'یک قطعه گم شده:" عدم باز کردن مناطق بازی در فضای باز تابستان برنامه های یک نگرانی

در حال حاضر Giesbrecht گفت: NCCA است که مصرف آن یک روز در یک زمان و فکر کردن به آینده برای آنها چگونه می تواند

توسط ATSHNEWS در 7 خرداد 1399

در حال حاضر Giesbrecht گفت: NCCA است که مصرف آن یک روز در یک زمان و فکر کردن به آینده برای آنها چگونه می تواند خود را تغییر دهید برنامه های تابستانی در صورت نیاز.

جیم الیوت صندلی از آل Ritchie انجمن جامعه (ARCA) گفت: خود جامعه است که در یک موقعیت مشابه. او گفت که او دیده است چند نفر با استفاده از زمین های بازی در چند هفته گذشته حتی اگر شهرستان و بخش هنوز درخواست مردم برای اقامت کردن سازه.

آب و هوا همچنان گرم او انتظار برای دیدن بیشتر مردم فشار برای چیزهایی مانند زمین بازی و چلپ چلوپ پد برای بازگشایی شده است. در حالی که محله را برگ افرا استخر خواهد بسته شده اند و برای ساخت و ساز به هر حال الیوت گفت: از دست دادن روز تابستان اردوگاه های ارائه شده توسط ARCA خواهد بود یک ضربه به خانواده است.

این روز اردوگاه معمولا ارائه ناهار برای همه بچه ها که شرکت می باشد. سفر به استخر ساسکاچوان علم مرکز و سلطنتی ساسکاچوان موزه نیز به طور منظم برنامه اساسی. این تعطیلی را افزایش می دهد و در تمیز کردن انتظارات را ساخته اند ARCA تجدید نظر چه برنامه های خود را مانند نگاه کنید حتی اگر آنها چراغ سبز داده می شود.

"اگر در واقع ما پیش بروید ما می رویم به نیاز به نظارت بیشتر گفت:" الیوت.

"چیزهایی وجود دارد در اطراف شستن دست و ماسک و همه آن نوع از همه چیز (و) اضافی بهداشتی نیاز دارد که ما لزوما باید فکر قبلی بار؟"

در ضمن Giesbrecht تشویق خانواده ها به صرف زمان در خارج با هم, آیا این بدان معناست که رفتن برای پیاده روی یا دوچرخه سواری در نزدیکی یک پارک و یا سرگردان خود محله است.

این NCCA نیز هنوز در حال اجرا خود را تمدید پروژه — که تشویق شهروندان به پاکسازی محله به کوچه — و آن باغ جامعه, در این تابستان. Giesbrecht پیش بینی یک چشم انداز مثبت در شرکت کنندگان برای هر دو این برنامه ها به عنوان وجود دارد چند گزینه دیگر برای فعالیت است.

"شاید نه آنقدر تفریحی, اما آن را هنوز هم یک فرصت برای مردم به چیزی معنی دار," او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن