پس از بیش از یک قرن از آموزش و پرورش لوئیس و مدرسه بسته شدن در لوول

لوول — بعد از نسل از دانش آموزان و بیش از یک قرن در عملیات سنت لوئیس و مدرسه را به طور دائم با توجه به نامه ار

توسط ATSHNEWS در 3 خرداد 1399

لوول — بعد از نسل از دانش آموزان و بیش از یک قرن در عملیات سنت لوئیس و مدرسه را به طور دائم با توجه به نامه ارسال شده به پدر و مادر در روز چهارشنبه.

مدیران مدرسه نوشت آنها مطلع شدند توسط مدارس کاتولیک و مذهبی اسقف اعظم بوستون که مدرسه نمی خواهد بازگشایی سال تحصیلی آینده.

"سنت لوئیس مدرسه باقی خواهد ماند برای همیشه در قلب کودکان و کارکنان که رفتم این سالن از سال 1907" با توجه به نامه.

برایان فلاهرتی, پدر و مادر و عضو هیئت مدیره گفت: او آموخته شده در مدرسه را بسته در طول یک جلسه هیئت مدیره در روز دوشنبه. او تا به حال به کودکان ثبت نام شده در مدرسه از سال 2011 و مدرسه به عنوان یک مکان از جامعه دانشگاهیان و ایمان قوی هنر برنامه.

"ما آن را دوست داشتم" فلاهرتی گفت. "جوانترین فرزندان ما — آنها خواندن در 4 سال."

در حالی که غم او گفت: خبر بسته شدن بود تعجب آور نیست.

"من تا به حال یک گودال در معده من تقریبا یک هفته در حال حاضر," او گفت:.

مدرسه شده است در لرزان مالی جای پا برای سال فلاهرتی گفت. هر چند مدرسه تلاش کرده است با ثبت نام در گذشته او گفت که تعداد آنها در سال جاری به بیش از 200 دانش آموزان با اکثریت قریب به اتفاق در حال حاضر متعهد به بازگشت.

"ثبت نام تا همیشه یک مشکل شده است اما من فکر می کنم COVID قرار دادن ناخن در تابوت," او گفت:.

مدرسه تاسیس شد در سال 1907 توسط خواهران فرض مریم باکره در قرارداد با قلمرو مذهبی اسقف اعظم بوستون با توجه به وب سایت. آن را در ابتدا به منظور آموزش دانشجویان کانادایی که پدر و مادر منتقل شده و به لوول به کار در کارخانه های تولید و یا برای پیوستن به دوستان و خانواده. کلاس ها در ابتدا به تدریس در هر دو زبان فرانسه و انگلیسی.

فلاهرتی گفت: این مدرسه ادامه داد: در ماموریت خود را با خدمت متنوع بدن دانش آموز و بسیاری از کار آموزان کلاس.

مدرسه ارائه کلاس برای کودکان به عنوان جوان به عنوان 2 و تا کلاس هشتم.

جیلیان Tran گفت: او دارای دو دانش آموز ثبت نام در مدرسه و در سال گذشته پسرش Ayden فارغ التحصیل کلاس هشتم به عنوان valedictorian. او گفت: او ثبت نام فرزندان خود در این مدرسه چند سال پیش زیر اصلی وینا Troianello از یونان آکادمی آمریکایی.

"او فقط می رود مایل اضافی و شما می دانید که شما یک شماره برای او" Tran گفت.

او گفت: این مدرسه واقع در 77 boisvert را از دست سنت در Centralville نیز یک نوع از مرکز جامعه. هر دو ترنسپاندر و فلاهرتی داوطلب در یک هفته یکنوع بازی شبیه لوتو شب معمولا با حضور 50 یا 60 شرکت کنندگان است.

یکنوع بازی شبیه لوتو شب شد و یک منبع درآمد برای مدرسه, اما همچنین یک فرصت برای اغلب افراد مسن شرکت کنندگان به معاشرت خوردن شام و بازی. Tran گفت: بسیاری از افرادی که نشان داد تا بودند یا فارغ التحصیلان و یا فرستاده بود فرزندان خود را به مدرسه.

مدرسه نیز سازماندهی رویدادهای اطراف مثل کریسمس و منصفانه "تنه و یا درمان," او گفت:.

"هنگامی که شما در خانواده که در جامعه شما می دانید که سخت تر است چرا که شما در حال ترک یک خانواده نه یک پردیس" Tran گفت.

هر دو ترنسپاندر و فلاهرتی گفت: آنها به دنبال جدید مدارس برای فرزندان خود, ترجیحا یکی که مبتنی بر ایمان.

در سراسر کشور, ثبت نام در مدارس کاتولیک بوده است در طولانی کاهش است. در Lowell, فرانکو, مدرسه آمریکایی اعلام کرد این امر در سال 2016. همان سال سنت مارگارت ابتدایی, یک محله و مدرسه و اعلام کرد این امر با ادغام لوول کاتولیک که تنها تدریس دانش آموزان دبیرستان در آن زمان است.

این ماه, مفهوم معصوم مدرسه در سیگار مارلبورو اعلام کرد آن را به طور دائم درهای خود را بر اساس چند گزارش های رسانه ها. در مارس اسقف نشین از سقوط در رودخانه اشاره کرد "مالی تاثیر COVID-19 بحران" در یک اطلاعیه از دو دائم تعطیلی مدارس در تونتن و دیگری در خلیج لاشخور.

یک سخنگوی قلمرو مذهبی اسقف اعظم بوستون ترنس Donilon را بلافاصله با ارائه یک دلیل خاص برای بسته شدن سنت لوئیس و مدرسه. او گفت: تاثیر COVID-19 ایجاد کرده است یک "غیر قابل عبور کوه."

"اما آن را بی خطر است که فرض کنیم که بین COVID همه گیر و موجود ثبت نام چالش های برخی از مدارس قبلا که وجود دارد تعداد کمی از مدارس که نیاز به توجه فوری و آنها در حال دریافت آن از مدارس کاتولیک گفت:" نوشت: در یک ایمیل.

در نامه ای به سنت لوئیس پدر و مادر Troianello و کشیش ریچارد Clancy نوشت: برای اولین بار و همدلی و مراسم فارغ التحصیلی خواهد بود برنامه ریزی شده در طول تابستان است. فلاهرتی گفت که او انتظار دارد که هیئت مدیره مدرسه را مورد بحث سازماندهی خداحافظی رویداد در آن جلسه هفته آینده.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن