بزرگترین فیلسوف ملت Adi Shankaracharya یاد

میسور/Mysuru: در میان COVID-19 مستند تمام حوادث محدود به یک امر نمادین. امروز ملت, بزرگترین فیلسوف Adi Shankar

توسط ATSHNEWS در 10 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: در میان COVID-19 مستند تمام حوادث محدود به یک امر نمادین. امروز ملت, بزرگترین فیلسوف Adi Shankaracharya's تولد و سالگرد نیز جشن گرفته می شود در یک شیوه ای ساده توسط دولت های منطقه در ارتباط با این بخش از کانادا و فرهنگ با ارائه گل ادای احترام به تصویری از سری Shankaracharya در شانکار Mutt در نزدیکی محل اسلحه خانه در شهر بود ،

معاون کمیسر (DC) Abhiram G. Sankar, MCC اضافی کمیسر N. M. Shashikumar, MLAs S. A. Ramdas و L. Nagendra سابق MLA M. K. Somashekar کانادا و فرهنگ دستیار کارگردان H. Channappa, Corporators B. V. Manjunath و M. V. Ramprasad شهرستان BJP جمهور T. S. Srivatsa, Akhila کارناتاکا Brahmana mahasabha تواند بود منطقه رئیس جمهور D. T. Prakash و دیگران حاضر بودند.

صحبت کردن با رسانه ها در مناسبت Mutt مدیر C. S. Yoganand گفت که Mutt تا کنون توزیع بیش از 100 جیره کیت به نیازمندان است. جدای از آن, مارک Shankara Jayanti امروز 10 Pourakarmikas داده شد جیره کیت که شامل 10 کیلوگرم برنج و دیگر مواد غذایی. همچنین برای 10 روز گذشته از Mutt ارائه شده است 400 مواد غذایی بسته های اطلاعاتی از طریق MCC به پناهم مردم است.

Rs. 4 لاخ اهدا

به مناسبت شانکار Mutt Dharmadarshi Ramachandra و خانواده اش اهدا تومان. 4 لاخ نسبت سانتی متر امدادی صندوق. چک برای همین تحویل داده شد به DC Abhiram Sankar.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب