در رجینا, Untitled پیتر تریپ پروژه یک unrehearsed خطر برای تحقیقات

محتوای مقاله در ادامهیوهانا Bundon انجام در طول Untitled پیتر تریپ پروژه. عرضه/jpgCOVID-19 باعث شده است که "ا

توسط ATSHNEWS در 18 تیر 1399

محتوای مقاله در ادامه

Johanna Bundon performs during the Untitled Peter Tripp Project, a Regina performance and digital media project in its research phases. Dunlop and Neutral Ground galleries have partnered to present the project July 10-18, 2020. Supplied photo.
یوهانا Bundon انجام در طول Untitled پیتر تریپ پروژه. عرضه/jpg

COVID-19 باعث شده است که "اختلال و تغییر" برای همه گفت: Bundon. اما به عنوان هنرمندان مستقل, این محدودیت ها "دعوت به سوی امکانات بیشتر. ما عادت به کار با منابع محدود ما عادت به گرفتن خلاق با منابع کمی داریم ... این واقعا ناراحت کننده لحظه برای ما. من می گویم ما در عنصر ما در واقع."

بیشتر آنها موافق این وضعیت این است که نماینده ساسکاچوان هنرمندان "روایت" از ضرورت است.

"شرایط اغلب کمتر از ایده آل" گفت: Pfeifer.

"آنها اغلب در حال تغییر" گفت: Bundon.

"استانداردهای حرفه ای واقعی است در حال حرکت هدف — برای زمانی که شما در حال پرداخت, چگونه به خوبی شما در حال پرداخت می شود — و به عنوان یک هنرمند مستقل است که در مورد مدیریت آن انتظارات و هنوز هم مایل به نشان می دهد تا در استودیو و شروع به کار" گفت: Pfeifer.

"برنج حمالت از آن است که وجود دارد فرصت را در تغییر است و فرصت را در خطر می روند."

Untitled پیتر تریپ پروژه اجرای زنده خواهد بود و پخش آنلاین در 7 p. m., شبانه, جولای 10 جولای 18 (با استراحت در 16) در untitledpetertrippproject.com. آرشیوی از فیلم است که در دسترس در سراسر ساعت در همان سایت.

Lee Henderson performs during the Untitled Peter Tripp Project, a Regina performance and digital media project in its research phases. Dunlop and Neutral Ground galleries have partnered to present the project July 10-18, 2020. Supplied photo.
لی هندرسون انجام در طول Untitled پیتر تریپ پروژه. عرضه/jpg

amartin@postmedia.com



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب