در روز مادر, عشق هرگز نتواند

دراکات – وجود دارد به احتمال زیاد چند خانواده در این منطقه است که هزینه های روز مادر کمی متفاوت امروز با توجه

توسط ATSHNEWS در 22 اردیبهشت 1399

دراکات – وجود دارد به احتمال زیاد چند خانواده در این منطقه است که هزینه های روز مادر کمی متفاوت امروز با توجه به محدودیت های اعمال شده از Coronavirus بیماری همه گیر.

روز مادر برای من همیشه صرف با مادر و خانواده. رفته ایم رستوران ها و هتل brunches. ما تا به حال روز به صورت "فقط دختران" و میزبانی cookouts در خانه ما. ما تا به حال صرف شام در یکی از برادر من ، مهم نبود که در آن ما بود — آن را به روز مادر و ما با هم بودند.

که نمی شود در مورد این سال برای بسیاری از ما که پدر و مادر در حال سالمندان است. من مادر بتی Mackey, 86, زندگی در Heatherwood بخشنده بازنشستگی زندگی در توکسبری. مانند بسیاری از جمله جامعه زندگی در خانه بازدید کنندگان مجاز به منظور حفاظت از ساکنان از COVID-19. به همین ترتیب آنها قادر به بیرون رفتن به جایی که آنها ممکن است در معرض ویروس.

به عنوان برای مادر در روز جمعه ما دست تکان داد تا او را در بالکن به ما چپ های مورد علاقه خود شیرینی از اهل توسکانی در بازار سالم N. H. در Heatherwood ، گل رز صورتی تحویل داده شد به شنبه و گل و شکلات از برادران و خانواده های آنها بدون شک پر کردن واحد است.

امروز تلفن شما زنگ خاموش قلاب از اعضای خانواده از سه نسل.

اما که در آن وجود دارد را دوست دارم – به خصوص به ویژه عشق به مادر و عشق مادر برای فرزندان و نوه ها – همیشه وجود دارد یک راه است.

من از چند تن از دوستان در مورد برنامه های خود را برای روز مادر و در هر صورت عشق است تأمین انرژی از طریق آن تمام و "مامان" را نمی شود فراموش شده است.

شارون کرم از دراکات خانواده او و خواهر و برادر را, دیدار با مادر و مادر بزرگ Venetta طبخ سن 89 در بسیار به همان شیوه آنها انجام شده است که هر یکشنبه شب پس از اقامت در خانه مشاوره در محل قرار داده شد – خانواده زوم یکنوع بازی شبیه لوتو.

"این هیستریک در زمان, اما من خیلی خوشحال شده است در مورد انجام این کار" کرم گفت. "او یک یکنوع بازی شبیه لوتو هواخواه. او تعیین کننده بازی را به بازی."

همانطور که برای دیگر برنامه های این روز است وابسته به آب و هوا کرم گفت. یکشنبه گذشته مادر و سه نسل از این خانواده قادر به اجتماعی از راه دور در خارج از در حیاط با بهره گیری از آب و هوای گرم. امروز درجه حرارت به احتمال زیاد بیش از حد سرد است.

Mary Jo Sudol از دراکات اذعان می کند که او را "دل شکسته" به صرف روز با 95 ساله مادر موریل Haggerty زندگی می کند که در Bayberry زندگی کمک در توکسبری.

"به طور معمول این است که یک روز بسیار مهم برای خانواده من. نه تنها آن روز اما عمه من تولد. ما همیشه جشن هر دو موارد همراه با صرف شام در خانه ما" Sudol گفت.

آن را نیز بیشتر به چالش کشیدن سال به دلیل از دست دادن مادرش-در-قانون Dorothea Sudol در ژانویه او اضافه شده است.

"اما مهم ترین چیز به خاطر داشته باشید آن است که یک برکت و رحمت به هنوز هم مادر من در سن او. بله ما صحبت در گوشی در روز مادر و Facetime احتمالا بیش از یک بار. اما آن را بسیار سخت می شود قادر به او را به یک آغوش" Sudol گفت.

شارون Chelton مادر, نانسی, 90, هنوز هم زندگی در خانه با Chelton ناپدری. را قادر می سازد که Chelton و خانواده او به دیدار امروز "و نشستن در جلوی خانه, 6 فوت از هم فاصله," او گفت:.

کارول گالاگر از لوول همراه با شوهرش جان, برنامه ای برای شروع روز با یک پیاده روی و livestream جرم است. زیر توده "ما جشن خواهیم در طول روز با ما فوری و خانواده با استفاده از یک ترکیب ساده درایو-توسط راه رفتن و زوم بازدیدکننده داشته است."

که شامل او گفت: یک پنجره بازدید برای بیلریکا در خانه او مادر در قانون مریم سن 95.

گالاگر شده است خلاق با بازدید مجازی با نوه او در تمام طول از جمله زوم و یا Facetime دریافت-togethers به پخت بازی و خواندن داستان. امروز اعضای جوانتر خانواده را زوم جلسه به سفال در جشن از نوه اش کارولین تولد.

"این فوق العاده است که ما می توانیم این را به همه ما احساس متصل می شود اما آنچه که همه ما از دست رفته است انسان را لمس کنید. من فقط نمی توانید صبر کنید تا قادر به آغوش من grandkids گفت:" گالاگر.

اگر آن لطمه می زند و نه او را در روز مادر و یا بازدید در هر راه ما را به راحتی در دانستن او قادر خواهید بود به صرف "فاصله اجتماعی" زمان با چند نفر از دوستان در Heatherwood ماسک در محل و شش فوت از هم جدا. ما خوشحال هستیم که Joelle وبر از All-in-One در محل آژانس پرستاری و Heatherwood کارکنان برنامه ریزی برای روشن ساکنان' روز تحویل یخ Sundaes کرم.

از مادرم دیدگاه او مرا به یاد این اولین روز مادر بدون حداقل یکی از فرزندان او — "چهار دوست دارد از زندگی من" — در 63 سال است. او می گوید: او را به خصوص خانم بغل کردن "بچه ها از خانواده" نوه بزرگ سکس با زن سن 2 و Vivienne 15 ماه.

"من استفاده می شود برای بودن با بچه ها و نوه ها برای هر مناسبت. ما بازی چیزهای بی اهمیت بازی ها, خنده و بسیاری از سرگرم کننده است. من خیلی غمگین به دست که" او گفت:. "اما من آنچه آنها (Heatherwood) به من بگویید چرا آن را به من کمک دریافت به روز است که من می توانید صرف وقت با خانواده دوباره. که خواهد بود بسیار خوشحال روز پر شده با تعداد زیادی از عشق."

که تمایلات تکرار شد توسط جکی Carr از دراکات, یک مادر دو و مادر بزرگ سه.

"اگر چه بسیاری از ما قادر به به اشتراک گذاری این روز در فرد با مامان, مادربزرگ, خاله, خواهر, ویژه کودکان و نوه های آنها در قلب ما و در ذهن ما هر روز" او گفت:.

"ما باید به جمع آوری دوباره به زودی با در آغوش گرفتن جدید قدردانی. عشق هرگز نتواند."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب