6 تیم بیکار: مانفرد اتحادیه بحث به عنوان MLB هایش با ویروس

توسط استیون شرابمیامی (AP) — با شش تیم idled جمعه توسط COVID-19 گیر لیگ اصلی بیس بال کمیسر راب مانفرد خطاب به

توسط ATSHNEWS در 11 مرداد 1399

توسط استیون شراب

میامی (AP) — با شش تیم idled جمعه توسط COVID-19 گیر لیگ اصلی بیس بال کمیسر راب مانفرد خطاب به رهبر اتحادیه تونی کلارک در مورد اهمیت بازیکنان پس از ورزش coronavirus پروتکل های.

مانفرد و کلارک صحبت در مورد آنچه باید انجام شود به پایان فصل یک فرد آشنا با این گفتگو گفت. کسی که صحبت می کرد به آسوشیتد پرس به شرط ناشناس ماندن به دلیل حساسیت وضعیت.

"هر بازیکن در این لیگ بهتر است یک نگاه سخت در آنچه شما انجام میشه چون چیزی که شما را تحت تاثیر قرار بیش از فقط شما و تیم خود را" شیکاگو توله outfielder استیون سوزا جونیور توییتی ساعت پس از St. Louis-میلواکی بازی بود به نام خاموش. "تصمیم گیری های خود را در خارج از زمین قرار داده خواهد شد تمام فصول ما در معرض خطر این سال است."

مکالمه بین مانفرد and Clark, اولین گزارش ESPN می آید در حال رشد در میان شواهدی وجود دارد که گسترش عفونت را تهدید می کند و برای رسیدن تلاش به بازی توپ.

"برخی از چیزهایی که به دنبال بیش از حد خوب درست اما ما باید به بازی تا به آن نقطه. بازیکنان در حال دیدن آنچه که اتفاق می افتد" هوستون مدیر گرد و خاکی بیکر گفت.

"بقیه در حال حاضر است که به ما و ویروس" او گفت:.

نگرانی های ابراز شده در مورد سهل انگاری رفتار بازیکنان در زمین — مانند تف یا بالا-سپاس — و خاموش. درهم برنامه نیز افزایش شک و تردید در مورد اینکه آیا صاحبان تمایل به بازی واقع بینانه است.

"بدیهی است که ما شاهد پیام. آنها با ارسال یک یادداشت. فقط سخت کوش تر پوشیدن ماسک در ستاره شرق هنگامی که شما در حال بازی نیست آنچه که ما تصور می شود که این قوانین در تمام طول" آریزونا گیر Stephen Vogt گفت. "پس از آن درست مانند هر قانون دیگر که MLB برای بازیکنان — در حال حاضر آن را به اجرا می شود, پس به صحبت می کنند. فقط به شدت دلگرم کننده است."

"همه چیز را می شود کمی سهل انگاری زمانی که شما در این بازی به دلیل عادات از آنچه که ما انجام داده ایم ما تمام عمر طول می کشد. هنگامی که یکی از هم تیمی های خود را با یک ضربه شما می خواهید به پنج بالا آنها را. شما می خواهید به جشن راه شما همیشه انجام," او گفت:. "و آخرین چیزی که من می خواهم به انجام زمانی که من در تلاش برای بازی و انجام کار من بود نگران COVID اما این بار در سمت راست در حال حاضر."

آخرین بازی به تعویق افتاد بود میلواکی, خانه, درب بازکن, در برابر, St. Louis, اوراق ساعت قبل از زمین برای اولین بار پس از دو کاردینالز بازیکنان آزمایش مثبت برای COVID-19.

"تلویزیون نشان می دهد پیشنهادات ایم" کاردینالز پارچ جک فلاهرتی یکی از تعداد فزاینده ای از بازیکنان است که خود را با غیر منتظره رایگان زمان به تعویق نصب شده است.

کاردینالز در بیانیه ای گفت: آنها متوجه شدند پنج شنبه شب در مورد تست مثبت از نمونه های جمع آوری شده در چهارشنبه. بازیکنان و کارکنان آموزش داده شد به منزوی کردن خود در اتاق های هتل ها.

"تیم در حال حاضر انجام تست سریع از کل سفر, پارتی, اجرا کرده است تماس, ردیابی و ادامه خواهد داد به خود منزوی کردن" این کاردینالها گفت.

کاردینالها و تخمیر هنوز هم امیدوار به بازی شنبه شب را روز جمعه در بازی با یک جفت از هفت زمین باز یافته بازی یکشنبه تحت عنوان یک تایید MLB طرح doubleheaders.

حذفی اصلی صاحب علامت Attanasio گفت: بیس بال آماده برای curveballs به خصوص در این سال است.

"ما همه متعهد به اعتقاد من – و من صحبت کرده ایم به تعدادی از بازیکنان امروز – پایان فصل" Attanasio گفت. "تا آنجا که ما می تواند همچنان به ارائه برخی از لذت برای ما طرفداران من فکر می کنم این چیزی است که همه ما متعهد به انجام. ... اگر ما هوشمند و امن پس از آن ما را شکست. اما ما در حال انجام همه چیز ما می تواند به شکست است.'

دو سری آخر هفته — اتباع در Marlins و آبی جیز در فیلیز — خاموش نامیده می شدند زودتر. Marlins ضربه شد با شیوع ویروس در فیلادلفیا که آلوده حداقل 20 نفر از اعضای خود را در سفر و هر دو میامی و فیلیز در حال طرد برای حداقل یک هفته.

برنامه از نیویورک یانکیز و Baltimore Orioles نیز درهم یک هفته به یک فصل است که در حال حاضر به تاخیر افتاده است و محدود به دلیل همه گیر و در حال حاضر ممکن است در معرض خطر.

کلیولند بازیکنان و کادر فنی صحبت در مورد به تعویق انداختن جمعه شب بازی در مینه سوتا است. کاردینالز بازی کرده بود در هدف حوزه در روز چهارشنبه یک روز قبل از سرخپوستان وارد شده است.

"ما فقط بازدید با همه و فقط از آنها خواست به نوعی از دیدار میان خود و ما را بیشتر اطلاعات به عنوان روز پیشرفت است. ما دوباره ملاقات در 3:30 من فکر می کنم و آن را به" سرخپوستان مدیر تری Francona گفت.

تیم در سراسر این رشته در حال نگه داشتن زبانه ها در روزانه تحولات است.

"این یک نگرانی از معدن" گفت: Colorado Rockies outfielder چارلی Blackmon بود که با این ویروس پیش از آن. "من صحبت می کنند برای کل رشته کوه های راکی تیم ما می خواهید به بیرون رفتن و بازی. ... هر چیزی که بالا میآید منفی از نظر این ویروس این وضعیت می تواند مانع آن است. بنابراین من نگران هستم. من ترجیح نمی بینم هر بیشتر موارد مثبت."

شش idled تیم جمعه به نمایندگی از 20 درصد از MLB.

"من فکر نمی کنم وجود یک فرد است که فکر می کردم که این امر می تواند بدون درز" Blue Jays مدیر کل راس اتکینز گفت. "ما به عنوان امن به عنوان ما می تواند احتمالا اما ما همچنین درک می کنیم که این ویروس بسیار قوی است و نمی باید کرد."

برای هفته پایان روز شنبه, MLB گفت: وجود 29 مثبت تست به میزان 0.2%. گذشته از مارلین وجود هشت آزمون مثبت برای 29 تیم دیگر تنها دو درگیر لیگ بازیکنان.

Marlins یکی دیگر از دریافت نتیجه تست مثبت یک فرد آشنا با این وضعیت گفت و حداقل 18 از بازیکنان خود آلوده شده اند.

کسی که صحبت می کرد به AP خواست نامش فاش نشود چرا که هیچ اعلام شده بود گفت: هیچ یک از Marlins نشان داده است عوارض جدی. اما مقامات نگران بودند که آخرین نتیجه تست مثبت آمد و پنج روز پس از این تیم گذشته بود با هم و در بازی های اخیر خود را بازی.

فرد گفت: آلوده Marlins چپ فیلادلفیا در خواب اتوبوس چهار شنبه 18 ساعته سفر به میامی, جایی که آنها باقی خواهد ماند و با هم در قرنطینه.

بقیه تیم خواهد صرف تعطیلات آخر هفته در انزوا در فیلادلفیا که در آن Marlins رشته شده اند از شیوع آغاز شد. آن را نامشخص زمانی که و یا که در آن آنها خواهد شد بازی بعدی.

فیلیز نیز غیر فعال شده است از روز یکشنبه. یکی Phils مربی و دو باشگاه وانجمن کارگران آزمایش مثبت این هفته اما این تیم بدون دریافت نتایج مثبت جمعه.

طرفداران ریشه برای بیس بال به رفتن نگه دارید, آیا به عنوان برخی از کسب و کار. در میلواکی, J&B روبان آبی نوار و جلو پنجره امیدوار بودم برای یکی از بزرگترین جمعیت پس از همه گیر شروع با مشتریان تماشای خانه, درب بازکن, آن را به عنوان بازی کردن در خیابان.

مالک جان Bliesner در زمان خبری از به تعویق افتادن سخت است.

"واقعا افسرده" Bliesner گفت. "خوشحال نیست در همه."

___

AP نویسندگان ورزشی جی کوهن در شیکاگو پت گراهام در دنور, Ian هریسون در تورنتو, Steve Megargee در میلواکی, David Brandt در ققنوس جو Reedy در آناهایم, کالیفرنیا, و جیک دام گستر در نیویورک و AP بیس بال نویسنده بن واکر در نیویورک کمک به این گزارش.

___

بیشتر AP MLB: https://apnews.com/MLB و https://twitter.com/AP_Sports



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب