COVID-19 روز رسانی: SHA گسترش مجوز ملاقات به خانواده ها/حمایت اعضای

محتوای مقالهاین زنده است که فایل به روز خواهد شد در طول روز است. برای نظرات و یا سوالات در مورد ما COVID-19 پو

توسط ATSHNEWS در 14 خرداد 1399

محتوای مقاله

این زنده است که فایل به روز خواهد شد در طول روز است. برای نظرات و یا سوالات در مورد ما COVID-19 پوشش لطفا با ایمیل citydesk@leaderpost.com.

هر کسی که دچار علائم تب و سرفه باید خود جدا بلافاصله و با استفاده از استان را ارزیابی آنلاین ابزار.

این Saskatchewan Health Authority (SHA) گسترش یافته ملاقات مجوز برای خانواده ها/حمایت از اعضای آن در مراقبت طولانی مدت و یا که در حال بازدید از یک بیمارستان است.

برای دراز مدت مراقبت از ساکنان دو تن از اعضای خانواده و یا حمایت از افراد می تواند تعیین شده با یکی از این افراد در حال حاضر در یک زمان.

تمام مراقبت های ویژه و مراقبت از بیماران در حال حاضر شامل مراقبت دلسوزانه تعریف و خانواده حضور برای مراقبت تسکینی بیماران گسترش یافته است که به جای دو تن از اعضای خانواده در حال حاضر در همان زمان.

شا نیز تجدید نظر دستورالعمل آن به اطمینان حاصل شود آن را روشن است که یکی از اعضای خانواده و یا حمایت از فرد می تواند در حال حاضر برای یک بیمار که چالش ها "و در نتیجه به خطر بیافتد درک تصمیم گیری و یا تحرک به دلیل ناتوانی و یا شروع یک وضعیت پزشکی است. این می تواند شامل تحرک و شنیدن سخنرانی از جمله موانع ارتباطات فکری و یا سلامت روانی ناتوانی و بصری و یا اختلال حافظه."



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب