسته بندی لوازم شکستنی از نایلون های حبابدار ضربه گیر استفاده می کنیم و در صورت نیاز با استفاده از تسمه های سفت کننده آنها را پک می کنیم .

از پتو در بین وسایل موقع بارگیری بر روی کانتین کامیونت استفاده می شود . تا از آسیب های موقع رانندگی جلوگیری شود.
جابجایی وسایل سنگین منزل در باربری

نگران جابجایی وسایل سنگین مانند یخچال , لباس شویی , بوفه , اوجاق گاز و … نباشید کارگران حرفه ای و با تجربه تل بار به راحتی جابجایی را انجام می دهند.
ما ایمنی لوازم منزل شما را با استفاده از بیمه تضمین می کنیم . شما اسباب کشی مقرون به صرفه و بدون دردسری را خواهید داشت . در چیدمان اولیه منزل کمک دست مشتریانمان هستیم . و آنها را تنها نمی گذاریم .
جابجایی مبلمان منزل با اتوبار

اتوبار و باربری تل بار بهترین نوع نیسان را با کفی مخصوص حمل مبلمان در اختیار شما قرار می دهد تا هیچ نوع آسیبی به مبلمان شما وارد نشود. مبلمان شما را به صورت حرفه ای بسته بندی می کنیم و در بارگیری از پتو و ضربه گیرهای مخصوص جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی استفاده می کنیم .
وسیله های نقلیه جهت باربری و اسباب کشی منزل

    کامیون های حمل اثاثیه منزل سر پوشیده ( فلزی یا ترانزیت ) با کانتین مخصوص و بزرگ , منحصر فرد برای اسباب کشی منازل.
    نیسان مبلی مخصوص جابجایی و بارگیری مبلمان منزل
    نیسان معمولی
    وانت
    تریلی ترانزیت و کفی

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن