افسران معلق پس از مرد 75, هل و صدمه دیده در تصویری

توسط جان WAWROWبوفالو n. y. (AP) — دادستان بودند بررسی جمعه پس از یک ویدیو گرفته شده با پلیس در بوفالو تنه زدن

توسط ATSHNEWS در 16 خرداد 1399

توسط جان WAWROW

بوفالو n. y. (AP) — دادستان بودند بررسی جمعه پس از یک ویدیو گرفته شده با پلیس در بوفالو تنه زدن یک 75 ساله که پس از آن سقوط کرد و ترک خورده خود را سر یک درگیری که منجر به تعلیق دو افسر.

تصویری از ایستگاه های رادیویی WBFO پنج شنبه شب برخورد که اتفاق افتاده در نزدیکی پایان از تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید در مینه سوتا به سرعت موجب خشم.

این نشان می دهد که یک مرد به عنوان مارتین Gugino نزدیک شدن به خط helmeted افسران برگزاری باطوم به عنوان آنها پاک کردن تظاهرکنندگان از نیاگارا مربع در اطراف زمان 8 بعد از ظهر حکومت نظامی. دو افسر فشار Gugino عقب مانده و او در ضربات سر خود را بر روی پیاده رو. خون نشت به عنوان افسر پیاده روی گذشته است. یک افسر خم به بررسی مجروح مرد قبل از او خواست همراه با یک افسر دیگر. Gugino و افسران همه به نظر می رسد اما جزئیات پس زمینه منتشر نکرده بودند.

"چرا ؟ چرا که لازم است ؟ که در آن تهدید شد پرسید:" رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو در جلسه توجیهی روزانه جمعه. فرماندار گفت: او را به صحبت Gugino که در بیمارستان بستری شده بود در بیماری جدی است. "این فقط اساسا توهین آمیز و ترسناک. چگونه ما به این محل؟"

یک بیمارستان رسمی گفته بود "هشدار و گرا" با توجه به دوشنبه صبح توییت توسط Erie County اجرایی علامت Poloncarz.

"بیایید امیدوار باشیم که او به طور کامل بهبود" Poloncarz گفت.

این ویدئو بلافاصله تولید خشم از جمله در میان مقامات منتخب در پی مرگ Floyd — سیاه و سفید مردی که پس از یک افسر پلیس فشرده زانو در گردن او برای چند دقیقه.

این کمیسر پلیس به حالت تعلیق دو افسر پلیس بدون پرداخت گفت: شهردار بایرون قهوه ای است. مقامات پلیس انتظار می رود برای ارائه اطلاعات بیشتر در یک کنفرانس خبری در روز جمعه بعد از ظهر.

دفتر دادستان منطقه "در ادامه به بررسی حادثه" مقامات در انتشار اخبار گفت: اما قربانی نمی تواند صحبت به محققان پنج شنبه شب.

Gugino جانباز فعال صلح درگیر با غرب, نیویورک, مرکز صلح و همبستگی کمیته گفت: Vicki راس این مرکز مدیر اجرایی. او در توییتر جدول زمانی شامل توییتهایی و رسانهها حمایت از مترقی علل و انتقادی از پلیس. یک صدای جیر جیر از روز شنبه به عنوان خوانده شده: "پلیس باید باشگاه است. و نباید ضد شورش. گارد ملی باید در بازداشت پلیس است."

"من می توانم به شما اطمینان دهم, مارتین است, ارام فرد" راس گفت. "هیچ راهی وجود دارد که او انجام شده بود چیزی نزدیک شدن و یا صدمه دیده است. او ساخته شده یک حکم به اقامت در خارج پس از منع رفت و آمد چرا که او احساس می کند که ما آزادی های مدنی هستند و بنابراین در معرض خطر که آنها قطعا هستند."

راس گفت: Gugino شده و تحت شیمی درمانی برای سرطان است.

بوفالو پلیس در ابتدا در بیانیه ای گفت که یک نفر "مجروح شد زمانی که او افتاد & کاهش یافت" WIVB-تلویزیون گزارش شده اما سروان. جف رینالدو بعد گفت: تلویزیون ایستگاه تحقیقات داخلی افتتاح شد.

"هنگامی که من تو را دیدم این ویدئو قطعا آن را فوق العاده ناراحت کننده و ناامید کننده است. شما نمی خواهید برای دیدن هر چیزی مانند این که" قهوه ای, شهردار گفت WIVB-تلویزیون در روز جمعه.

دفتر دادستان کل Letitia جیمز توییتی که مقامات وجود دارد آگاه بودند از این ویدئو. به گزارش ایسنا ، چارلز شومر به نام برای یک تحقیق بر اساس بیانیه منتشر شده توسط WIVB-تلویزیون.

"گاه به گاه ظلم و ستم نشان داده شده توسط بوفالو, افسران پلیس, امشب روده غم انگیز و غیر قابل قبول" جان Curr بوفالو فصل مدیر برای نیویورک اتحادیه آزادی های مدنی در بیانیه ای گفت:, و اضافه کرد که باید آن را یک "بیدارباش" برای رهبران شهر برای رسیدگی به خشونت های پلیس.

___

این داستان به روز شده است برای اصلاح این منبع تصویری بود WBFO نه WFBO.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن