10 Kick-Ass شغل دانشجویی در FSU

پیدا کردن که, کامل, کار پاره وقت است که همیشه یک چالش است. کارفرمایان معمولا نیست هیجان زده به کار در اطراف یک

توسط ATSHNEWS در 8 خرداد 1399

پیدا کردن که, کامل, کار پاره وقت است که همیشه یک چالش است. کارفرمایان معمولا نیست هیجان زده به کار در اطراف یک مدرسه در برنامه ریزی و مطالعه در کار است و گناه کبیره. اما چرا کار که در آن شما در حال حاضر غذا خوردن و مطالعه ؟ در پردیس شغل در FSU می توانید لطفا هر Nole که آیا آنها عشق بدنسازی و تناسب اندام و یا کتاب و پژوهش است. اتمام این شغل اگر شما نیاز به برخی از پول اضافی است.

1. تناسب اندام مشاور

memebucket.com
memebucket.com

FSU بدنسازی را فراهم می کند عضله دوسر و glutes بسیار است. اگر شما یک شخص موش بدنسازی است که می خواهد برای به اشتراک گذاشتن وقت خود را با خارج از شکل عمومی اعمال می شود در صافی. کار برای مدرسه در ورزشگاه شروع می شود شما به عنوان یک مشاور و سپس ترویج شما به یک گواهی مربی شخصی. FSU junior فرانسیسکو Ballesteros گفت: او را به دلیل بیم و مزایای خود را صافی حرفه ای. "از طریق کار من در باشگاه من دسترسی به همایش های ملی که در آن من می توانم در دیدار با برخی از پیشگامان قدرت و تهویه" گفت: Ballesteros. از دیگر مزایای عمده عبارتند از پوشیدن لباس های ورزشی به کار و سازگار AC.

به درخواست: تکمیل نرم افزار در اینجا یافت می شود و به نوبه خود آن را در صافی مرکز.

2. Intramural ورزشی رسمی

giphy.com
giphy.com

که در حاشیه بازی ورزشی ندارد به downer این بازی نیاز به 'Noles به سنگ سیاه و سفید polos. هیچ رسمی را تجربه کنند ؟ هیچ مشکل. FSU تنها نیاز شما را به در حال حاضر ثبت نام و پرشور در مورد ورزش. مدرسه استخدام جدید داوران و داوران هر ترم برای هر intramural ورزش خواسته های قلبی خود را از جمله والیبال, پرچم, فوتبال و فوتبال. انتخاب کنید تا خود را کتاب قانون رفتن به یک جلسه آموزش برای شروع در حال اجرا IMs.

به درخواست: رفتن به دانشگاه و تفریحی سایت.

3. منشی

giphy.com
giphy.com

فراخوانی یک دانشگاه معمولا نتایج در انتقال تماس و نابجا و خشم. قرار دادن یک توقف به برگزاری موسیقی با در نظر گرفتن به عنوان یک منشی برای هر کالج یا ساختمان خوابگاه در FSU. این کار نیاز به نشستن در یک صندلی پاسخ دادن به تماس های تلفنی و ساخت چند نسخه. مدرسه نیاز بیمار نگرش جیک جیک کردن چهره و لبخند بزرگ به نمایندگی ادارات در اطراف FSU. و که نمی کند نیاز به بهانه ای برای خرید یک مداد دامن ؟

به درخواست: مواظب باشید در مسکن استخدام, وب سایت; برنامه های کاربردی منتشر شده فصلی.

4. مربی تناسب اندام

giphy.com
funnyhub.com

کلاس های تناسب اندام معمولا تدریس بیش از انرژی مدرسان پمپاژ شما با فریاد و تهدید و ارعاب. چرخش و گام به گام کلاس در دانشگاه ایالتی فلوریدا در حال رهبری واقعی دانش آموزان که رفت و از طریق آموزش و استماع فقط خود را به اجرا عرق sesh. دانشجوی سال دوم یاس هنری گفت: او برای الهام بخشیدن به ورزشگاه پر از مردم به احساس سوختگی. "واقعی غرور من [است] از مردم [که] به خاطر آمدن به کلاس و یا تعریف کلاس من. من دوست دارم زمانی که مردم من را از کلاس بیرون هستند و مانند " اوه من واقعا دوست داشتم کلاس خود را!'" گفت: هنری.

به درخواست: تکمیل نرم افزار در اینجا قبل از ترم شما می خواهید برای شروع به کار.

5. فلفل قرمز یا دنی پیشخدمت

giphy.com
giphy.com

با در پردیس دنی و فلفل قرمز را با ما 'Noles به ندرت از گرسنگی رنج می برند. اگر شما نیاز مگا نقدی شما ممکن است نیاز به درایو تمام راه را در سراسر شهر به سنگ صحن. FSU فلفل قرمز را همیشه بسته بندی شده کودکان و نوجوانان است که می تواند معده یکی بیشتر نیش می زنند از سالن ناهار خوری مواد غذایی است و فقط یک پیاده روی سریع از خوابگاه. نورد در راهنمایی شده است هرگز آسان تر است.

به درخواست: فرصت های شغلی با برنامه های کاربردی نوشته شده در اینجا.

6. مجموعه ویژه دستیار

flickr.com
flickr.com

همه چیز خسته کننده هستند. فوق العاده همه چیز سرد هستند. این مجموعه ویژه گروه دارای ارزش اسناد تاریخی مانند خطی نورانی و اولین کتاب های کمیک و حروف از جنگ داخلی. کتاب پیشرفته در همه جا می تواند شادی از یک شغل است که اجازه می دهد تا آنها را لمس مقدس گوتنبرگ *نفس نفس زدن*. کار ویژه مجموعه معنی است که شما خواهید بود سازماندهی و آرشیو این مواد در حالی که در حال اجرا در بخش وبلاگ. علاقمندان تاریخ و زبان انگلیسی رشته به طور یکسان می تواند fangirl بیش از سازماندهی ناپلئون بناپارت را خاطرات.

به درخواست: برنامه های کاربردی را می توان در کتابخانه سایت.

7. نجات غریق

giphy.com
giphy.com

هیچ حرکت آهسته در حال اجرا و ناراحت کننده لباس های شنا مورد نیاز است. یک ایالت فلوریدا دانشجو تنها نیاز به یک نرم افزار و یک CPR صدور گواهینامه برای محافظت از جان شناگران است. اگر شما اختصاص داده شده گارد شما حتی می تواند به ترویج دانش آموز مدیر آبزیان. بزرگترین جوشیدن: استخر سرپوشیده به معنی AC و هیچ فرد خطوط قهوهای مایل به زرد.

به درخواست: با پر کردن این نرم افزار و تبدیل آن به آبزیان مدیر.

8. متن اصلاح

giphy.com
giphy.com

کار در دفتر ثبت و دارای تمام مواد تشکیل دهنده برای عقب گذاشته و کار. رونوشت کجا زندگی می کنند رویای با سرد با Netflix بکشد تا زمانی که متن نیاز به اصلاح. هیچ معیوب متن? هیچ کار. "کار من عالی است چون من لازم نیست که برای مقابله با مردم و من مجبور به کار در تعطیلات آخر هفته و یا در اواخر شب" گفت: FSU دوم تیلور Biela. من شما را در "آیا باید برای مقابله با مردم است."

به درخواست: توقف ثبت نام در دانشگاه مرکز و از آنها بخواهید برای یک برنامه است.

9. همکار مدرس

55326195

بودن زیستی جادوگر می تواند به شما بیش از 4.0 معدل; آن می تواند زمین شما برخی از پول نقد. همکار آموزگار کمک به همکار 'Noles احساس مبارزه بودن کاملا از دست داده در کلاس. شما می تواند یک دانش آموز را نجات دهنده زندگی برای 10 ده ساعت در هفته تدریس یک موضوع شما تسلط ام. اگر شما یکی از خوش شانس چند به درک اقتصاد به یادگیری استودیو به گسترش سحر و جادو خود را دانش است. نرم افزار نکته: این نیز دو برابر شکوه رزومه اضافه کردن در.

به درخواست: با پر کردن این نرم افزار یافت می شود در اینجا و آماده برای نوشتن یک بیانیه شخصی.گزارش این آگهی

10. فعالیت های هماهنگ

wordpress.com
wordpress.com

این Ogelsby اتحادیه دارای هر رویداد بزرگ از جمع آوری اعانه به جهت گیری. دانش آموز فعالیت های مرکز به ارمغان می آورد عظیم جمعیت دانشجویی را در یک مکان. این میزبان و سازماندهی رویدادهای بسیار مهم مانند پردیس تور و آپارتمان نمایشگاه. اگر وزوز از رویدادهای مهم این است که ایده خود را از یک زمان خوب با درخواست FSU اجتماعی بخش.

به درخواست: بررسی تمام اتحادیه مشاغل در اینجا.

مهم ترین بخش از کار جستجو پس از کالج است که مطمئن شوید که شما این کار لازم است تجربه حتی زمین مصاحبه. ترین رزومه-بوستر در خارج از دانشگاه و نفرت کار خود را در سراسر برنامه کلاس. چرا کار که در آن شما را به کلاس ؟ با امکان از مدرسه بازگشت در پاییز آن است که هرگز خیلی زود شروع به فکر اشتغال است.

آیا شما نیاز به پول اضافی تجربه کاری و یا هر دو بررسي فايلهاي 10 بیشتر رزومه-افزایش مشاغل در FSU.

1. جهت گیری رهبر

Orientation Leaders Opening Door
giphy.com

آیا شما می خواهید برای پوشیدن راه راه از دانشگاه ایالتی فلوریدا? آیا شما لذت بردن از بیدار شدن ورودی سال اول تا ساعت 6 صبح فقط برای رفتن به سالن ناهار خوری مواد غذایی قبل از 10 ساعت جهت سخنرانی ؟ اگر شما خونریزی گارنت و طلا در اینجا نهفته است این کار برای شما. این که آیا شما یک مهمان نوازی عمده و یا زیست شناسی, عمده, عنوان یک جهت گیری رهبر حرفه ای دارای قدرت پردازش در آینده شما پرداخت می شود. شما به جدید و یا انتقال دانشجویان اولین برداشت خود را از این دانشگاه با خدمت خود را به عنوان راهنمای تور شخصی و اجتماعی راهنمای منابع و workng با برخی از بهترین اعضای هیئت علمی در FSU.

در اینجا اعمال می شود.

2. تناسب اندام مشاور

Chance the Rapper Working Out Fitness
giphy.com

اگر لکه بینی تمام چاد براد و تاد در پرس سینه است شور و شوق خود را و یا شما می خواهید به پول در حالی که ترویج زندگی سالم, تناسب اندام, مشاوره ممکن است مناسب برای شما. کار برای FSU صافی مرکز تفریح و سرگرمی شروع می شود شما را به عنوان یک تناسب اندام پس از آن مشاور promotes شما به یک گواهی مربی شخصی. شما کار با این میز به عنوان اولین پاسخ دستیار و کمک به دانش آموزان و فارغ التحصیلان کار کردن در سالن ورزش. FSU پردیس rec استخدام بیش از 700 نفر سالانه بنابراین شما مطمئن برای پیدا کردن چیزی است که اگر شما نمی مانند آموزش.

در اینجا اعمال می شود.

3. سمینول ناهار خوری

Good Burger Restaurant Dining Promotion
giphy.com

چه بهتر از استنشاق آسمانی بوی شیک Fil یک سیب زمینی سرخ کرده در تمام طول روز و یا گرفتن به آغوش خانم کشتار هر روز ؟ هیچ چیز. با بازگشایی Cannabis اتحادیه دانشجویی و علاوه بر این از هشت رستوران جدید و 25 مکان های دیگر در دانشگاه فرصت های استخدام را منفجر خواهد کرد برای پاییز سال 2020 است. از طریق سمینول ناهار خوری دانش آموزان می توانند نه تنها در سالن های غذاخوری در, شما همچنین می توانید به عنوان یک کارآموز بازاریابی. "وقتی که من شروع به بازاریابی کارورزی با سمینول ناهار خوری در ماه ژانویه 2020, من تا به حال حداقل تجربه در این زمینه بود اما بسیار مشتاق برای یادگیری است. در چند ماه کوتاه من آموخته است که چگونه به استفاده از برنامه های مانند فتوشاپ Hootsuite و Facebook تجزیه و تحلیل از تجربه و راهنمایی از بقیه تیم بازاریابی" گفت: FSU ارشد امیلی بیکر. این گزینه نه تنها کمک به مهارت های خدمات مشتری اما همچنین گرفتن پای خود را در درب با بازاریابی.

در اینجا اعمال می شود.

4. منشی

Receptionist Answering the Phone
giphy.com

کالج ساختمان ها و خوابگاه ها همیشه به دنبال یک منشی به بیش از تلفن های همراه و توقف آزار دهنده نگه موسیقی. این کار می دهد یک پیش نمایش از دفتر زندگی و مستلزم پاسخ دادن به تلفن با دادن راهنمایی های لازم دست زدن به گوشی انتقال و ساخت چند نسخه. "من یک upperclassman بنابراین در حال کار در یک سالن برای دانشجویان سال اول فقط به من اجازه برای دیدار با دانش آموزان من نمی خواهد که در غیر این صورت قادر به, و به ارائه مشاوره و پاسخ به سوالات در هنگام نیاز" گفت: FSU ارشد دانا Sardina. اگر شما لذت بردن از تعامل انسان و به نمایندگی از FSU بخش در سراسر محوطه دانشگاه را دوست دارم به استخدام شما در دفتر.

در اینجا اعمال می شود.

5. همکار مدرس

Mean Girls Tutor
giphy.com

یک overachieving دانش آموز می تواند به شما برخی از پول اضافی است. همکار آموزگار کمک به دانشجویان حرکت به راه خود را به نمره قبولی. کمک به یک دانش آموز را در درک یک موضوع شما تسلط می تواند کل یک بازی تعویض برای هر دو شما. تدریس خصوصی همچنین باعث می شود شما ایستادگی کردن در رزومه کاری خود را به شما نشان کرده اند که توانایی عالی برای سرب و آموزش همسالان. آس مرکز آموزش مجازی به نظر می رسد برای اضافه کردن آموزگار برای تمام مناطق موضوع اقتصاد زیست شناسی و زبان انگلیسی–پس از شلیک شات خود را!

در اینجا اعمال می شود.

6. بخش کارآموز

Social Media Marketing
giphy.com

اگر شما خود را در کالج بزرگترین استن و یا می خواهید به قادر به ایجاد TikToks در حالی که در محل کاراین کارآموزی مزایای شما. ادارات مانند زبان انگلیسی و ارتباطات دانشگاه اغلب استخدام کارورزان برای مدیریت رسانه های اجتماعی. "من نه تنها به دست آورده مهارت های ارزشمند برای قرار دادن در سر من اما من نیز قادر به ایجاد چندین ارتباط با اساتید فارغ التحصیلان و دانشجویان و همچنین کار با شگفت انگیز ترین کارکنان (که تبدیل شده اند مانند خانواده) FSU را ارائه کرده است" گفت: FSU ارشد لورن مارتین. بسیاری از کالج ها انتظار کارورزان به در اصلی اما برخی از پذیرفتن دانش آموزان در افراد زیر سن قانونی برنامه های. برای پول یا اعتبار علمی شما می توانید حرفه ای اجرا استن حساب.

در اینجا اعمال می شود.

7. سمینول بوستر کارآموز

Florida State Game Day Chop
giphy.com

در نهایت کارآموزی کامل برای همه FSU طرفداران ورزش. اگر شما در عشق با یک بازی خوب در روز و یا می خواهید در داخل حرکت شبیه چمچه زنی از یکی از بزرگترین برنامه های ورزشی در کشور Seminole بوستر کارآموزی کامل رزومه کاری خود را. هر چند پرداخت نشده کارآموزی معاملات شما اتصالات از برخی از FSU قدرتمند ترین فارغ التحصیلان. کارآموزی موقعیت شامل بازاریابی, ارتباطات, کسب و کار, طراحی گرافیک, برنامه ریزی رویداد و سرمقاله و استقبال همه رشته های.

در اینجا اعمال می شود.

8. FSU بین المللی برنامه های کارآموزی

Smile and Wave Madagascar
giphy.com

FSU کارآموزی بین المللی رتبه شاید جالبترین آنها همه به این دلیل که دانش آموزان می توانند ترکیب خارج از کشور آموزش با کارآموزی کار می کنند. مقصد محبوب شامل ایتالیا و اسپانیا و پاناما چین و انگلستان است. به عبارت دیگر شما احتمالا باید شروع به توجه خود را در زبان های خارجی کلاس بنابراین شما دان ' t لبخند و موج راه خود را از طریق تجربه. بهترین بخش ؟ شما را وادار به کسب اعتبار ساعت و تجربه حرفه ای. شما را در انتخاب محل سکونت خود را بر اساس اصلی خود را و یا فیلد مورد نظر از مطالعه و زوج با شرکت های دانشگاه. ¡Qué divertido!

در اینجا اعمال می شود.

9. FSU ملی میدان مغناطیسی بالا آزمایشگاهی کارآموزی

Magnet Question
giphy.com

یکی از تالاهاسی بهترین و بزرگترین سنگهای پنهان جذب همه علوم Seminoles. FSU دانش آموزان علاقه مند به علم و تکنولوژی و ریاضیات و مهندسی باید از این فرصت به کار در بزرگترین و بالاترین-صفحه مغناطیسی آزمایشگاه در جهان. این MagLab کارآموزی باعث می شود بیانیه ای در رزومه کاری خود را و شما آماده برای تحقیقات علمی در میان بهترین از شمال به قطب جنوب. پس از پذیرش کارآموزی موقعیت دانش آموزان داده می شود و یک مربی از یک گروه انتخاب شده در نرم افزار. دانش آموزان را به شرکت در سمینارهای هفتگی داده شده توسط جهان در کنار حرفه ای و کار دست با محققان در پروژه های مختلف در سراسر برنامه.

در اینجا اعمال می شود.

10. دستیار و کارورز

Assistant Running with Coffee
giphy.com

اگر نشستن در یک اتاق با تهویه مطبوع این است که چگونه شما رشد به دنبال یک دستیار موقعیت. ادارات و اعضای هیات علمی به دنبال دست اضافی در دفتر این مشاغل به ندرت عمده ای خاص. از یک آرشیوی دستیار کارآموز در FSU جنگ جهانی دوم موسسه پردازش آرشيو مجموعه و حفظ اسناد تاریخی به یک دستیار در دفتر معاونت دانشجویی امور دانش آموزان مطمئن هستید که به تعداد زیادی یاد بگیرند. "تجربه من به من اجازه داد به من تقویت مهارت های فردی در یک محیط حرفه ای و همچنین یادگیری مهارت های جدید قابل انتقال به سایر صنایع" گفت: FSU فارغ التحصیل آماندا Nepl. یا پرداخت و یا پرداخت نشده شما می توانید به تحقق رویاهای خود را از دلربا قهوه, ارسال ایمیل و خرید جدید دامن مداد.

در اینجا اعمال می شود.

رزومه 10-boosing FSU مشاغل اضافه شده توسط Erika LeFlouria در 5/28/20.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن