10 بهترین مدارس معماری

آیا شما تا بحال از طراحی بعدی هیم یا Lincoln Center عشق را شما چگونه ساختمان های با اتصال به یک شهرستان ؟ با ت

توسط ATSHNEWS در 23 فروردین 1399

آیا شما تا بحال از طراحی بعدی هیم یا Lincoln Center عشق را شما چگونه ساختمان های با اتصال به یک شهرستان ؟ با تحصیل در رشته معماری شما می توانید یکی پشت نقشه. معماران شکوفا کار با فن آوری های نوآورانه و پیمانکاران شهر استانداردها و خلاقیت خود را دارند. الهام بخش برای این قطعه جدید از یک شهر تاریخچه می تواند از هر نقطه–چشم انداز یک قطعه از آثار هنری و یا وضعیت فعلی سیاسی ما محیط زیست است. اما که در آن شما را به یاد بگیرند که چگونه برای ساخت این الهام به واقعی ساختمان ؟ این 10 دانشگاه از ویژگی های علمی و تخصص منحصر به فرد دوره ارائه استادانه معماری فقط در اطراف گوشه و دست ها را در فرصت های شغلی است که می تواند به شما کمک کند باز کردن شور و شوق خود را برای معماری.

بررسي فايلهاي 10 و مدارس خود را به معماری رویاها به حقیقت می پیوندند.

10. مدرسه طراحی پارسونز

Best Architecture Schools
commons.wikimedia.org

فراتر از glitzy آسمان خراش ها که پر کردن شهر نیویورک نهفته در هنر و طراحی دانشگاه, Parsons School of Design. ماموریت مدرسه به رسمیت می شناسد اهمیت زیست محیطی روش های ساخت. آمدن به پارسونز با کنجکاوی در جنبه های متعدد برای طراحی نمی خواهد وزن شما را در کلاس های معماری برنامه طیف وسیعی از طراحی صنعتی طراحی داخلی و طراحی روشنایی. در دوره های عمیق مانند اشیاء به عنوان تاریخ مادیت و مونتاژ: محیط زیست و تکنولوژی به کمک کامپیوتر در صنعت طراحی به شما آموزش در مورد تاریخچه مصالح ساختمانی و مهارت های ارزشمند در این صنعت نیاز است. در Parsons هیات علمی دانشجویی نسبت در معماری برنامه به طور متوسط نه به یک است. شما می دانید آنچه که بدان معنی است ؟ کاملا نگاه-بیش از نمونه کارها در زمانی که شما فارغ التحصیل. برای ساخت حرفه ای و حرفه ای در معماری پارسونز همکاران با شرکت های پیشرو مانند Diller Scofidio + Renfro و مواد ارتباط به شما کمک می کند پای خود را در درب. آموزش و پرورش خود را در انتظار شما در شهر آرمان به عنوان بزرگ به عنوان skylines که در آن ورودی خود را به عنوان قدرتمند به عنوان خروج خود را.

9. دانشگاه میامی

Best Architecture Schools
commons.wikimedia.org

روی شنهای مرجان شیروانی University میامی ارائه می دهد یک آموزش معماری توسط سوسو زننده اطلس. در میامی, شما جذب جوهر از این شهر با فک انداختن مدرن سازه. فقط به بررسی میامی پارک ماشین توسط معمار زاها حدید و منشوری 14-داستان برج جین باند. هر زمان که شما احساس خلاق بلوک یک درایو یا راه رفتن توسط این ساختار به ارمغان می آورد شما یک گام نزدیک تر به پیدا کردن معنای جدید در تکالیف خود. این تنوع از دروس مانند محیط زیست سیستم های ساختمان معماری باستان و معماری استعماری–را به شما دایره کامل از باستان تا مدرن-بعد سازه. باز شهرستان استودیو می دهد و دانش آموزان تحصیل در رشته معماری یا شهرسازی این فرصت را به کارگاه در خارج از کشور, افشای دانش آموزان به فرهنگ عامه و فولکلور در شهرستانها مانند کیپ تاون بمبئی و کیوتو. دانشگاه میامی به خود می بالد در آن تشویق برای دانش آموزان به سوال, انتقاد و کشف همه چیز در مورد معماری. دانش آموزانی که دارای یک طرز فکر در راستای تغییر و طراحی جوامع خود را فرصتی برای تلاش از طریق جامعه و منطقه ای برنامه ریزی باشگاه. اجتماعی در حوادث و کنفرانس با تمرکز در توسعه حرفه ای اتصال دانش آموزان به استفاده از مهارت های خود را در مجموعه خود جوامع محلی. این glamourous سواحل میامی خود را به آموزش و پرورش احساس می کنم مثل یک چهار سال و تعطیلات به خارج کردن بهترین خلاقیت برای همه, معماری, رویاهای.

8. دانشگاه ایالتی آیووا

Best Architecture Schools
commons.wikimedia.org

آیا می دانید دانشگاه ایالتی آیووا یکی از تنها سه دانشکده به دریافت American Society of Landscape Architects, ترنج جایزه است ؟ نه بیش از حد نخ نما. با توجه به برجسته چشم انداز سایت این جایزه نشان دهنده ISU را خیره کننده طبیعت پیاده روی در سمت راست محوطه دانشگاه ارائه می شود که دوز روزانه سهولت. در این شهر به اتمام بالا Trestle دنباله پل به کشف پنج شهرستانها در آیووا (انکنی مادرید, اسلاتر, وودوارد و Sheldahl) برای گشت و گذار و سالم پیاده روی. یا برای معماری جدید الهام در میانه اتمام به تازگی به اتمام مدرن مدل آمریکایی شرکت گروه دفتر مرکزی شرکت. برای دانش آموزان ترجیح می دهند که بزرگ کلاس درس محیط های با شانس بیشتر دوستان ISU معماری برنامه به طور متوسط نوزده به یک است. شما می توانید با دیگران از طریق دانشکده طراحی و هنر و جامعه و منطقه ای برنامه ریزی باشگاه به بحث در مورد ایده های خود را. "معماری یک انضباط اجتماعی و توانایی کار با هم و اهرم فن آوری میباشد به توانایی خود را برای شکوفا" دانشگاه ایالتی آیووا ارشد کاردانی Dean Cameron کمپبل گفت:. "به موازات این است که فضا برای چیزهایی مانند کافه اتاق مطالعه (با نشریات و مرجع). فناوری و نوآوری فضایی با گودال ماسهبازی مناطق دسترسی به ابزار و منابع به کار با خیال راحت." شما را به ادامه معماری آموزش و پرورش در جای دیگر, دانشگاه ایالتی آیووا معماری بخش تحصیل در خارج از کشور در ونیز برلین و رم.

7. کارنگی ملون

Best Architecture Schools
commons.wikimedia.org

دانشگاه کارنگی ملون مراکز تاریخی شهر پیتسبورگ شناخته شده برای آن انتگرال نقش در انقلاب آمریکا جنگ های, جنگ داخلی و میراث صنعت فولاد نیکوکار اندرو کارنگی. "کارنگی ملون مدرسه معماری فراهم می کند عمیق غوطه ور شدن در یک فرهنگ بین رشته ای نوآوری و خلاق درخواست," کارنگی ملون استاد معماری Stefan گروبر گفت. نشستن در کلاس مانند Mesoamerican و استعماری اسپانیا معماری مکزیک و گواتمالا و معماری حفظ به ارمغان می آورد بهترین از کنجکاوی, تاریخ و تخیل است. "فراتر از آموزش دانش آموزان برای طراحی ساختمان ها و شهرستانها که ترویج جامعه و سیاره ای رفاه ما به چالش کشیدن آنها را دوباره تعریف ما نظم و انضباط و زمان حالت تمرین. با در نظر گرفتن دانش آموزان ما را به محله و کار به طور مستقیم و برای جوامع ما آنها را humbler در چگونه آنها را در مورد به دنبال تحول" گروبر گفت. اگر انجام خوب برای جامعه محلی در حالی که ساخت رزومه کاری خود را افزایش کالج خود را تجربه شهری استودیو طراحی در دانشگاه کارنگی ملون به شما می دهد این فرصت را به همکاری با دانشکده برای طراحی مقرون به صرفه و تکرار سازه. غرق خود را به موسسه آمریکایی از معماری غنی سازی خود را تجربه مشترک در معماری.

6. دانشگاه کالیفرنیای جنوبی

Best Architecture Schools
commons.wikimedia.org

مشتق از زبان لاتین احیای سبک پردیس واقع در قلب مرکز شهر لس آنجلس باعث می شود دانشگاه کالیفرنیای جنوبی سخت به اشتباهs در داخل شهر. USC نخست محل یک ایستگاه مترو در محوطه دانشگاه که متصل به بقیه از مرکز شهر ساخت آن آسان برای دریافت در سراسر. به عنوان یک دانشجو شما می توانید الهام بخش در همه جا–در یک پیاده روی در اطراف محوطه دانشگاه و در آسمان خراش ها در مرکز شهر. مطمئن شوید که برای دیدن Pershing میدان کوپر ساختمان و مرکز استیپلز. مدرن دوستداران معماری شادی با مدرنیته محور ترم در موضوعاتی مانند معماری معاصر آسیایی و جهانی در زمینه معماری است. دانشگاه کالیفرنیای جنوبی به ارمغان می آورد نیروی کار جهانی برای معماران جوان با کارآموزی در خارج از کشور در کشورهایی مانند چین و ژاپن و ایتالیا و اسپانیا. اگر شخصی با توجه به معنای زیادی برای خود دانشگاهی, رشد, USC School of Architecture دارای یک دانشکده به دانشجو نسبت با متوسط هشت به یک است. بهترین از همه, دانشجوی محیط زیست از تقریبا هر فعالیت ممکن است. "USC دانش آموزان سرگرم کننده وجود دارد صدها نفر از سازمان های دانشجویی در محوطه دانشگاهبدون توجه به علاقه خود را, شما را پیدا خواهد کرد یک باشگاه شما متعلق به" دانشگاه کالیفرنیا آلوم Lin Dykstra گفت. "زمانی که من در USC من یک عضو وفادار از ما-موسسه چین, کار در یک روزنامه به نام چین امروز پوشش هر دو مسائل اجتماعی هر دو در چین بیش از وجود دارد من ملاقات بسیاری از بهترین دوستان من است. آنها واقعا توسعه یافته من, تفکر انتقادی, مهارت های نوشتن و مهارت های فردی." دانشگاه کالیفرنیا آلوم Lin Dykstra گفت. به عنوان آینده معماری به نظر می رسد در انرژی های جایگزین سوخت های فسیلی در معماری, برنامه ریزی, USC میزبان انرژی و محیط زیست قانون در جامعه است که تجدید نظر به کسانی که آگاهانه از محیط زیست است. شرکت به یاد بگیرند که چگونه به درخواست فعلی اخلاق و محیط زیست قوانین و ایده های خود را به پروژه های خود را. در USC آرام شیراز پرنیان در دیدار glimmering برج لس آنجلس خود را به چهار سال از معماری جاه طلبی های یک نسیم است.

5. دانشگاه نوتردام

Best Architecture Schools
commons.wikimedia.org

کراوات طرز فکر خود را به تصورات خود را در دانشگاه نوتردام. پس از همه, تعادل عملی و نوآوری چیزی است که معماری همه چیز در مورد. دانشگاه نوتردام قوی ارائه دوره در فهم معماری از انواع مهارت های با کلاس مثل بیزانس هنر و معماری, تجزیه و تحلیل معماری, نوشته های پیشرفته مبلمان و روم شهرسازی و معماری است. "در این دانشگاه زمینه, زندگی روزمره در مدرسه معماری اولین مستلزم یادگیری مهارت های اساسی از جمله نقاشی, ترکیب, خواص مصالح ساختمانی و ماشین سواری و یادگیری از طبیعت و تاریخ به پایان می رسد از هر دو معماری و شهرستانها; و دوم, جذاب فکری در گفت و گو و مناظره با هر دو دانشجو و هیئت علمی و همکاران" دانشگاه نوتردام استاد معماری فیلیپ Bess گفت. اگر شما اشتیاق برای رم باستان, چرا تحصیل در خارج از کشور ؟ شما می توانید در طاق تیتوس رومی معابد طاق کنستانتین و خیلی بیشتر از طریق مطالعه خارج از برنامه. در دانشگاه نوتردام احترام نگرش نسبت به فرهنگ و طراحی به ارمغان می آورد بهترین های اخلاقی و معنوی قطب نما برای هر دانش آموز. دانش آموزان می توانند نمایش گذاشتن کار خود را در, دانش آموز, گالری که در آن پروژه های دانشجویی پتانسیل را دارد که تبدیل به یک واقعیت است. "در نوتردام بهترین دلیل ما با هم در حالت های هنری و تجربی و اخلاقی در سراسر مقیاس داخلی-به-منطقه ای و microcosmic-به-کیهانی نسبت به پایان می رسد زیبا و خوب و درست است" Bess گفت. نوتردام ترکیبی از هر دو کشاورزی و صنایع مدرن را یک میانه راحتی به کالج خود را تجربه.

4. موسسه پرات

Best Architecture Schools
commons.wikimedia.org

در Pratt Institute, شهر نیویورک نهفته است در نوک انگشتان خود را. هر دو بروکلین و منهتن دانشگاه ارائه طیف گسترده ای از انگیزه برای روح خلاق خود را از هنر دکو در ساختمان کرایسلر در منهتن به طراحی مدرن از ویلیام ول هتل در ویلیامزبرگ. بروکلین پردیس در و هیگگینس سالن ارائه می دهد برنامه های در معماری کارگاه و استودیو در حالی که منهتن مرکز با تمرکز بر مدیریت ترم. مرکز معماری شناخته شده به عنوان نیویورک مجذوب دانشجويان چشم با آخرین روند در طراحی معماری مدرن. می خواهید برای فرار از شهرستان های بزرگ ؟ کاوش معماری در سراسر جهان از طریق کلاس ها مانند ساختمان خدمات معماری اسلامی و قبل از کلمبیا معماری. این کلاس کوچک نسبت 9:1 دانشجو به اعضای هیات علمی نسبت را افزایش می دهد شانس خود را از برقراری روابط نزدیک با اساتید خود را. دانش آموزان باید فرصت های بی شماری به شبکه با یکدیگر و ساخت حرفه ای تماس با ما از طریق سازمان های دانشجویی در معماری مانند جامعه آمریکا از طراحان داخلی و مرکز حرفه ای و توسعه حرفه ای. اگر روند آسیایی, اقتصاد مورد علاقه شما پرات چینی معماری داد کمک می کند تا ساخت حرفه ای روابط بین ایالات متحده و چین است. هیات علمی در موسسه پرات اند تخصص خود به شما کمک کند کشف کردن آنچه که دقیقا شما می خواهید برای طراحی. علاقه مند در پزشکی و جراحی و امکانات ؟ تحت مطالعه استاد معماری. می خواهم به دانستن آنچه در آن است به انجام, معماری در کره جنوبی? انتخاب استاد معماری فرزام Yazdanseta مغز. شما حتی می توانید صحبت کردن با پروفسور ریچارد یو در مورد آنچه آن را مانند به co-طراحی مثلث Shirtwaist آتش یادبود در شهر نیویورک است. تجربه آموزشی ادغام هر دو طرف از نیویورک اجازه می دهد تا شما در پیدا کردن الهام در هر گوشه.

3. دانشگاه ایالتی پلیتکنیک کالیفرنیا, سان لوئیس اوبیسپو

Best Architecture Schools
commons.wikimedia.org

اگر در شهر زندگی نمی کند و به رویا پردیس محیط زیست اتمام کال Polytechnic State University, San Luis Obispo.. شهر ساحلی سن لوئیس اوبیسپو میزبان فوق العاده ای سایت در دره ها و مزارع و باغ های انگور. معماری سبک اسپانیایی, حضور, صحبت کردن به تاریخ این شهرستان تاسیس اسپانیایی فرانسیسکن در 1700s. دانش آموزان حتی می توانید پیدا کردن الهام در گنبد متشکل از سطوح هندسی ساخته شده توسط Cal Poly دانش آموزان در پلی دره عمیق و باریک طراحی ایجاد کرد. کالیفرنیا پلی تنش دست در یادگیری به عنوان بخشی از برنامه درسی خود را در حالی که ترویج دانش آموزان به ترم خارج از عمده خود را. متنوع تر میان رشته ای کار بهتر است. "کال پلی سان لوئیس اوبیسپو بسیار انتخابی دانشگاه با یک "یادگیری با انجام' فلسفه است که بر یادگیری از طریق تجربه مستقیم در عمل و کاربرد دانش," کال پلی سان لوئیس اوبیسپو استاد معماری داگ جکسون گفت. "کال پلی بخش معماری سهام این فلسفه ارائه می دهد و بسیاری از تجربیات منحصر به فرد برای دانش آموزان خود را برای آزمایش ایده های خود را در رسانه های مختلف و در مقیاس های مختلف–و از جمله اندازه نمونه های اولیه." این بسیار رقابتی عمومی مدرسه یک مدرسه معماری اندازه تنها 189. طراحی معماری عمارت نیاز به ایجاد یک ساختار نوآورانه به صحبت می کنند به جامعه عمدا ترکیب تکنولوژی و جامعه و فرهنگ است. Cal Poly را ترم اجازه می دهد تا دانش آموزان به سنگ تیز کردن مهارت های مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک معمار در حالی که تبدیل شدن به خوبی گرد در زمینه های مختلف مطالعه است.

2. دانشگاه تگزاس در آستین

Best Architecture Schools
commons.wikimedia.org

کورiosity دانشگاه و جذابیت جنوبی همه یکی شدن در دانشگاه تگزاس در آستین. فراوان سازه در دانشگاه و در شهر الهام بخش دانشجويان ذهن. در سال های اخیر خانه های خصوصی را در این نقاط به صورت قانع کننده ترین ساختمان ها در آستین مانند ویکتوریا مدل دهید Casewell خانه یافت در غرب محوطه دانشگاه. اما گزینه های بی پایان عالی ساختمان به ارزش یک دیدار است. "پردیس دانشگاه تگزاس بهترین مجموعه ای از ساختمان های قابل توجه ترین است که در حال نبرد سالن توسط کاس گیلبرت دانشگاه برج پل Cret و در شهر وجود دارد که ایالات متحده دادگاه توسط مک Scogin مریل ایلام, معماران, Austin City Hall توسط آنتوان Predock معماران و همچنین Austin کتابخانه مرکزی دریاچه Flato معماران" دانشگاه تگزاس در آستین استاد معماری کوین تغییر گفت. برای توسعه حرفه ای به عنوان یک معمار برجسته که دو بار در سال های حرفه ای برنامه اقامت دانش آموزان ارائه می دهد پشتیبانی با رزومه خود برنامه و اوراق بهادار در حالی که ساختمان های عملی معماری مهارت در مدیریت پروژه های ساخت و ساز نظارت و طراحی چشم انداز. در نهایت این برنامه کمک می کند تا شما به سادگی یک لیست از شرکت معماری به سبک معماری برای اولین بار خود را کامل-زمان معماری ، در UT Austin دانشکده کار به عنوان تمرین معماران اعطای دانش آموزان از این فرصت برای یادگیری از جوانب مثبت و کار آنها را به کنار حرفه ای و آکادمیک.

1. Virginia Tech

Best Architecture Schools
commons.wikimedia.org

آیا شما رویای زندگی دانشجویی در یک محیط نزدیک به کشور ما ، در بلکسبرگ ویرجینیا که ترکیبی از سبک های معماری نشان دهنده آغاز این کشور مانند استعمار گوتیک و یونانی موجود در این منطقه تاریخی است. Just چند ساعت دور از Mount Vernon, فرماندار عمارت اونورتر دادگاه و شرلی کشت و زرع Virginia Tech مراکز خود را در اوایل تاریخ آمریکا است. معماری برنامه در دانشگاه های فردی و گروهی متمرکز studios برای دانش آموزان شکوفا مشترک و به صورت جداگانه. "در ویرجینیا مدرسه معماری و طراحی وجود دارد بسیاری از پروژه های مختلف در خارج از استودیو به درگیر شدن در" ویرجینیا ارشد آریا تپه گفت. "مثلا به عنوان سال دوم معماری دانشجویی, من فراهم فرصت برای پیوستن به AIA Upjohn بودجه بامبو تجهیز نشدن تیم تحقیقاتی از کتی مک دونالد, Kyle شومن و جوناس Hauptman که با تمرکز بر استفاده از فرآیندهای دیجیتال به طور خاص فرز CNC برای پیکربندی قوی اما نور مواد از بامبو به یک ساختمان پایدار مواد است." دروس ارائه شده عبارتند از: طراحی نوآورانه تفکر ساختمان شهرستانها و ایده ها و مفاهیم و نمایندگی های معماری. Virginia Tech به رسمیت می شناسد که نیاز به دانش آموزان به آگاهی از تکنولوژی مدرن با ترم-حرفه ای برنامه اقامت در شیکاگو است. به عنوان یک دانشجو شما این فرصت را به زندگی در شهر شیکاگو و در یک کار گروهی بر روی پروژه های داخل شهر. نه تنها شما به دست آوردن مهارت در طراحی اما شما یاد بگیرند که زندگی واقعی تدارکات اداره اجتماعی, آب و هوا یک شهر در جلسات گروه محلی با رهبران جامعه و به دست آوردن روابط با شیکاگو کسب و کار و رهبران سیاسی که شکل طراحی شهری سیاست. قبل از شما آن را بدانید شما به خوبی آشنا دانش در اوایل آمریکایی معماری را درون خود را تاریخی nerd.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن