خواهد بود بخشی از تاج رزمندگان,' خدمات: منطقه جدید وزیر

میسور/Mysuru: منطقه جدید در شارژ وزیر S. T. Somashekar گفت که او خواهد بود بسیار بخشی از خدمات تاج رزمندگان در

توسط ATSHNEWS در 24 فروردین 1399

میسور/Mysuru: منطقه جدید در شارژ وزیر S. T. Somashekar گفت که او خواهد بود بسیار بخشی از خدمات تاج رزمندگان در جنگ علیه COVID-19.

صحبت به فشار افراد پس از برگزاری جلسه با مسئولان دولت مهمان خانه در اینجا دیروز Somashekar گفت که او دریافت ورودی از مقامات در مورد COVID-19 وضعیت در Mysuru و اقدامات انجام شده برای جلوگیری از گسترش این ویروس مرگبار است.

بیان کرد که او را به برگزاری یک جلسه با MLAs, نمایندگان مجلس MLCs Mayor ZP رئیس جمهور و دیگر نمایندگان مردم در شنبه او گفت که او خواهد بود به بازدید از Mysuru APMC, ننجنگود و نقاط دیگر و تعامل با مسئولان در مبارزه با COVID-19 بیماری همه گیر.

و اشاره کرد که وزیر B. S. Yediyurappa منصوب شده است او را به عنوان Mysuru منطقه وزیر از اعتماد به نفس Somashekar وعده داده است که او را در چنین شیوه ای را به افتخار به سانتی متر.

تمجید معاون کمیسر پلیس و دیگر مقامات درگیر در جنگ در برابر مرگبار Coronavirus او گفت که او کارگردانی کرده است مقامات را به تمام اقدامات لازم برای متوقف کردن مردم از بی ارزش آمدن به خیابان ها در نقض مقررات مستند.

Somashekar بیشتر گفت که تمام منطقه وزیران باید مورد علاقه گسترش مستند پوشش کل کشور و وزیر را به یک تصمیم در مورد فرمت این مستند پس از نخست وزیر نارندرا ویدئو کنفرانس با رئیس وزرای همه کشورهای در روز شنبه.

بازديد Chamundi هیل: Somashekar که وارد شهر یک روز پس از او به عنوان منطقه جدید وزیر در بازدید از Chamundi تپه معبد و در نماز به خدای.

او بعدها به نام Chamarajanagar MP V. Srinivas پراساد در محل اقامت خود در Jayalakshmipuram که در طی آن وزیر کشاورزی B. C. Patil, Mysuru-Kodagu MP Pratap Simha و ننجنگود MLA B. Harshavardhan حاضر بودند.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب