یک نمایش تماشایی از تاریکی می رسد از فضا

دراکات — دیدنی های آسمانی نشان آشکار این ماه فقط از دید چشم غیر مسلح, اما هنوز هم به اندازه کافی نزدیک به خیره

توسط ATSHNEWS در 4 مرداد 1399

دراکات — دیدنی های آسمانی نشان آشکار این ماه فقط از دید چشم غیر مسلح, اما هنوز هم به اندازه کافی نزدیک به خیره اینترنت و عکاسان آماتور در سراسر نیمکره.

ستاره دنباله دار — یکی از میلیون ها نفر از یخی اجسام در منظومه شمسی است که ناسا می گوید تقریبا 4.6 میلیارد سال — sped گذشته زمین در هزاران مایل در ساعت تنها چند هفته پس از آن برای اولین بار کشف شده توسط ناسا نزدیک به زمین شی Wide-field Infrared Survey Explorer (NEOWISE) فضاپیما در 27 مارس ،

به نام پس از فضاپیما است که کشف آن ستاره دنباله دار NEOWISE کوتاه برای C/2020 F3 NEOWISE — شده است خیره کننده از عکاسان و کسانی که با خواهد به آن را ببینید در طول ماه ژوئیه. آمد نزدیک به زمین در روز چهارشنبه با توجه به ناسا.

ناسا می گوید این ستاره دنباله دار در واقع هرگز آمد نزدیک تر از 64 میلیون مایل از زمین, اما از آن است که قابل مشاهده با دوربین دوچشمی یا یک لنز زوم به دلیل آن گذشت بسیار نزدیک به خورشید — داخل مدار عطارد است که در حدود 800 درجه بر روی سطح آن. عبور که نزدیک به خورشید باعث یخ آب بر روی سطح دنباله دار به ذوب رها کردن یک "دم" از گاز و گرد و غبار که در حال حاضر امتداد صدها هزار کیلومتر در فضا.

نور خورشید را منعکس کردن که دم ساخته شده است که ستاره دنباله دار فوق العاده قابل مشاهده در طول بیشتر از ماه جولای به عنوان ستاره دنباله دار منتقل زمین در راه آن به دورترین رسد از منظومه شمسی است. ناسا می گوید این دنباله دار مدار بیضوی بسیار بزرگی از آن خواهد بود 6,800 سال قبل از ستاره دنباله دار دوباره بازديد زمین و خورشید است.

در حال حاضر ذوب شده از آن عبور از نزدیکی خورشید دنباله دار را در یخ جامد دوباره به آن سر به عقب به فضا با توجه به ناسا.

و در حالی که دنباله دار صدا ممکن است مانند عجیب و غریب و دور مسافر از سرد و دور محل ناسا می گوید ستاره های دنباله دار در واقع ممکن است ارائه برخی از بلوک های ساختمان از زندگی به زمین جوان بیش از 3 میلیارد سال پیش. آن است که به طور گسترده ای اعتقاد بر این است که ستاره های دنباله دار ممکن است منبع ترکیبات آلی است.

در حالی که ستاره های دنباله دار نسبتا شایع در سیستم های خورشیدی آن است که نادر برای یک برای قرار دادن در چنین نشان می دهد با این حال نوارهای ستاره دنباله دار در سال 1997 یکی از آخرین به همه خیلی به زل زل نگاه کردن.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ستاره دنباله دار, عکس از ایستگاه فضایی بین المللی, و بیشتر, بازدید: https://earthobservatory.nasa.gov/images/146996/comet-neowise-brightens-the-night.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن