تجربه من Teetotaling از طریق کالج در مدرسه

تصور کنید یک گاراژ شلوغ تصادفی, کون در مرکز "هیچ Flockin" توسط کداک سیاه است انفجار در گوش خود را و سپس شما می

توسط ATSHNEWS در 25 تیر 1399

تصور کنید یک گاراژ شلوغ تصادفی, کون در مرکز "هیچ Flockin" توسط کداک سیاه است انفجار در گوش خود را و سپس شما می شنوید کسی در گوشه ای از اتاق می گویند "هیچ. ببخشید من نمی نوشند." رکورد ابتدا. که من. من یکی که تبدیل کردن یک نوشیدنی در وسط فلوریدا واقعی و سرود ملی. به من, کالج معنی خیلی بیشتر از آبجو پنگ و blacking. به من خود را هوشیار لحظات بهترین لحظات. به دلایل مذهبی, من, نمی, نیست و نخواهد نوشیدن الکل است. من هنوز متزلزل و یا وسوسه از ایمان من اما که نمی توان تبدیل کردن بخشی از تلقی "عادی" هر کمتر سخت است.

من رفتن به دانشگاه ایالتی فلوریدا و مانند بسیاری از مدارس مهمانی است که بخشی از فرهنگ است.

sober girl at a college party
unsplash.com

اگر شما یک طرفدار منع استعمال مشروبات الکلی مانند من می دانم که وجود دارد هیچ مشکلی با شما یا تصمیم خود را برای نوشیدن که آیا آن را برای دین اعتیاد تاریخچه و یا فقط به دلیل تنفر شما از طعم و مزه.

تالاهاسی شناخته شده به عنوان مظهر یک شهر دانشگاهی. با تالاهاسی کالج, Florida A&M و ایالتی فلوریدا در محدوده شهرستان میله در اینجا برای همه. به جز من. درست مثل بسیاری از بزرگ D1 کالج شهرهای ثالث, فرهنگ در تالاهاسی به معنی سطل زباله سفید چهارشنبه Derd روز (RIP) و گلدان را در برزخ. درست tailgates معنی blacking در pregame و پس از آن حتی ساخت آن را به Doak.

هیچ چیز ضربان نشان دادن به یک حزب با مردم و شما مجبور به مسخره بهانه ای برای ترک. منظورم این است که من بیکار 19 ساله خود واقعا در حال غرق الکل-ضربه سنگین به عقب در 10 دقیقه با این بهانه از من داشتن به "رفتن به کار در صبح" و حدس بزنید چه من می خواهم دوباره آن را انجام دهد. در چشم من هیچ چیز ضربان بیدار شدن از خواب در صبح روز شنبه در ساعت 8 صبح آماده برای شروع روز بدون خماری سردرد.

هیچ چیز ضربان هوشیار اواخر شب convos با دوستان در مورد وحشت از ما زادگاه در حالی که غذا خوردن نفرت انگیز کتلت مرغ با برگر کینگ کاغذ تاج سر ما است.

friends sitting in nyc
unsplash.com

تصمیم به نوشیدن می تواند یکی از سخت. زمانی که من برای اولین بار آمد به دانشگاه من می ترسم به مردم بگویید که من نمی خواهد به نوشیدن در هر تابع بنابراین من از همه دعوت می کند که در آن من می دانستم که من باید بگویم راز من. در نهایت با دوستان در سمت راست من شد راحت تر با واکنش های من را دریافت کنید. بیایید صادق باشیم–هنگامی که شما در حال هوشیار در انتظار دریافت دعوت به بسیاری از احزاب frat یا وحشی داستان از شب قبل. برای برخی از مردم, کالج خود را تجربه خواهد بود به عنوان فقط ساده خسته کننده است که می تواند مضر.

در سر من من اغلب سوال من در واقع زندگی در کالج "به کمال" چرا که هر کس دیگری بود و آنها نگاه مانند آنها با داشتن سرگرم کننده است. اما در اعماق من می دانستم که من با داشتن سرگرم کننده بودن و هوشیار است. تعریف من از سرگرم کننده شامل فیلم شب درایوهای های طولانی و روز ساحل. در پایان روز, من هرگز پشیمانی پس من ایمان و نوشیدن نیست. من احساس خوبی در مورد خودم و زندگی تصمیم به اندازه کافی در حال حاضر نمی مراقبت از آنچه دیگران فکر می کنم.

آن را گرفته اند ممکن است من دو سال برای پیدا کردن دانشگاهی که هیچ طرح برای کامل تجربه, اما من خوشحالم که من می دانم در حال حاضر.

dancing in the kitchen alone
tenor.com

شروع به گفتن "نه". اگر شما می دانید حضور در یک حزب خاصی خواهد شما را ناراحت می گویند "نه". اگر خود را "دوستان" را فشار شما می گویند "نه". پیدا کردن افرادی که نمی توانید جرم هنگامی که شما انتخاب می کنید به نوشیدن. پیدا کردن مردم شما را دوست دارم به هوشیار اما مهمتر از لذت بردن از شرکت خود را. بعضی از شب ها هنگامی که هر کس می رود می تواند به بهترین دوست خود.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن