عمه Jemima نام تجاری بازنشسته توسط لرزنده با توجه به نژادی کلیشه

نیویورک (AP) — Quaker Oats بازنشسته است و به 131-سال-عمه Jemima نام تجاری گفت: این شرکت به رسمیت می شناسد شخصی

توسط ATSHNEWS در 28 خرداد 1399

نیویورک (AP) — Quaker Oats بازنشسته است و به 131-سال-عمه Jemima نام تجاری گفت: این شرکت به رسمیت می شناسد شخصیت ریشه "بر اساس نژادی کلیشه."

لرزنده است که متعلق به شرکت پپسی گفت: این بازرسی و نگهداری نان شیرین و پهن مخلوط کنید و شربت را با ضربه قفسه های سه ماهه چهارم سال 2020 است. این شرکت اعلام خواهد شد نام جدید در تاریخ بعد.

"ما می دانیم عمه Jemima به ریشه ها بر اساس نژادی کلیشه گفت:" کریستین Kroepfl لرزنده غذاهای شمال امریکا است. "در حالی که کار انجام شده در طول سال به روز رسانی با نام تجاری در یک شیوه ای در نظر گرفته شده بود مناسب و احترام ما متوجه این تغییرات کافی نیست."

شرکت پپسی نیز اعلام کرد که پنج سال 400 میلیون دلار ابتکار "به بلند کردن, سیاه جوامع و افزایش سیاه و سفید نمایندگی در شرکت پپسی."

در پی پلیس به قتل جورج فلوید در مینیاپولیس فعالان و مصرف کنندگان در خواست کرده است که شرکت ها موضع در برابر نژادی و بی عدالتی و یا از دست دادن کسب و کار خود را.

زمین O'Lakes اعلام کرد در اوایل سال جاری که آن را دیگر نمی خواهد با استفاده از بومی آمریکا زن که تا به حال graced آن بسته از کره و پنیر و دیگر محصولات از اواخر 1920s.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب