CM راهنمای کارآموزی برای یک کمپین سیاسی: بیایید سیاسی

در حال حاضر بیش از همیشه نسل جوان به دنبال تغییر است. ما می خواهیم به صدای ما شنیده می شود و ما می خواهیم ارزش

توسط ATSHNEWS در 13 تیر 1399

در حال حاضر بیش از همیشه نسل جوان به دنبال تغییر است. ما می خواهیم به صدای ما شنیده می شود و ما می خواهیم ارزش های ارائه شده توسط مقامات منتخب را به دفتر, آیا دولت ما وکیل و یا کشور ما رئیس جمهور. شما می توانید ببینید دانشجویان در همه جا در تلاش برای جرقه فعال تغییر دهید واز نوشتن مطالب در رسانه های اجتماعی به اهدا و امضای دادخواست به رای گیری و حتی اعتراض. اما شما می توانید تلاش های خود را یک گام بیشتر با فرصت مناسبی برای کمک به ایجاد یک تاثیر خود را در جامعه: کارآموزی برای یک مبارزه سیاسی. در حال حاضر بسیاری از شما ممکن است فکر می کنم به خودتان یکی از سه چیز است: "من نه علوم سیاسی عمده" "من نمی خواهم به یک سیاستمدار" و یا "من واقعا نمی دانم زیادی در مورد سیاست و یا اینکه یک سیاستمدار." خوشبختانه هیچ کدام از این چیزهایی که شما جلوگیری از درگیر شدن در این فرصت است.

نگه داشتن خواندن برای درک آنچه در آن طول می کشد به کارآموز برای یک مبارزه سیاسی.

چه آن را در واقع می خواهم

political campaign
giphy.com

در چشم ما ما می بینیم در انتخابات و مبارزات سیاسی به عنوان بسیار جدی و مهم برای کشور ما است. متاسفانه افرادی که نمی دانید که بسیار در مورد آنها ممکن است همچنین کمپین فرآیند به عنوان چیزی بسیار مرموز و پیچیده است. اگر شما یک جستجوی سریع در گوگل در مورد این موضوع شما پیدا کردن مخالف دقیق از این.

مبارزات سیاسی در خدمت به طور مداوم اتصال نامزدها با مردم است. با پیگیری گرفتن انتخاب نامزدها به طور مداوم نگه داشتن جوامع مطلع ارزش های خود را, سیستم عامل, حوادث و رای گیری به طور کلی. "من امیدوارم که به عنوان زمان می رود در مبارزات انتخاباتی کار demystified. این چیزی خارج از این جهان" گفت: دامون Veras دانشگاه فلوریدا دانشجوی سال دوم و کمپین کارآموز. "این واقعا فقط زیر با مردم و قرار دادن خود را در خارج وجود دارد, قرار دادن کار و تلاش خود را برای ماندن در تماس با خود را با رای دهندگان و کمک کننده پایگاه." به عنوان یک کارآموز شما خودتان را صرف بیشتر وقت خود را در ارتباط با دیگران, آیا در گوشی از طریق رویدادهای اجتماعی و یا رفتن درب به درب.

این نوع از کارآموزی گاهی اوقات نیاز به ساعت های طولانی و همچنین به عنوان یک تعداد زیادی از فداکاری و استقلال به خصوص در هنگام کار در یک کمپین بزرگتر. هر روز شما ارتباط خود را و مهارت های اجبار به آزمایش گذاشته. شما باید با موفقیت فروش خود را نامزد پلت فرم و متقاعد کردن مردم به هر دو رای برای اهدا به یا تایید کمپین شما کارآموز برای. اما شما را پیدا خواهد کرد این کار ارزشمند با فرصت شما به طور مستقیم ایجاد تغییرات شما می خواهید برای دیدن.

چیزهای سرد شما را وادار به انجام

political campaign
giphy.com

مبارزات سیاسی ارائه فرصت های متعدد و وظایف کارورزان به استفاده از. مبارزات تابع با کمک چندین بخش های مختلف. این شامل امور مالی و تدارکات و ارتباطات و توسعه. کمپین ساختار اجازه می دهد تا کارورزان از تمام منافع و زمینه برای به دست آوردن تجربه ارزشمند در آرایه ای از رشته های مختلف. "حتی اگر شما ممکن است یک خاص مسئولیت به شما داده می شود در آغاز مبارزات انتخاباتی که می توانید تغییر دهید. گاهی اوقات شما را تا پایان انجام کارهای خارج از حوزه خود را. بسیاری از زمان ما شغل تقاطع در یک راه یا دیگری" Veras گفت. اکثر مبارزات سیاسی کارورزان شروع خواهد شد به عنوان زمینه سازمان. این موقعیت شامل بر روی زمین کار شما اغلب بشنوم. این افراد حفظ نزدیکترین رابطه را به رای دهندگان. همچنین آن را می توان به شما یک فرصت برای دریافت به دانستن مردم در جامعه خود راخود نظرات ارزش ها و چیزهایی که از طبیعت.

فرصت های خود را نیز ممکن است متفاوت باشد با توجه به مبارزات انتخاباتی برای شما کار می کنند. زمانی که کار برای کوچکتر کمپین های برای شهرستان یا شهر موقعیت شما را به ارتباط برقرار کردن به طور مستقیم با کلی رای دهندگان جمعیت و همچنین با مافوق خود را. با بزرگتر مبارزات مانند فرماندار و یا کنگره موقعیت شما پیدا کردن فرصت کمتری برای ارتباط برقرار کردن با افراد در موقعیت های بالاتر. اما با بیشتر از 'glamorous' شهرت این کمپین ارائه می دهند بیشتر هیجان به عنوان شما کار می کنند با افرادی که به راحتی می توانید با قرار دادن یک چهره به یک نام.

بسته به گروه شما کارآموز برای وظایف خود را در مبارزات انتخاباتی نیز می تواند متفاوت باشد. هیچ دو تجربه را تا پایان همان. مالی کارورزان را وادار به تمرکز بر رهبری رویدادهای مالی انجام دهنده پژوهش و برقراری تماس با اهدا پایگاه. ارتباطات کارورزان کمک با تاییدیه و حتی ترویج رسانه های اجتماعی برای مبارزه است. این نقش های خاص به شما ارائه فرصتی برای کشف چندین منافع. همچنین شما شاهد چگونه زمینه های مختلف از وسط قطع کردن در دنیای سیاست است. در نهایت شما می توانید پیدا کردن فرصت های بی پایان در یک مبارزه سیاسی. شما باید مطمئن شوید که برای نگه داشتن ذهن باز به دلیل آن است. شما ممکن است در نهایت تلاش چیزی کاملا جدید و سقوط در عشق با آن است.

آنچه شما یاد بگیرند

political campaign
giphy.com

به عنوان یک کمپین سیاسی کارآموز شما مجذوب شدن در یک ثابت تجربه یادگیری است. به خصوص اگر شما هرگز از شرکت در مبارزات انتخاباتی قبل از اینکه شما خواهد شد یادگیری چیزی جدید در هر روز است. به طور کلی مهم ترین دانش شما را افزایش خواهد حول سیاست و شبکه. بدیهی است که اولین چیزی که به نظر می رسد مانند یک داده شده است. شما می خواهم انتظار سیاست برای ایستادن به عنوان بخش مهمی از مبارزات سیاسی. به گسترش آن در قلمرو سیاست شما فرصت برای یادگیری در مورد چیزهای مختلف است. این شامل راه مبارزات سیاسی و انتخابات تابع.

شما همچنین یادگیری زیادی در مورد دیدگاه های سیاسی جوامع مختلف در اطراف شما. "من و بعد فورا رفت واز به صحبت و ملاقات بسیاری از مردم است. من قادر به یادگیری این سیاست که در آن من در خانه تماس بگیرید و آنچه که مردم در مورد پرشور است که بسیار با ارزش به من گفت:" آلوارو Perpuly دانشگاه ییل دوم و جامعه و توسعه هماهنگ کننده Daniella Levine اجوف را county شهردار مبارزات انتخاباتی. در شرایط ملاقات با مردم به عنوان یک کمپین سیاسی کارآموز شما یادگیری زیادی در مورد شبکه و تاثیر آن. آیا رای دهندگان اهدا کنندگان و یا مقامات سیاسی شما خواهد شد به طور مداوم در تعامل با افراد مختلف در موقعیت خود را. در شبکه شما خواهد آموخت که چگونه برای برقراری ارتباط در بسیاری از راه های مختلف. شما برو از اطلاع رای دهندگان را ترغیب خیرین به تشکیل روابط با مقامات سیاسی و بالاتر از همه بازاریابی خود را برای فرصت های آینده.

چگونه به آماده شدن برای برنامه خود

political campaign
giphy.com

اگر شما تصمیم به دنبال یک حرفه ای در دنیای سیاست شما در پیدا کردن روند درخواست برای کارورزان کمی غیر رسمی تر از full-زمان پرداخت موقعیت. این بسته به نوع کمپین درخواست شما را به. بزرگتر فدرال یا ایالت مبارزات انتخاباتی کارآموزی برنامه خواهد شد به احتمال زیاد سقوط رسمی تر طرف به خصوص با توجه به رقابت بالا برای این موقعیت. شما روبرو می شوند یک فرایند ساده تر هنگامی که تقاضا برای کوچکتر مبارزات با توجه به مقدار بیشتری از سطح پایین تر موقعیت های موجود در انتخابات است. همچنین این کوچکتر مبارزات نیاز به کمک آنها می توانیدآنها را بیشتر مشتاق به پذیرش کارورزان و داوطلبان.

به طور کلی هر چند فرایند نرم افزار شامل شما با ارسال یک ایمیل از علاقه به مبارزات انتخاباتی و پس از آن برنامه ریزی مصاحبه. برخی از مبارزات همچنین ممکن است شما بخواهید برای رزومه کاری خود را. شما ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن ارسال رزومه کاری خود را بدون در نظر گرفتن زمانی که رسیدن به یک مبارزه است. بله, حتی اگر آنها نمی, به طور خاص برای آن را بپرسید. شما می توانید انتخاب کنید چند راه مختلف برای آماده شدن برای این نوع تجربه است. آمادگی خود را بستگی دارد چقدر در پیشرفت شما تصمیم به آماده شدن. برای کسانی از شما که نیاز به آمادگی برای مصاحبه هفته آینده آن را خیلی دیر شده برای شما.

شوخی کردم. هنگامی که آماده, انجام, داخلی و خارجی تحقیق می رود راه طولانی. خارجی تحقیق شامل اطلاع رسانی خود را در مورد مبارزات انتخاباتی شما می خواهید به کارآموز ، شما باید سعی کنید و توسعه یک درک عمیق از پلت فرم خود را. از سوی دیگر تحقیقات داخلی اشاره به شناخت ارزش خود را. در نظر گرفتن انگیزه خود را به درخواست و شرکت در کارآموزی. "اگر شما هیچ تجربه در یک کمپین اما زمانی که من با شما صحبت کنم من می بینم که شما بسیار علاقه مند رانده شده و مایل به قرار دادن که مایل اضافی در" Perpuly گفت: "اما همچنین که شما را مرور نامزد و سیاست های آن آشنا هستند و در آنها بر این باورند که همچنین باعث می شود همه چیز حتی ساده تر. زمانی که به کسی است که نه تنها اختصاص داده شده اما معتقد است که در کمپین ارزش ها و چشم انداز است که واقعا می گوید زیادی." شما می توانید پای خود را در درب بدون در نظر گرفتن تجربه قبلی خود را و یا فقدان آن است.

اگر شما برنامه ریزی در استفاده از مبارزات سیاسی در حال حاضر, اما می خواهید در آینده شما قطعا می توانید شروع به آماده سازی در پیشبرد. اکثر دانشگاه ها ارائه دخالت فرصت برای دانش آموزان برای به دست آوردن قابل تجربه است. این شامل همه چیز از حزب سیاسی فصل به عدالت اجتماعی یا مسئله مبتنی بر باشگاه ها. "قطعا درگیر در که همانطور که در مصاحبه های شما قطعا خواسته خواهد شد که در مورد هر تجربه سیاسی شما و این خواهد بود که چیزهای خوب را," دانشگاه میامی دانشکده حقوق و مبارزات انتخاباتی قبلی کارمند چلسی Olivera گفت. "این باشگاه در کالج همچنین ارائه یک فرصت برای انجام کارهایی مانند تلفن های بانکی و ثبت نام رای دهندگان و سپس شما می توانید می گویند شما بدست این نوع از تجربه است." شما لازم نیست برای شرکت در مبارزات سیاسی قبل از درخواست کارآموزی خود را برای به دست آوردن قابل تجربه است.

دولت های دانشجویی فراهم می کند یکی دیگر از منابع بزرگ شما می توانید در خود دانشگاه. در حال اجرا برای یک موقعیت شما دریافت شخصی خود کمپین تجربه. اگر انتخاب شما یادگیری در مورد سیاستگذاری دفاع و دولت روش. اگر چه شما باید مطمئن شوید که شما وقت خود را اختصاص به چیزهایی که شما در واقع در مورد مراقبت. آیا فقط دنبال چیزهایی برای تقویت رزومه کاری خود را. "عضویت در یک سازمان با یک علت شما در مورد پرشور و به دنبال راه هایی برای حمایت شود. برای مثال تحقیقات محلی و ایالتی و فدرال انتخاب رهبران که علت حمایت و رسیدن به آنها را از طریق ایمیل و رسانه های اجتماعی و یا به سادگی آنها تماس بگیرید" شهردار کلودیا V. Cubillos گفت. برای این نوع از کارآموزی آماده سازی خود را به شدت بستگی به میزان ابتکار و زمان شما را به یاد بگیرند که مهم نیست که راه شما را در مورد انجام آن است.

مهارت های است که آنها را تحت تاثیر قرار

political campaign
giphy.com

به وضوح مبارزات سیاسی کارآموزی ارائه می دهد بسیاری از فرصت های مختلف. این فراهم می کند اتاق به صورت گسترده و در عین حال قابل اجرا-مجموعه مهارت. "هستند بسیاری از انواع مختلف از مهارت های است که تحت تاثیر قرار دادن اگر چه بسیاری از آنها در حال انتظار برای همه متقاضیان. روشن ارتباط برقرار و کسی که زرنگ و دانا در رسانه های اجتماعی و تجزیه و تحلیل است. کارورزان باید مشتاق به جامعه خدمتکرده و شور و شوق نسبت به دولت های محلی و خدمات عمومی" Cubillos گفت. رسانه های اجتماعی فراهم می کند ابزار کامل برای اتصال مبارزات به مخاطبان خود و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها.

امروزه رسانه های اجتماعی ارائه می دهد یکی از حیاتی ترین منابع. مهارت در آن را قطعا به شما یک مزیت است. اگر چه به ظاهر واضح توضیح شور و شوق خود را واقعا تفاوت در مصاحبه خود را. آن را نشان می دهد صادقانه انگیزه برای استفاده از. "آنها باید همچنین نشان می دهد تمایل به یادگیری احترام و قابلیت اطمینان" Cubillos گفت. "ما همچنین می خواهید یک کارآموز که یک شخص فعال و زرنگ, self-starter محرک انعطاف پذیر و قوی دنبال کنید از طریق مهارت و discreetness. مبارزات سیاسی کارآموزی شامل مقدار زیادی از کار مستقل. انتقال این مهارت ها در مصاحبه ای صحبت خواهد شد حجم نشان دادن یک نامزد برای چالش.

سرد قدرت پردازش

political campaign
giphy.com

علاوه بر گرفتن فرصت برای کمک به نفوذ آینده جوامع خود را (باد کردن در از خود) مبارزات سیاسی کارآموزی ارائه منحصر به فرد دیگر قدرت پردازش. بسیاری از قدرت پردازش شما دریافت خواهید کرد از اتصالات شما را در جهان از سیاست است. شما پیدا کردن بسیاری از منابع ارزشمند و فرصت در سیاست. شما ممکن است فرصتی برای شنیدن در مورد آنها. این را تغییر دهید هنگامی که شما دریافت بیشتر درگیر در اغلب منحصر به فرد سیاسی جامعه است. هنگامی که درگیر اگر شما فرصتی برای معاشرت با انواع مختلف افراد است. "من و بعد فورا رفت واز به دیدار با بسیاری از مردم در سیاست و حتی در سطح ملی مانند مردم در کنگره و سناتورها. آن را بسیار سرد به دیدن مردم من سازمان دیده بان در تلویزیون تمام وقت درست در مقابل من و قادر به صحبت کردن به آنها" Perpuly گفت. در حالی که نمی star-struck ممکن است برخی از عمل, این پاداش ثابت می کند ارزشمند است.

با توجه به فرصت های آینده مانند مدرسه حقوق, سیاسی, کارآموزی و مواضع دولت خاص مبارزات شما برای کار همچنین می تواند به شما کمک کند در یک نقطه و یا دیگر. "داشتن یک سیاستمدار نام در رزومه کاری خود را به نظر می رسد خوب در زمینه های دیگر نیز هست. زمانی که من اعمال قانون مدرسه بود که یک باد بزرگ. من برای یک سناتور و مدرسه من اعمال می شود به سقوط خود در منطقه است. در طول مصاحبه آنها به رسمیت شناخته سناتور به نام پس از آن تفاوت زیادی" Olivera گفت. هر کسی به شما خواهد گفت که ارتباطات شما را به عنوان یک کمپین سیاسی کارآموز واقعا می شود با ارزش ترین جنبه های کارآموزی خود را.

این Deets

political campaign
giphy.com

با توجه به تنوع تجارب در مبارزات سیاسی شما اغلب پیدا کردن یک عدم ثبات در جزئیات این کارآموزی. در نتیجه زمان خود تعهد قطعا متفاوت است. بزرگتر فدرال و ایالتی گسترده مبارزات را احساس می کنم مثل شغل تمام وقت. این مبارزات اغلب زمان بیشتری را نسبت کوچکتر. همچنین شما باید برای اتصال بسیار بزرگتری از جمعیت رای دهندگان (فکر می کنم صدها نفر از هزاران نفر از مردم). کوچکتر شهر یا شهرستان مبارزات نیاز نیست و همان وقت تعهد است. در این مبارزات شما رسیدگی بسیار کوچکتر مناطق و کوتاه تر مبارزات. بیش از دستاوردهای وجود دارد (بله شما) حتی می تواند به طور بالقوه دو تا کوچکتر این مبارزات.

به هر کسی با توجه به مبارزات سیاسی کارآموزی که در حال حاضر شما باید آگاه باقی می ماند زمین شما را گام به. سیاست گاهی متفاوت از دیگر زمینه های اکتشاف به شما. شبکه باقی خواهد ماند حیاتی هر دو در داخل و خارج از کارآموزی خود را. "یکی از چیزهایی که مردم نیاز به دانستن در مورد سیاست است که در آن همه مورد است که شما می دانید. وجود دارد هیچ کار هیئت مدیره که در آن شغل هستند ارسال شده است. شما هم می دانید کسی که وابسته به یک کمپین و یا درگیر شدن و دیدار با مردم خودتان" Olivera گفت. این همه ممکن است به نظر می رسد کمی استرس زا به حرکت در. شما فقط نیاز به قرار دادن در یک بیت از زمان و انرژی است. شما ممکن است در نهایت تعجب آور خود را با فرصت های دریافت می کنید و مردم شما در طول مسیر ملاقات.گزارش این آگهی



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب