فرق بین کارت طلایی ( بلیط طلایی) و Gold Pass (گلد پس) چیست؟

یکی از اصلی ترین سوالات کاربران این است که آیا تفاوتی میان  گلد پس (Gold Pass) یا بلیط طلایی وجود دارد یا

توسط ATSHNEWS در 25 آبان 1400

یکی از اصلی ترین سوالات کاربران این است که آیا تفاوتی میان  گلد پس (Gold Pass) یا بلیط طلایی وجود دارد یا خیر؟! در این بخش می خواهیم صرفا در خصوص کارت طلایی و تفاوت آن با گلد پس صحبت کنیم. بنابراین برای یافتن پاسخ خود تا انتها با ما همراه باشید.

گلد پس (Gold Pass) یا بلیط طلایی مربوط به چه بازی ای است؟

بازی کلش آف کلنز یکی از محبوب ترین بازی های موبایلی است که از زمان عرضه این بازی برای نسخه های موبایل تا به امروز علاقه مندان بسیار زیادی دارد. 

یکی از مهم ترین نقاط قوت بازی کلش اف کلنز، چالش های ایجاد شده بین قبیله ها و بازیکنان است که به شکل های متنوع ای انجام می شود اما اخیرا تغییرات بسیار زیادی در بخش رقابت ها و چالش های بین قبیله ای در آپدیت های جدید این بازی ارائه شده است که کمی شرایط را تغییر می دهد.

این تغییر به این شکل است که هر بازیکن دیگر نیازی به عضو شدن در قبیله های متفاوت و مدیریت کلن ندارد بلکه با استفاده از جوایز و پاداشی که در چالش های روزانه، ماهانه و فصلی دریافت می کند به چالش هایی دعوت می شود.

آپدیت جدید بازی کلش اف کلنز در واقع چه می گوید؟

در این آپدیت جدید، چالش ها به صورت کلی به دو دسته سطح طلایی و سطح نقره ای تقسیم بندی شده اند که برای رسیدن به سطح طلایی شما باید بتوانید کارت طلایی کلش آف کلنز را دریافت کنید.

تنها تفاوتی که میان این دو سطح وجود دارد، میزان پاداش و جوایزی است که در اختیار بازیکن قرار خواهد گرفت. در سطح طلایی که با تهیه و خرید کارت طلایی می توانید به آن دسترسی داشته باشید بدون شک جوایز بسیار ارزنده ای را به دست خواهید آورد.

آیا تفاوتی میان کارت طلایی ( بلیط طلایی) و Gold Pass (گلد پس) وجود دارد؟

در حالت کلی خیر! به هیچ عنوان تفاوتی میان این دو واژه وجود ندارد و دقیقا در هر دو مورد صحبت یکسان و فعالیت مشابه ایی را انجام می دهند. برای فعال سازی این حالت نیز می توانید از سایت های معتبری که اقدام به فروش کارت طلایی ( بلیط طلایی) و Gold Pass (گلد پس) می کنند، استفاده کنید. یکی از منحصر به فرد ترین سایت ها در این زمینه، سایت آسان جم است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن