خودکار کارگران ناچیز بازگشت بارقه امید در مشاغل بحران

توسط تام KRISHERدیترویت (AP) — هجوم یک موج اخراج است که فرستاده آمریکا در بازار کار به آن بدترین فاجعه در سابق

توسط ATSHNEWS در 26 اردیبهشت 1399

توسط تام KRISHER

دیترویت (AP) — هجوم یک موج اخراج است که فرستاده آمریکا در بازار کار به آن بدترین فاجعه در سابقه حداقل یکی از عمده صنعت ساخت باز گشت: دهها هزار نفر از خودکار کارگران در حال بازگشت به کارخانه ها شده اند که توقیف از اواسط ماه مارس به دلیل ترس از گسترش coronavirus.

تا به حال آن را بیشتر سالن های رستوران تو سرو و دیگر کسب و کارهای کوچک بازگشایی در برخی از نقاط کشور است. صنعت خودرو است که در میان اولین بخش مهم از اقتصاد به راه اندازی مجدد موتور خود را.

در مورد 133,000 کارگران آمریکا — بیش از نیمی از این صنعت نیروی کار قبل از همه گیر — انتظار می رود به پور را به خودرو گیاهانی که باز خواهد شد در هفته آینده, با توجه به برآورد توسط آسوشیتد پرس. علاوه بر قطعات-ساخت شرکت شروع استارت این هفته به اجزای جریان اضافه کردن بیش از هزار نفر از کارگران.

بلندی در پس زمینه است که اقتصاد را نابود بیماری همه گیر. نزدیک به 3 میلیون گذاشته و کارگران ایالات متحده کاربردی برای مزایای بیکاری در هفته گذشته افزایش مجموع به دنبال کمک های اولیه در دو ماه گذشته به حدود 36 میلیون. اگر چه برخی از ایالت ها را آغاز کرده اند که به شما اجازه انتخاب کسب و کار بازگشایی کارگران هنوز گزارش مشکل گرفتن مزایای بیکاری. مستقل فرفره و خود اشتغالی کارگران در حال مبارزه.

حتی بخش خودرو نمی بینم بازگشت کامل به حالت عادی نشده است و اگر مردم نمی شروع به خرید وسایل نقلیه دوباره کارگران می تواند به خانه فرستاد. در عین حال خودروسازان می گویند وجود دارد به اندازه کافی مقید کردن تقاضا به ویژه برای وانت و کامیون به کارخانه زمزمه دوباره.

که می تواند کمک به کشورهای آهسته تخلیه خود به بیکاری و بودجه. در میشیگان که در آن بیش از یک سوم از نیروی کار به دنبال مزایای این صندوق کاهش یافت و از رقم 4.6 میلیارد دلار قبل از همه گیر به $4.1 میلیارد دلار در 30 آوریل گفت: Jeff Donofrio, مدیر وزارت امور خارجه از کار و فرصت های اقتصادی. برخی از بازگشت خودکار کارکنان می تواند کار پاره وقت و هنوز هم برخی از مزایای بیکاری اما برنامه های فدرال می تواند پوشش بخشی از پرداخت های خود را, او گفت:.

در فورد که در آن در مورد 47,000 ایالات متحده کارگران کارخانه باز خواهد گشت هفته آینده وجود دارد خوشبینی است که تقاضای مصرف کننده را با آنها همراه است. افسر ارشد عامل جیم فارلی گفت: این شرکت دیده می شود فروش شروع به بهبود می یابند.

فورد پیش بینی قوی تر فروش در آینده در اروپا و چین و ایالات متحده بر اساس داده های جمع آوری شده از مدل های جدید مجهز به اینترنت مودم که نشان می دهد تعدادی از بار موتور روشن است و خاموش. شرکت ارتباط بين تعداد سفرهای مردم و فروش خودرو با سفرهای افزایش محدودیت ها کاسته.

"ما شروع به دیدن در اوایل آوریل تغییر که در آن مردم شروع به گرفتن بیشتر سفر" Farley " میگوید. "این (فروش) کاهش متوقف شد و ما به خرده فروشی بهبود زیادی است."

فروش خودرو در چین که در آن ویروس به اوج خود رسید و قبل از اینکه آمریکا می تواند منادی همه چیز آمده است. چین فروش کاهش یافت و فقط 2.6% در ماه آوریل سال جاری در مقایسه با 48% رایگان-سقوط در ماه مارس است. تولید در بسیاری از گیاهان است که نزدیک به بازگشت به حالت عادی پس از تعطیل در ژانویه و فوریه. فولکس واگن هوندا و مرسدس بنز و فورد در گزارش هیچ ویروس موارد در میان کارکنان پس از بازگشایی. فیات کرایسلر داشت اما گفت: کارگران هرگز وارد کارخانه.

همه چیز در حال بدتر در اروپا که در آن خرید و فروش کاهش یافت 55 ٪ در ماه مارس و برخی از کارخانه های در حال اجرا در تنها 40 درصد از ظرفیت. این بیماری همه گیر است و تحت تاثیر بیش از 1.1 میلیون اروپایی در صنعت خودرو کارگر تقریبا نیمی از بخش تولید شغل است. بسیاری از آنها پرداخت از طریق حمایت از دولت است. یک نظرسنجی از تامین کنندگان قطعات خودرو نشان می دهد که یک سوم از مدیران بر این باورند آن را حداقل دو سال برای این صنعت به بهبود می یابند.

ایالات متحده فروش کاهش یافت و 46 درصد در ماه آوریل در مقایسه با یک سال پیش اما تحلیلگران پیش بینی کوچکتر کاهش 30 ٪ در ماه مه. فروش شده اند juiced با انگیزه با ارائه می دهد از 0 ٪ تامین مالی هفت سال. آمار دولتی نشان می دهد تولید خودرو کاهش یافته است بیش از 70 ٪ در ماه آوریل است.

وانت کامیون ها در حال دادن خودروسازان ترین امید گفت: Jeff شوستر معاون ارشد رئیس جمهور در LMC Automotive یک شرکت مشاوره. از ژانویه تا آوریل کل فروش خودرو بودند پایین 21% اما وانت بودند تنها 4% است.

در عین حال شوستر می گوید خودروسازان می تواند یک کمی بیش از حد خوش بینانه است. "کسانی که مصرف کنندگان که هنوز بیکار هستند به احتمال زیاد به ساخت خودرو خرید," او گفت:.

برخی از خودروسازان آمریکا مانند جنرال موتورز در حال راه اندازی مجدد به آرامی تنها بازگرداندن کارگران در یک شیفت در کارخانه ها که برخی از آنها فرار در سراسر ساعت قبل از بیماری همه گیر. دیگران مانند سوبارو در ایندیانا یک مکمل کامل از کارکنان.

اگر چه شرکت هایی در حال بدست گرفتن اقدامات احتیاطی یکی از شیوع ویروس در یک خودرو کارخانه ارسال می تواند این صنعت را به خواب زمستانی. و این صنعت می تواند در صورت تامین قطعات وقفه از مکزیک که در آن دولت می خواهد به بازگشایی کارخانه با وجود افزایش ویروس موارد است.

خودروسازان در آمریکا نیاز به کارکنان به پر کردن پرسشنامه های روزانه برای دیدن اگر آنها علائم مصرف با درجه حرارت بدون تماس دماسنج قبل از کارگران وارد ساختمان و نیاز به دستکش و ماسک و چهره سپر. آنها همچنین سعی کردم به نگه داشتن حداقل شش فوت بین کارگران و مبهوت بین شیفت بنابراین کارگران نیست ارتباط برقرار کردن و قرار دادن پلکسی گلاس موانع زمانی که ممکن است.

تمام مراحل مورد آزمایش قرار گرفتند در ایالات متحده کارگران که به طور داوطلبانه به دنده محافظ و دستگاه تنفس در حالی که آنها گذاشته است. خودروسازان می گویند آنها می دانند که از هیچ ویروس موارد در میان کارگران در تلاش است.

اما فیل Cuthbertson یک کارگر در GM انتقال گیاه در تولیدو اوهایو که باز خواهد گشت دوشنبه گفت که او تا به احساسات مخلوط.

"من فقط نمی خواهم همه چیز را تحت فشار قرار دادند و ما برای رفتن به عقب اگر آن را امن نیست," او گفت:.

سیندی Estrada, ایران خودرو, کارگران, معاون رئیس جمهور برای فیات کرایسلر گفت که او را تحت تاثیر قرار شده است شرکت ایمنی تعهد است. اما او مطمئن نیست که برخی از کارگران به خصوص در سخت ضربه دیترویت منطقه خواهد بود ترس از آنجا که اعضای خانواده و یا همکاران داشته اند COVID-19. حداقل 25 UAW اعضای شاغل در دیترویت خودروسازان فوت کرده اند از این ویروس اگر چه هیچ کس مطمئن است اگر آنها را در یک کارخانه.

این اتحادیه را در مورد کارگران آلوده هر چند هیچ شماره سحر و جادو برای زمانی که آن را امتحان کنید به یک کارخانه Estrada گفت.

"اگر چیزی به نظر می رسد مانند آن را تبدیل شدن به یک نقطه داغ, پس از آن ما نیاز به سرعت عمل و تنظیمات را," او گفت:. "هیچ کس می خواهد برای دیدن که اتفاق می افتد."

____

AP خبرنگاران جو مک دونالد در پکن کارلو Piovano در لندن, Jonathan Mattise در Nashville, Tenn.; جان Seewer در تولیدو اوهایو; Mike سرپرست خانوار در میشیگان Township, Michigan; David Eggert در لانسینگ میشیگان; و مریم اسچ در آلبانی, n. y.; کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب