چگونه اغلب شما را به یک استراحت از کار خود را به سازمان دیده بان زن و شوهر از TikToks و همه از ناگهانی یک ساعت کامل می رود ؟ ما همه گناه. در واقع ما گاهی اوقات درک نمی کنند چقدر وقت ما صرف پیمایش از طریق ما خوردها. با توجه به همه گیر ما احساس به عنوان اینکه بسیار دیگری وجود ندارد را انجام دهد. در حال حاضر بیشتر از همیشه ما باید حفظ عادت های سالم در حالی که در وصل و یا ما در معرض خطر تأثیر منفی سلامت روان ما.

چک کردن آنچه که کارشناسان می گویند در مورد چگونه برای حفظ یک رابطه سالم با رسانه های اجتماعی.

1. در بررسی با خودتان قبل از (و در) پیمایش

چرا شما می خواهید به حرکت از طریق Instagram? شما procrastinating مشق شب و یا فرار از مسئولیت؟ – “بسیاری از مردم استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان یک شکل از فرار از واقعیات” گفت: Saiyak Rakeeb دیجیتال مربی سلامتی. “رسانه های اجتماعی می تواند مضر زمانی که دانش آموز با استفاده از آن به خود درمانی… است که آنها با تکیه بر رسانه های اجتماعی برای جلوگیری از احساس بد است.” در این مورد قصد همه چیز است. ترکیب check-ins به روال خود را قبل از (و در) پیمایش و مطمئن شوید که شما می دانید که در آن نیت شما دروغ است. اگر شما می خواهید به قطع اتصال از مسئولیت یا بی حس کردن احساسات دشوار در نظر گرفتن یک جایگزین بی فکر پیمایش.

2. تعیین محدودیت زمانی

تصویر این: شما را سریع رسانه های اجتماعی فرار از مشق شب خود را, اما قبل از اینکه شما آن را می دانم دو ساعت رفتن و شما می دانید همه چیز در مورد له در سفر به اسپانیا در سال 2012. خوب, شاید که خاص اما این واقعیت باقی می ماند که آن را آسان به اتلاف وقت با هیچ کس وجود دارد برای نگه داشتن شما را پاسخگو… یا بنابراین شما فکر می کنید. اکثر گوشی های هوشمند ارائه یک گزینه در تنظیمات “روی صفحه نمایش زمان” محدودیت در هر برنامه. در ضمن چند برنامه (در دسترس در هر دو اپل و مصنوعی) مدیریت زمان خود را در هر یک از سایت های رسانه های اجتماعی به عنوان به خوبی. اگر شما دچار مشکل با خود-نظم و انضباط و یا به راحتی پریشان در نظر تنظیم مرزهای خود و در زمان و محدودیت در برنامه های رسانه های اجتماعی.

3. دنبال حساب که جرقه شادی

https://www.instagram.com/p/B_zrywPHfjl/

در علاوه بر این به نگه داشتن در تماس با دوستان نزدیک و خانواده, یکی از بهترین قطعات از رسانه های اجتماعی است که پس از مورد علاقه خود را اثرگذارندهها فعالان و افراد مشهور برای یک نگاه اجمالی به زندگی خود را. اما نگه داشتن در ذهن است که رسانه های اجتماعی است که همیشه یک تصویر دقیق از زندگی روزمره به خصوص برای بالا مشخصات اثرگذارندهها و مشهور است که پول خود را ترویج زیبایی خشنود-اما-بسیار-مطالب غیر واقعی. “ما باید با احتیاط… این است که خود را در فضای امن. این بدان معناست که شما کنترل که به شما اجازه می دهد در این فضاگفت: Jaclyn Amys MS, LPCC مجوز بهداشت روان درمانگر. “من به شدت تشویق حساب های زیر که افزایش احساسات از شادی ارائه اطلاعات جدید و یا جرقه علاقه خود را… اجتناب از حساب های زیر است که شما را از سقوط به مقایسه دام.” به جای پر کردن خوراک خود را با دست نیافتنی خیالی توصیفاتی از “واقعی” زندگی پیدا کردن حساب های که احساسات مثبت و سلامت روان منابع است. برخی از مورد علاقه های شخصی عبارتند از: @todayiamloved, @positivelypresent و @selfcareisapriority; پست های خود را پر کردن خوراک خود را با همه نوع از شادی که همه ما باید در حال حاضر.

4. اولویت بندی وقت خود را در رسانه های اجتماعی

https://www.instagram.com/p/CAnVv7PpO4E/

با توجه به شرایط فعلی ما (یعنی یک بیماری همه گیر وادار همه ما برای انتقال به کار از راه دور) افزایش روزانه زمان روی صفحه نمایش را حس می کند. که گفت: شما باید اذعان اثرات این افزایش در سلامت روان خود را. از آنجا که شما صرف مقدار زیادی از زمان حاضر برای کار نگه داشتن در ذهن که چقدر زمان شما صرف آنلاین برای بازی. استفاده از رسانه های اجتماعی با هدف. شاید شما می تواند شروع شود که نقد و بررسی کتاب حساب شما می خواهید برای دریافت زمین و یا به اشتراک گذاشتن هنر خود را با کسی به غیر از سگ خود را. رسانه های اجتماعی آشنایی خود را به نام تجاری شخصی; به جای بی فکر پیمایش سعی کنید خود را ایجاد تو رفتگی در دیوار حساب و گسترش شادی خود را در سراسر پلت فرم.

5. همیشه در ارتباط ماندن

چه از طریق اتصال با خانواده در طرف دیگر از کشور و یا کاوش در احساسات خود و منافع با مردم همفکر رسانه های اجتماعی فراهم می کند یک منبع بزرگ برای ارتباط با دیگران است. “اگر در یک تولیدی راه رسانه های اجتماعی می تواند باز کردن بسیاری از فرصت هایارائه منابع با ارزش کمک به یک فرد به کمتر احساس تنهایی و یا جدا شده و واقعا یک ابزار است که ترویج سلامتی” گفت: Ericka Harrison-بیع M. S. اد. ساکن در مشاوره یک بحران و تروما درمانگر. “این یک راه عالی برای پیدا کردن و ارتباط با دیگران در محیط دانشگاه و همچنین در جوامع مختلف است که در حال انجام کار, آموزش و پرورش, اطلاع رسانی و بالا بردن آگاهی در مورد موضوعات یکی ممکن است در تعامل با یا یادگیری بیشتر در مورد.” برای مثال بسیاری از افراد را به رسانه های اجتماعی برای ارائه آگاهی و منابع مختلف جنبش های اجتماعی مانند زمان آنلاین مکالمات در زندگی مهم است. این همه boils پایین به قصد: چه چیزی شما امیدواریم که برای به دست آوردن از رسانه های اجتماعی خود را تجربه ؟ اگر انگیزه خود را دروغ در یک جای خوب (یعنی معنی دار اتصالات خود آموزش و پرورش و یا توسعه جامعه) و سپس رسانه های اجتماعی خود را تجربه خواهد بود یک مثبت است.

6. را می شکند و از رسانه های اجتماعی اگر شما نیاز به

رسانه های اجتماعی را تحت الشعاع بسیاری از کاربران با آن مقدار باور نکردنی از محتوا است. بسیاری از متخصصان توصیه می کنند مصرف می شکند که می تواند از چند ساعت تا چند هفته—انتخاب شما. “معافیت باید عمدی… معافیت های کوتاه هستند اما آن را به ارزش به چالش کشیدن خود را به یک استراحت طولانی حداقل یک بار در زندگی خود” Rakeeb گفت. “با این حال شما انتخاب می کنید به آن را انجام دهد, آن را به شما آموزش های زیادی در مورد رابطه شما با تلفن خود را.” ما هرگز فکر می کنم در مورد ما تکیه بر رسانه های اجتماعی به طوری عمدی از تلفن خود را به شما تدریس خواهد شد بسیاری است. دفعه بعد که شما احساس ضعف با استفاده از پیمایش از طریق محتوا در نظر گرفتن هزینه های زمان به دور از رسانه های اجتماعی و منعکس کننده تاثیر آن بر تندرستی خود را.

7. آیا احساس فشار به پست فقط به این دلیل که هر کس دیگری است

مشاهده این پست در Instagram

مبارزه با نژادپرستی عمر کار می کنند.💛 . گوش دادن به خواندن و یادگیری به صحبت کردن صحبت کردن دشوار صحبت های میکروفن ، تقویت Black voices, طومار امضای اعتراض به بهتر بودن انسان به انسان دیگر است عمر کار می کنند.🖤 . اجازه دهید امروز در یک لحظه یک حافظه, اما مهمتر از همه یک جنبش است. یک عمر جنبش.🤍 . #blacklivesmatter #blacklifematters #blackouttuesday #speakup #speakout #whitesilence #whitesilenceisviolence #زاد نژادپرستی #antiracism #movementnotamoment #thisisamovement #dothework #keepfighting #signthepetition #ladybluebottle #bluebevyink

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط بانوی Bluebottle (@ladybluebottle) در

آن را به حساب خود را–ارسال به آنچه شما به ارمغان می آورد شادی. به یاد داشته باشید, رسانه های اجتماعی را “حلقه برجسته” نباید تحت تاثیر قرار آنچه شما در پست. در علاوه بر این به انتظارات غیر واقعی پس از یک روند به خاطر جمعیت مفید نیست به هر کسی–به ویژه خودتان. برای مثال به عنوان سیاه و سفید زندگی می کند توجه به منافع ملی توجه پست های خود را باید یک مقدار عظیم از تاثیر. اگر به دنبال یک روند سوخت خود را در رسانه های اجتماعی فعالیت خود را در خطر نمایشی allyship. گسترش آگاهی است که هنوز هم مفید است; با این حال همه چیز بستگی به هدف. نمی تسلیم شدن به فشار; پست چه دارای ارزش به شما است.

8. جدا

گزارش این آگهی

اگر همه چیز با شکست مواجه, جدا در حالی که برای. انتخاب کنید تا یک سرگرمی جدید کاوش در خارج از منزل بزرگ و یا صرف برخی از وقت با کیفیت با دوستان و خانواده. “ما می تواند به نفع همه از شکستن و یا پاک کردن از رسانه های اجتماعی. سعی کنید با استفاده از آن زمان اضافی برای چیزی که خود مراقبتی مرتبط مانند راه رفتن, صحبت کردن با یک دوست با خواندن یک کتاب و یا به سادگی چشم خود را بسته و مراقبه گفت:” هالی Essler, LCSW, مجوز بالینی درمانگر و صاحب قدرت دادن به شما درمان. “محتوا خواهد بود وجود دارد زمانی که شما بازگشت!” ورود به سیستم خاموش علل عمده FOMO اما سلامت روانی خود را همیشه اول می آید. من به شدت تشویق در نظر گرفتن این فرصت را به گام به عقب در حالی که اگر شما می توانید—شما قلب و روح و روان خود را با تشکر از شما.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im