یکی دیگر از تحقیقات لگد پایین جاده

در حال حاضر بسیاری از جانبازان و مردم در سراسر ماساچوست در مورد شنیده تیم سفید است. تیم سفید ؟ بله آقای سفید ب

توسط ATSHNEWS در 4 تیر 1399

در حال حاضر بسیاری از جانبازان و مردم در سراسر ماساچوست در مورد شنیده تیم سفید است. تیم سفید ؟ بله آقای سفید بود 62 سال کهنه که رفت از دست رفته در بدفورد و برای بیش از پنج هفته به تنها مرده پیدا 20 متری از اتاق خود. او در بر داشت یک پله در تاسیسات. او گذاشته در آنجا مرده و به تنهایی به مدت پنج هفته در حالی که خانواده اش را شکنجه شد با نگرانی و تعجب که در آن او بود.

شما می توانید تصور خشم تیم سفید خانواده باید احساس ؟ به عنوان یک جانباز که صحبت می کند با همرزمانش روزانه می داند و جانبازان که با استفاده از بدفورد و من را به خشم آورد اما متاسفانه شگفت زده کرد. چگونه بسیاری از این حوادث نیاز به اتفاق می افتد در بدفورد VA قبل از جانبازان و خانواده و جامعه دریافت نتایج مثبت دیگر از تماس برای دیگری تحقیق و تفحص ؟ بله یکی دیگر بررسی است. تقریبا در نشانه ما ماساچوست سناتورهای کنگره و هیئت همه خواستار یک تحقیقات مناسب ، Middlesex منطقه وکیل ماریان رایان نیز راه اندازی شد بررسی است.

من استراحت بدهد با هماهنگ خشم توسط بی فایده سیاستمداران است. به عنوان من نوشتن برخی دیگر فاجعه است که بدون شک اتفاق می افتند در بدفورد VA. برخی فاحش وحشتناک وضعیت در حال تحول است, گرفتن تحت پوشش تنها به کشف شش ماه از در حال حاضر. هنگامی که این اتفاق می افتد تمام سیاستمداران خواهد شد یک بار دیگر خشم را وعده تغییر و تقاضا خواهد شد یکی دیگر بررسی است. هیچ چیز تغییر خواهد کرد. هیچ چیز را بهبود بخشد و متاسفانه ما فقط می توانیم انتظار همه چیز فقط بدتر.

سناتور Ed Markey است که در جنگ از خود زندگی سیاسی را انتظار او زمان زیادی را صرف نگرانی در مورد آنچه اتفاق افتاده است به رنگ سفید. سناتور الیزابت وارن به شدت متمرکز در تلاش برای متقاعد کردن جو بایدن که او بزرگ خواهد بود معاون رئیس جمهور ایالات متحده پس از جانبازان نباید نفس خود را نگه دارید و صبر کنید برای لیز به انجام بسیاری از راه گرفتن جواب.

لری Trahan شمارش نعمت خود را که خوب روابط عمومی فشار برگزار شد که دن کوه در طول بازو مانع یک رقیب و یک مسابقه به نگرانی در مورد این سقوط و هک که به مرحله در ست Moulton کفش ؟ بله ست Moulton جانباز این کنگره به نمایندگی از ماساچوست 6th کنگره منطقه که شامل بدفورد که در آن تیم سفید به تنهایی درگذشت و سمت چپ برای مرده در یک VA تسهیلات پله ها. خواهد Moulton دریافت پاسخ برای همرزمانش' خانواده ؟ او را سگ تازی محققان روزانه تقاضا فوری سیاست پروتکل ها و روش های تغییر در بدفورد VA? به احتمال زیاد نیست.

این بدفورد و تا به حال بسیاری از بد حادثه را در محل وجود دارد که آن را دشوار است به نگه دارید تا. پرسش از چگونه آنها را به کار گرفته coronavirus سابق whistleblower شکایات بد پرستاران به جانبازان در حال مرگ از مواد مخدر استعمال بیش از حد در حالی که تحت مراقبت از مواد مخدر مشاوران که نبود توجه. تمام این موارد تحقیقات خواستار شد و نه زیادی تغییر کرده است. چگونه می توان هر یک جانباز اعتماد به نفس در بدفورد VA? چگونه می توان هر یک از اعضای خانواده یک جانباز با استفاده از بدفورد و اعتماد به نفس است که عزیزان خود را دریافت مراقبت مناسب است ؟ پاسخ این است که آنها نمی توانند. نه تا زمانی که یک تعمیرات اساسی دولت در بدفورد VA. نه تا سر رول سیاست در حال تغییر و به طور منظم برای نظارت بر نتایج اجرا شده است.

پس چه می تواند شما خواننده انجام دهید ؟ نوشتن خود را به مقامات دولتی در حجم! تقاضای تغییر دهید! نوشتن کاخ سفید و تقاضا است که جانبازان داده می شود صدا و دسترسی به پزشک پرداخت می شود در حالی که این تحقیقات را در محل. صحبت کردن! تقاضا اقدام و نگه دارید و سیاستمداران و VA پاسخگو باشد.

جان مک دونالد یک جانباز نیروی هوایی ایالات متحده عملیات طوفان صحرا و جانباز مدافع

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن