چگونه برای شروع و رشد خود را در کانال یوتیوب

اگر شما به دنبال یک نشانه برای شروع کانال یوتیوب شما به جای حق آمد. با بیش از 2 میلیارد دلار ماهانه کاربران بر

توسط ATSHNEWS در 29 خرداد 1399

اگر شما به دنبال یک نشانه برای شروع کانال یوتیوب شما به جای حق آمد. با بیش از 2 میلیارد دلار ماهانه کاربران بر روی پلت فرم یوتیوب امن نقاط به عنوان دومین پلت فرم رسانه های اجتماعی در جهان است. یوتیوب تبدیل شده است یک راه برای مردم در تمام زمینه های به پول و بیان خود را به سرگرمی و شیوه زندگی. یوتیوب ستاره مانند جیمز چارلز اما چمبرلین و تانا Mongeau آغاز شده به عنوان کانال های کوچک و پس از رشد حرفه خود را به ارتفاعات جدید.

این نکات را با کمک برخی از تجربه در تاریکی کمک خواهد کرد که شما شروع به یک کانال یوتیوب مردم در مورد مراقبت.

1. شور و شوق بیش از سود

girl in a video
unsplash.com

در حال اجرا یک کانال یوتیوب طول می کشد بسیاری از زمان و انرژی و فداکاری است. تاریکی بیش از همه برنامه اطمینان, 'Clickbait' نمی خواهد به شما نمایش مگر اینکه شما در حال دیوید Dobrik. "اگر شما در حال ارسال کار خود بهترین کانال خود را به دست آورید کشش سعی کنید اجازه دهید شک خزش. ارسال مطالب باید چیزی است که شما لذت بردن از انجام کار با و یا بدون مخاطب وجود دارد اما داشتن مخاطب احساس خوب و اگر شما آن را ساخت آنها خواهد آمد," FSU کالج YouTuber اریکا Sager گفت. همه یوتیوب ستان توافق می تواند هیچ کس را دوست دارد به تماشای مجبور تصویری مگر اینکه آن را لورا لی عذرخواهی تصویری. اگر چه من در مورد می گویند ممکن است صدای قشنگ بود اما طبیعی بود و شما را دوست دارم آنچه شما انجام دهد. سپس بینندگان را دوست دارم آنچه شما انجام بیش از حد.

2. پیدا کردن تو رفتگی در دیوار خود و اجرای آن با

girl vlogging in the car
giphy.com

یوتیوب حساب می آیند در تمام اندازه ها و تم ها. پیدا کردن شماست. آیا شما می خواهید برای ایجاد محتوای مورد, در حالی که مطمئن شوید که شما در حال واقعی خود معتبر خود را? پیدا کردن تو رفتگی در دیوار شما کمک می کند تا تمرکز جمعیتی خود را. ASMR? زیبایی ؟ بازی? صحبتهای? DIY? نوشتن آنچه که شما لذت بردن از انجام و یا در حال تماشای روزانه و آمد تا با ایده های مبتنی بر آن است. "من یک کالج YouTuber معنی من اساسا فیلم هر جزئیات از کالج تجربه و ارسال آن را در اینترنت برای جهان برای دیدن!" گفت کالج YouTuber اما رومانو. اگر شما در حال حاضر یک زیر بزرگ در سیستم عامل های دیگر استفاده از آن به نفع خود. "من پایه مطالب من در اطراف من چه Instagram followers سوال در مورد بسیاری و یا آنچه آنها درخواست. من سعی می کنم به آموزنده و مفید جنسی" گفت: YouTuber و تاثیر گذار الکساندرا مارکز معروف به معامله ملکه. این که آیا شما در ساخت فیلم در مورد زندگی خود و یا حرفه خود اجازه تو رفتگی در دیوار شما تصمیم می گیرید که چگونه خود را از کانال جریان خواهد شد!.

3. هوشمند در مورد تجهیزات

iphone video youtube
unsplash.com

اول من می خواهم بگویم شما لازم نیست fanciest تجهیزات برای موفق شدن در یوتیوب. "من یاد گرفتم که من ویرایش فیلم های یوتیوب در یوتیوب! به معنای واقعی کلمه هر چیزی که شما می خواهید بدانید که چگونه اتفاق می افتد به یک جستجوی سریع دور. من با جامع آموزش که به من آموخت چگونه با این نرم افزار کار می کند, پس از آن من شروع به جستجو (و هنوز هم!) برای جزئیات مانند چگونه برای ایجاد یک صفحه پایان. اگر شما یک مبتدی هستید پیشنهاد می کنم شروع با آنچه شما دسترسی به! اگر شما یک مک شما می توانید دانلود iMovie به صورت رایگان. اگر نه وجود دارد بسیاری از آنلاین ویراستاران فیلم. بدون دوربین ؟ استفاده از تلفن خود را! برای موسیقی شما می توانید با استفاده از یوتیوب صوتی کتابخانه به آن را آسان تر برای پیدا کردن آهنگ شما می خواهید به استفاده از (فقط مطمئن شوید که شما اعتبار سازندگان!)," YouTuber مادربزرگ, مو, سیاه گفت. در آغاز مرحله از کانال خود را با آنچه خود را شکست کالج بودجه شما اجازه می دهد. حرفه ای vlogging دوربین می تواند هزینه در هر نقطه از $500-$800 قرار نیست منابع مالی خود را در معرض خطر و خرید چیزی است که اگر شما در سطح ساخت پول است.

4. قوام باعث می شود تفاوت.

subscribe on youtube
giphy.com

هیچ کس می خواهد برای عضویت در یک کانال با تنها دو پست از یک سال و مگر اینکه شما در حال Shane Dawson. بیشتر سازگار شما با ارسال فیلم خود را در کانال بیشتر مردم می خواهند برای به اشتراک با شما. "من شخصا زمانی که من به دنبال کانال های جدید به, اشتراک, به, من واقعا با توجه به زمانی که برای آخرین بار آنها آپلود شد. پس شما ها فرکانس قطعا می تواند و یا شکستن برای یک چشم انداز مشترک!" رومانو گفت. ایجاد برنامه ها نه تنها کمک می کند تا به شما اقامت انگیزه و سازمان یافته اما همچنین کمک می کند تا مخاطبان خود را دلیلی برای بازگشت و همچنان به حمایت از شما.

5. ریز عکسها به. ریز عکسها به. ریز عکسها به. آیا من ذکر عکسها?

peppa youtube thumbnail
unsplash.com

این که آیا شما می خواهم به اعتراف یا نه همه ما قضاوت یک کتاب توسط پوشش آن. دو چیز شما ببینید در مورد یک ویدیو یوتیوب خواهد بود که تصویر بند انگشتی از عکس و عنوان. "من می گویند که زمانی که من برای اولین بار آپلود تصویری آن را گرفتن مقدار به طور متوسط از نمایش ها که کانال من به طور معمول در اطراف دیدم که زمان. چند هفته بعد من تصمیم گرفتم به طور کامل تغییر دهید و وصله پینه کردن تصویر بند انگشتی. سپس اعداد شروع به صعود. آنها دو برابر و سه برابر در هر روز. من را از خواب بیدار با 2000 مشترکین بیشتر از من به رختخواب رفت با شب قبل! آن دیوانه" رومانو گفت: در مورد محبوب ترین تصویری که در حال حاضر بیش از 1.8 میلیون بازدید. تغییرهای و Adobe جرقه هستند فقط دو راه برای کوچک خود را به صورت رایگان و خلاقیت ندارد به هزینه برای دریافت آن نمایش ها!

6. به دنبال روند!

charli tiktok dance
giphy.com

اگر شما چیزی را ببینید واقعا محبوب, چرا استفاده نمی روند را به نفع خود. در نظر گرفتن روند و اضافه کردن خود را چرخش می تواند به جذب یک جریان اصلی جمعیت به کانال خود را. "مردم رشد مخاطبان برای بسیاری از دلایل مختلف. برخی با ایجاد روند و محتوای مربوطه! اتمام روند در یوتیوب و چه میآید تا زمانی که شما در حال مرور" مارکز گفت. اگر شما مطمئن نیستید که از آینده خود تصویری ایده استفاده از روند صفحه و یا حتی عزیزمان Infinite به عنوان الهام بخش خود را. اما به یاد داشته باشید همیشه مطمئن شوید که ویدئو های خود را به شرح زیر تو رفتگی در دیوار خود را و صفحه caters به مخاطبان هدف خود را رها نمی طرفداران خود را به خاطر یک روند! برای مثال اگر شما یک بازی کانال احتمالا نمی سعی کنید برای از نو خلق کردن Infinite رقص برای آینده خود تصویری.

7. درمان کانال یوتیوب خود را مانند یک کسب و کار.

working on laptop taking notes
unsplash.com

اگر شما می خواهید را به پول خود را در کانال یوتیوب تحقیقات به سمت کسب یوتیوب و درمان کانال یوتیوب خود را مانند یک کسب و کار به جای یک سرگرمی است. در جهان از رسانه های اجتماعی, بازاریابی شما خواهد بود همه چیز. از خود ترویج در خود سیستم عامل برای استفاده از SEO یا بهینه سازی موتور جستجو است که به معنی از جمله کلمات کلیدی با حجم بالا جستجو برای کمک به افزایش دید از مقاله شما. "یکی از چیزهایی که من آرزو می کنم من می دانستم که قبل از شروع کانال من این بود که چگونه به درستی پست من ویدئوها معنی درستی برچسب زدن به آنها از جمله کلمات کلیدی در توضیحات جعبه ویدیو و ساخت با کیفیت بالا و ریز عکسها به عنوان این چیزی است که واقعا تساوی بینندگان در. من تا به حال به "آموزش" خودم یوتیوب بیش از این سال به دلیل یک کتاب دقیقا نمی وجود داشته باشد برای آن. من مطلع شد بسیار پس از دنبال مشاوره در یوتیوب در مورد چگونه به رشد کانال من" Sager گفت. هنگامی که شما تا به حال یک بیت از تجربه زیر کمربند خود را همراه با 1000 مشترکین و حداقل 4000 ساعت مچی ساعت, درخواست برای گوگل حستبلیغ. یک برنامه اجازه می دهد تبلیغ به فروش فضای آگهی در YouTuber را ویدئوها در واقع نام دیگر چگونه شما می توانید شروع به ساخت بانک. قبل از این بی دست و پا سمعی حمایت و SeatGeek نام تجاری, تخفیف, ترین تاریکی شروع با حستبلیغ گوگل به پول بر روی پلت فرم.

8. فقط برای آن بروید!

cody ko and noel miller youtube
giphy.com

توقف overthinking, دلیل این که شما نیاز به قرار دادن در کار! اجازه ندهید که شک و تردید و ترس در راه چیزی در حال تغییر زندگی برای شما. فکر می کنم در مورد آن — بدترین چیزی که می تواند اتفاق می افتد به شما خواهد بود تا در کودی Ko قسمت بعدی از 'که انقباض غیر ارادی ماهیچه'. "کل" یوتیوب است بیش از حد اشباع شده در حال حاضر چیزی است که در کل دروغ است. وجود دارد اتاق را برای همه برای به اشتراک گذاشتن صدای خود و جهان احتمالا نیاز به شنیدن از کسی مثل شما! برای دانشجویان به طور خاص کانال یوتیوب خود را می تواند یک رزومه تقویت کننده پس از آن نیاز به چند مهارت است که به راحتی قابل انتقال به بسیاری از مشاغل سیاه و سفید" گفت. وجود دارد بسیاری از مزایای به شروع رویایی خود را در کانال یوتیوب پس چرا یک شات. "فیلم در حال حاضر نگران نباشید بعد. من به شدت تشویق هر کسی که علاقه مند در شروع یک کانال یوتیوب برای انجام این کار است. در آن طول می کشد شما را به یکی از محبوب تصویری برای کانال خود را به منفجر کردن. من می خواهم به در نظر گرفتن این واقعیت است که اگر شما سعی می کنید هرگز شما هرگز می دانم. هیچ راهی برای بدانید اگر کانال خود را منفجر خواهد شد چرا که مردم ممکن است چیزی در شما است که شما نمی بینید" Sager گفت. در حال حاضر به طور جدی خواندن این مقاله را متوقف و به راه اندازی کانال یوتیوب از رویاهای خود.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن