چگونه برای ایجاد یک جالب Instagram Profile

کالج مگزین | No comments

Instagram یکی از شناخته شده ترین و با استفاده از شبکه های رسانه های اجتماعی. با بیش از 500 میلیون کاربر فعال با استفاده از پلت فرم روزانه, قرمز و زرد, آیکون دوربین یک ضرورت برای تلفن های موبایل. با Instagram profile شما قادر خواهید بود برای ایجاد خوراک خود را به عنوان به خوبی به عنوان پیروی از صفحات که در آن شما علاقه مند در. از طریق Instagram بسیاری از مردم ایجاد یک نام تجاری برای ترویج به کاربران دیگر. برای کاربرانی که دارای یک پروفایل به دلایل بازاریابی, تبلیغات, پست برای فعالیت رو به رشد خود را تغذیه ممکن است یک کار سخت. اضطراب به پرده استراتژی برای توسعه شبکه خود را از پیروان ؟

نگاهی به ده گام برای ساخت جالب Instagram profile.

1. شناسایی منافع خود

Instagram Profile
giphy.com

اکثر Instagram کاربران, اگر نه همه, فکر می کنم مهم ترین گام برای ایجاد یک Instagram حساب به دست آوردن پیروان. حتی قبل از ایجاد یک پروفایل مردم تصور خود را با یک تعداد معینی از پیروان و دوست دارد. اما آنچه که مردم نمی تجسم است که محتوای آنها می خواهند به ها. فکر می کنم در مورد آنچه شما می خواهم; سیاست مد, ورزش, سفر, و غیره. سپس فکر می کنم در مورد چگونه به ایجاد یک حساب کاربری است که نشان دهنده شور و شوق خود را و چک کردن پروفایل کاربران شما می خواهم به تقلید. پس از پیش نویس برخی از پست ها شروع به مشخصات خود را (پیش نویس نه ها). همانطور که شما تعریف منافع خود را با پیروان شما محدود کردن نوع عکس شما خواهد شد در نظر گرفتن و به اشتراک گذاری.

2. مخاطبان خود را شناسایی

Instagram Profile
giphy.com

بر اساس محتوای شما می خواهید به پست شناسایی مخاطبان خاص شما می خواهید برای رسیدن به. ارتقاء مشخصات خود به کاربران دیگر که همان زمینه مورد علاقه باعث می شود یک اثر گلوله برفی: همانطور که بیشتر مردم به دنبال شما بیشتر کاربران به اشتراک بگذارید و توصیه می کنیم مطالب خود را. برای مثال سفر از وبلاگ نویسان به اشتراک گذاری خود را, عجیب ترین عکس ها را با پیروان خود را که در نتیجه به اشتراک گذاری آنها را با دوستان خود. پیروان ممکن است نشان می دهد مطالب خود را به افرادی که ممکن است علاقه خود را در شور و شوق اما لذت بردن از مشخصات خود را و در نهایت زیر است. ترکیبی از هدف قرار دادن مخاطبان خاص شما می خواهید برای به اشتراک گذاشتن محتوا و رفتار خود را ارائه محتوا می تواند به افزایش فعالیت در خوراک خود را.

3. را خوراک خود را به عنوان رنگارنگ به عنوان امکان پذیر است

Instagram Profile
giphy.com

Instagram تنوع از فیلتر و سبک رنگ باعث می شود یک تفاوت بزرگ در مشخصات. اولین چیزی که مردم متوجه یک بار کلیک کردن بر روی مشخصات خود را به سازمان کار و زندگی و رنگ از محتوا. ارسال عکس های کوچک به شکل یک عکس بزرگ است یک راه عالی برای گرفتن توجه بیننده را. نه صرفا تمرکز بر روی مطالب شما در پست بلکه در این راه از ارائه آن. به عنوان مثال در نظر بگیرید آپلود داستان با موسیقی پس زمینه و یا تصاویر را با رنگ های زنده و چشم نواز اثر است. اجازه خلاقیت خود را به انجام کار برای شما.

4. تعامل با مخاطبان خود را

Instagram Profile
giphy.com

اجازه دهید صادقانه فعالیت خود را در خوراک را افزایش می دهد نمایی از یک روز به دیگری. اگر مشخصات خود را ندارد و انتظار می رود تعداد پیروان و یا لایک نمی تضعیف روحیه خودتان! به سرعت در حال افزایش فعالیت های خود را در Instagram خوراک با تعامل با پیروان خود را. برای مثال برخی از تاثیرگذاران و وبلاگ نویسان ها نظر سنجی. در این نظر سنجی آنها از پیروان پیشنهادات خود را و اگر آنها کنجکاو هستند در مورد دیدن چیزی متفاوت در پروفایل خود. “رسانه های اجتماعی یک خیابان دو طرفه است و اگر مخاطبان خود را به طور مداوم ترک نظر و یا ارسال پیام های که نادیده می گیرند, آنها بعید است به احساس ارزش به اندازه کافی برای ادامه جذاب” گفت: ملانی Deziel بازاریابی مشاور و موسس StoryFuel.شرکت, یک سازمان است که می آموزد که بازاریابان و ناشران چگونه برای گفتن بهتر از نام تجاری ، یکی از موثر ترین راه برای به دست آوردن توجه است که ساخت فیلم های زنده و به طور تصادفی به دعوت پیروان به پیوستن به.

5. “برجسته” پست های خود را و داستان

Instagram Profile
giphy.com

واقع در زیر “Follow” و “پیام” دکمه های این تابع اجازه می دهد تا کاربر را به جمع آوری داستان های خود را و برچسب آنها را با توجه به این موضوع است. برای مثال گربه پست تحت نام “گربه” و یا یک زن سبک و جلف از emoji. این است که نه تنها برای مخاطبان خود را, اما برای شما به عنوان به خوبی. برجسته مجموع تا منافع خود و شخصیت و احساسات. عشق به سفر ؟ برجسته کردن عکس های خود را از هر کشور شما بوده است. نظر خودتان foodie? برجسته عکسهای استادانه درست کردن غذا از رستوران مورد علاقه خود را. کاربرانی که هرگز بازدید حساب شما باید یک ایده از آنچه که خوراک خود را در مورد است.

6. زمان عاقلانه پوستر

Instagram Prrofile
giphy.com

فعالیت خود را در خوراک نخواهد جادویی اتفاق می افتد. ایجاد یک جاذب Instagram profile زمان طول می کشد. با این حال گفت: آیا عجله ندارد به ها همه چیز را در یک روز. این تاکتیک را نافرجام چون بدون شک شما اجرا از محتوا و پیروان خود را دریافت نمی رمان ایده از شما. به یاد داشته باشید که صبر و شکیبایی کلید بسیاری از درهای. “مردم بر این باورند که بهترین زمان است که در تعطیلات آخر هفته اما این کاملا درست نیست” گفت: میگوئل Casique یک ونزوئلا پادکست میزبان. “شخصا من پادکست دارای بیشترین فعالیت را در طول روزهای هفتهبه ویژه در روزهای دوشنبه و چهارشنبه.” همه در همه, توسعه برنامه های متعدد یکی را برای پست های خود را, و تصاویر, و یکی دیگر برای میزبانی فیلم های زنده با مخاطبان خود را.

7. دنبال نمونه هایی از افراد مشهور

Instagram Profile
giphy.com

همه از بهترین تأثیرات وبلاگ نویسان و شخصیت های معروف باید یک داستان پس زمینه از چگونه آنها موفق شد. از ادیسون رائه (@addisoneasterling) Infinite ویدئوها به دانیل جیمز (@danflyingsolo) فوق العاده عکاسی سفر هر کاربر به دست آورد پیروان بیشتری انجام آنچه آنها دوست game, ترین ها و به اشتراک گذاشتن آن با جهان است. با نگاه به پروفایل اثرگذارندهها یا دیگر افراد شناخته شده شما درک این ایده از چگونه برای به دست آوردن پیروان بیشتر و افزایش فعالیت در خوراک خود را با به اشتراک گذاشتن محتوا با کاربران در تو رفتگی در دیوار. اگر آنها می توانید آن را انجام دهید چرا شما ؟

8. جامد زیستی

Instagram Profile
giphy.com

علاوه بر “برجسته” داستان داشتن Instagram بیوگرافی بسیار مهم است نه تنها برای شما و پیروان خود را, اما برای کاربرانی که بازدید از خوراک خود را برای اولین بار. “زیستی بسیار مفید است به دو دلیل. اول کلمات در زیستی هستند آنچه که به کمک شما می آیند تا در جستجوهای کاربر در Instagram. که در این صورت, شما می خواهید مطمئن شوید که مربوط به کلمات کلیدی که توصیف شما کسب و کار خود و محصولات خود و محل خود را در حال, ویژه, وجود دارد,” Deziel گفت. “دوم زیستی است که اولین چیزی که یک کاربر را به تصمیم می گیرید اگر حساب خود را چیزی است که آنها علاقه مند می شود در زیر است.” محبوب ترین bios شامل نام دانشگاه محل کار و جاذب نقل قول و یا چیزی است که تساوی کاربر دیگر توجه است. در تصور خود را Instagram زیستی به عنوان یک رزومه که در آن کاربران دیگر توسعه اولین برداشت خود را در مورد شما.

9. مشخص کردن مشخصات خود را به اهداف

Instagram Profile
unsplash.com

اگر چه این ارتباط با مرحله اول از این مقاله شناسایی منافع خود است همان مشخص کردن دلایل خود را تغذیه پست ها و ویدئوها. شما ممکن است بدانید که منطقه خود را از تجربه و تخصص اما آیا پیروان خود را می دانید ؟ آنچه که مشخصات خود را هدف? از اطلاع رسانی در مورد مسائل آگاهی عمومی برای ارسال memes, مشخصات خود را خواهد بود به احتمال زیاد برای جلب توجه بیشتر اگر شما خود را مشخص کنید خوراک اهداف و آن را قابل رویت برای دیگران. با انجام این کار من به این معنی نیست برای قرار دادن “این مشخصات برای __.” به جای استفاده از کلمات کلیدی مانند “روزنامه نگار” و یا “کسب و کار مشاور.”

10. لینک Instagram با دیگر پروفایل های رسانه های اجتماعی

Instagram Profile
giphy.com

Instagram ممکن است یکی از پر استفاده ترین سیستم عامل رسانه های اجتماعی, اما آن است که نه تنها یکی است. لینک مشخصات خود را با Facebook و یا حساب توییتر به عنوان مثال اجازه می دهد تا کاربران از شبکه های دیگر برای دیدن پست های خود را و ایده های. از آنجا که اکثر مردم بیش از یک حساب رسانه های اجتماعی, احتمال, از آنها بازدید از پروفایل شما بیشتر خواهد شد. اما در نظر گرفتن فعالیت های شما در سایر پروفایل های رسانه های اجتماعی. “این معنی ندارد برای به اشتراک گذاشتن صفحات دیگر خود را اگر شما به سختی ورود به آنها را. اما اگر شما در حال استفاده از آنها بسیار مهم است به اجازه دهید مردم در مورد آن می دانیم و باید همه چیز را متصل” Casique گفت. با این حال گفت: عاقلانه انتخاب کنید که پروفایل شما می خواهید برای اتصال به خود را Instagram. به این ترتیب احتمال این که کاربران از سیستم عامل های دیگر بازدید از پروفایل شما بیشتر خواهد شد.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>