آخرین: قاضی فدرال OKs رانندگی در عید پاک خدمات

توسط آسوشیتد پرسآخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است.

توسط ATSHNEWS در 24 فروردین 1399

توسط آسوشیتد پرس

آخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید یا مرگ.

بالای ساعت

—کاخ سفید از تصویب تولید N95 ماسک.

— ایتالیا در صدر 19,000, مرگ و میر, 150,000 coronavirus موارد است.

—نخست وزیر بریتانیا بوریس جانسون می سازد "بسیار خوب پیشرفت' در لندن بیمارستان.

فرانسه نیروهای امنیتی اطمینان مردم در خانه بمانند بیش از آخر هفته عید پاک.

___

LOUISVILLE, Ky. — شهر لوئیزویل نمی تواند متوقف کردن یک درایو در کلیسای خدمات برنامه ریزی شده برای عید پاک یک قاضی فدرال حکم داد.

در آتش کلیسای مسیحی بود شکایت کرد لویی شهردار گرگ فیشر و این شهر پس از فیشر اعلام رانندگی در سبک مذهبی تجمعات اجازه نداشتند در عید پاک.

ایالات متحده منطقه قاضی جاستین واکر طرفه با کلیسا.

"در روز پنج شنبه مقدس, آمریکا شهردار جرم جمعی جشن عید پاک" واکر نوشت: در sternly دقت 20-صفحه: نظر است. "این جمله ای است که این دادگاه هرگز انتظار می رود برای دیدن در خارج از صفحات یک dystopian رمان یا شاید صفحات پیاز."

واکر اضافه شده است که "شهردار تصمیم خیره کننده است. و آن را بسیار فراتر از همه دلیل' خلاف قانون اساسی است."

فیشر استدلال کرده بود که رانندگی در خدمات کلیسا نیست "عملی یا امن" برای جامعه. اما واکر اشاره کرد که از طریق درایو رستوران ها و فروشگاه ها مشروب هنوز مجاز به کار گیرند.

___

لندن — ملکه الیزابت دوم است و تاکید کرد که باید برای مردم به ادامه رعایت مستند محدودیت های بیش از بقیه آخر هفته عید پاک.

در دو دقیقه صوتی پخش از قلعه ویندزور ملکه گفت که "نگه داشتن از هم جدا نگه می داریم دیگران امن" و کروناویروس "را به ما غلبه ندارد."

اجتماعی فاصله قوانین مشاهده شد در طی چه اعتقاد بر این است که به ملکه اول پیام عید پاک. 93 سال پادشاه تحویل آدرس به تنهایی به یک میکروفون از قلعه سفید اتاق نشیمن در حالی که مهندس صدا بود در نزدیکی یک اتاق.

یکشنبه گذشته در یک اتفاق نادر ویژه تلویزیونی آدرس به ملت, ملکه برانگیخته زمان جنگ خاطرات برای اطمینان بخشیدن به مردم که "ما دوباره ملاقات خواهد کرد."

___

مانادو اندونزی — Angry زندانیان را به یک زندان به سر می برند در اندونزی جزیره سولاوسی در طی یک شورش است که فوران بیش از اقدامات اعمال شده شامل coronavirus.

صدها پلیس و سربازان مستقر شدند تا کنترل Tuminting زندان در سولاوسی شمالی استان است که طراحی شده برای خانه 490 زندانی اما در حال حاضر بیش از 550 گفت: Lumaksono سر از عدالت و حقوق بشر استانی ،

Lumaksono که می رود توسط یک نام می گوید: تحقیقات مقدماتی نشان داد که بسیاری از زندانیان عمدتا از مجرمان مواد مخدر بودند خشمگین محدودیت در خانواده بازديد و حسود پس از آزادی از 115 زندانیان برای جلوگیری از گسترش این کروناویروس در زندان است.

او گفت: آنها در رفت و داد و بیداد و شروع آتش سوزی و دیگر زندانیان پیوست اعتراض و آن را خشونت تبدیل شد اما وجود دارد هیچ گزارشی از مرگ و میر.

___

واشنگتن — وزارت دفاع گفت: مقامات کاخ سفید تایید کرده است که تولید N95 ماسک میان coronavirus بیماری همه گیر.

با توجه به بیانیه $133 میلیون استفاده می شود برای افزایش ظرفیت تولید ماسک به بیش از 39 میلیون بیش از 90 روز بعد. مقامات می گویند که این نام از شرکت های که انتخاب شده اند برای ایجاد ماسک در دسترس خواهد بود در روزهای آینده زمانی که قرارداد اعطا شده است.

ماسک ساخته خواهد شد تحت دفاع تولید عمل می کنند. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به استناد قانون که به دولت فدرال گسترده قدرت به طور مستقیم از شرکت های خصوصی برای رفع نیازهای دفاع ملی برای کمک به ارائه تجهیزات پزشکی.

___

پاریس — برای سومین روز متوالی کمتر بیماران وارد فرانسه در واحد مراقبت های ویژه برای درمان COVID-19 با توجه به این ملت پزشکی ارشد.

"بسیار بالا فلات به نظر می رسد تشکیل" گفت: جروم Salomon در جلسه توجیهی روزانه در وضعیت coronavirus.

با وجود که با روشنایی ضعیف تابیدن از امید تعداد مرگ و میر ادامه داد: به کوه. از مارس 1, فرانسه, شمارش 13,832 مرگ و میر در بیمارستان ها و خانه های سالمندان.

___

رم — ایتالیا, رئیس جمهور می گوید او هم مانند بسیاری دیگر از ایتالیایی ها خواهد بود مارک عید پاک در تنهایی به دلیل ملی مستند به کمک شامل گسترش COVID-19.

رئیس جمهور Sergio Mattarella می گوید که او دریافت کرده است بسیاری از نامه ها "که بازشماری مجبور تنهایی است که بسیاری از زندگی از طریق حتی در این روزها به طور سنتی از جشن مشترک."

Mattarella ساخته شده اظهارات خود را در یک پیام ضبط شده پخش در تلویزیون دولتی شنبه شب.

یکشنبه عید پاک در عمدتا کاتولیک ایتالیا یک روز هنگامی که خانواده و دوستان جمع آوری در خانه و یا رستوران برای ناهار.

یک مرد زن مرده, Mattarella می گوید: از این مستند: "من درک می کنم حس محرومیت است که این تولید می کند." اما او به شهروندان تشویق کرد و گفت: "بیایید جلوگیری از سرایت ویروس و قبول نه از سرایت همبستگی در میان ما است."

___

سازمان ملل متحد — سازمان ملل متحد نمایندگان در خاورمیانه و نقاط داغ در حال اصرار همه طرف متخاصم به ترجمه دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ' درخواست تجدید نظر فوری آتش بس برای مقابله با این بیماری همه گیر کوروناویروس به بتن اقدامات با هدف پایان دادن به جنگ.

این نمایندگان برای سوریه و یمن و لبنان و عراق و نزاع اسرائیلی-فلسطینی تاکید کرد که همبستگی مورد نیاز است به صورت چالش COVID-19 و این نمی تواند اتفاق می افتد "اگر اسلحه را از جنگ و درگیری هستند و نه سکوت."

آنها گفت: "بسیاری از احزاب باید پاسخ مثبت" به دبیر کل درخواست تجدید نظر اما بیشتر باید انجام شود به خصوص پس از COVID-19 مرکب است از درد و رنج مردم در خاورمیانه در تضاد است.

___

آنکارا — ترکیه گزارش کرده است بیش از 5000 جدید کروناویروس موارد فشار کل به بالای 50000 تا پس از ضبط آن برای اولین بار تایید عفونت دقیقا یک ماه قبل است.

وزیر بهداشت Fahrettin Koca می گوید وجود دارد 5,138 موارد قبلی 24 ساعت در نظر گرفتن این کشور در مجموع به 52,167. مرگ و میر افزایش به 1,101 با علاوه بر این از 95 مرگ و میر.

وزیر می گوید: افزایش موارد منعکس شده تعداد بیشتری از آزمون های در حال انجام — 33,170 بیش از 24 ساعت به تعداد کل آزمون به 340,380.

___

مسکو — مسکو شهردار دقیق در این سیستم که تحت آن بسیاری از سرمایه 12 میلیون نفر خواهد بود و نیاز به عبور به حرکت در اطراف شهرستان توسط خودرو.

این حرکت به عنوان coronavirus عفونت های رشد به طور قابل توجهی با وجود سفارشات برای بسیاری از مردم به ماندن در خانه; مسکو ثبت کرده است 8,852 موارد عفونت بیش از 65 درصد از روسیه را در کل.

شهردار سرگئی سوبیانین می گوید که از روز شنبه هر کسی با استفاده از شخصی یا حمل و نقل عمومی در شهر باید الکترونیکی می گذرد بیان مقصد خود را. عبور اجازه می دهد سفر به فروشگاه مواد غذایی صادر خواهد شد دو بار در هفته در هر فرد. ساکنان زیر 14 سال خدمت سربازی اعضای ماموران اجرای قانون و کارکنان دولت هستند به استثنای.

___

لندن — دولت بریتانیا راه اندازی یک کمپین برای کمک به قربانیان خشونت خانگی در طول این مستند پس از یک افزایش در تعداد دنبال کمک.

و همچنین به عنوان راه اندازی یک ملی ارتباطات کمپین که با هدف "تابلو راهنما قربانیان" به جایی که آنها می توانند دسترسی به کمک دبیر خانه Priti پاتل گفت: دولت برای تقویت پشتیبانی آنلاین خدمات و کمک برای استفاده داخلی.

هر چند وجود دارد هنوز رتبهدهی نشده است پایدار افزایش در گزارش سوء استفاده های داخلی در این مستند به پلیس پاتل گفت: دولت روزانه نشست خبری که شده است وجود دارد یک "بسیار مورد" افزایش کسانی که به دنبال کمک در طول این مستند که به اجرا در آمد در 23 مارس به منظور دریافت در بالا از شیوع کروناویروس.

او اشاره کرد که هفته گذشته در بریتانیا ملی خشونت خانگی تلفنی گزارش 120% افزایش در تعداد تماس های آن را دریافت و فقط در یک دوره 24 ساعته.

___

نیویورک — فرماندار ایالت و شهر نیویورک شهردار در تضاد هستند بیش از اینکه به مدرسه عمومی سایت در 1.1 میلیون دانش آموز منطقه خواهد بود توقیف برای بقیه سال تحصیلی را برای جلوگیری از coronavirus.

شهردار بیل د Blasio گفت: شنبه آنها را دید اما رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو به سرعت پاسخ داد که تصمیم او را.

فرماندار می گوید تعطیلی مدرسه را باید هماهنگ با مناطق اطراف شهرستان. اختلاف شد در حال اجرا و لج بازی بین دو حزب دموکرات. ساختمان مدرسه در این کشور بزرگترین مدرسه منطقه بسته شده اند پس مارس 16.

___

IOWA CITY, IOWA — یک محقق می گوید مرگ و میر به شیوع کروناویروس در Cedar Rapids, Iowa, خانه سالمندان افزایش یافته است به 14.

Alisha وبر محقق سرب برای Linn County Medical Examiner دفتر آسوشیتدپرس گفت که تا آنجا که او می داند که همه 14 نفر که پس از قرارداد COVID-19 در میراث تخصص مراقبت بودند ساکنان خانه.

مقامات بهداشتی دولت باید گفت که حداقل 76 افرادی که زندگی می کنند و یا کار در دراز مدت مراقبت از تاسیسات قرارداد این بیماری است. اما تا به حال دولت های محلی و مقامات بهداشت عمومی و شرکت است که مدیریت این مرکز را رد کرده بود به می گویند که چگونه بسیاری از فوت کرده است.

آیووا تعداد کل COVID-19 نفر افزایش یافت به 1,510 در شنبه افزایش 122 بود که در خط با دو روز گذشته. دولت شمار کشته شدگان افزایش سه تا 34.

___

میلان ایتالیا — ایتالیا در صدر 19,000 مرگ و میر و 150,000 موارد coronavirus. نقاط عطف ضربه شد شنبه, حتی به عنوان کشور ادامه داد: برای دیدن اندکی کاهش در تعداد افراد بستری و در بخش مراقبت های ویژه.

مرگ و میر افزایش 3.2% یا 619 به 19,468 در حالی که تعداد افرادی که آزمایش مثبت برای ویروس رسیده 152,271 افزایش 4,694 یا 3.1%.

مقامات شده اند هشدار ایتالیا به نگه داشتن گارد خود را حتی اگر تعداد موارد و مرگ و میر باریک است به خصوص در عید پاک تعطیلات آخر هفته هنگامی که بسیاری از آنها وسوسه برای رفتن به حومه شهر و یا ساحل دریا.

پلیس بازرسی شد راه اندازی در اطراف شریان عمده در میلان پایتخت از سخت ترین ضربه منطقه لمباردی -- با 38 ٪ از تمام موارد و بیش از نیمی از تمام مرگ و میر.

___

SKOPJE شمال مقدونیه — شمال مقدونیه تصمیم گرفته است به طور قابل توجهی بریده بریده دستمزد از مقامات منتخب از رئیس جمهور به سمت پایین بکشید ارشد کارمندان دولت و مدیران شرکت برای آوریل و مه. آنها پرداخت خواهد شد حداقل دستمزد حدود 250 یورو در هر ماه.

دولت انتظار دارد به صرفه جویی در حدود 4 میلیون یورو از این اندازه گیری خواهد شد که پمپ را به یک اقتصاد انتظار می رود به کوچک شدن 3.8 درصد در سال جاری به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

مقدونیه شده است به شدت تحت تاثیر COVID-19 تا کنون وجود دارد 760 مورد تأیید و 34 مرگ و میر در میان 2.1 میلیون نفر جمعیت دارد.

___

مادرید — اسپانیایی مقامات می گویند آنها را توزیع 10 میلیون ماسک صورت عمده در قطار و ایستگاه های مترو برای کمک به کاهش یک coronavirus سنبله.

وزیر کشور فرناندو گراند-Marlaska اعلام ساخته شده در روز شنبه و دو روز قبل از کارخانه و کارگران ساخت و ساز خواهد شد مجاز به بازگشت به کار. می آید که پس از دو هفته ممنوعیت رفت و آمد برای همه کارگران درگیر در مراقبت های بهداشتی و یا مواد غذایی تولید و توزیع.

گراند-Marlaska می گوید پلیس و حفاظت مدنی افسران را توزیع ماسک در "عمده حمل و نقل عمومی گره" از شنبه تا چهارشنبه برای آن دسته از کارگران است.

حمل و نقل رسمی خوزه ماریا Rallo می گوید بلندگو در ایستگاه را به یاد مردم باقی می ماند حداقل 1 متر از هم جدا و پرسنل خواهد شد و نظارت بر جریان مسافر به پراکنده شدند.

اسپانیا تایید کرده است 161,852 عفونت و 16,353 مرگ و میر. این گزارش پایین ترین آن روزانه تعداد مرگ در نزدیک به سه هفته با 510. ملی بالا از 950 مرگ و میر گزارش شده است 2 آوریل.

شده است وجود دارد کمی چشم انداز مثبت با 4,830 موارد جدید گزارش روز شنبه نسبت به 4,576 روز قبل از.

تصمیم به عقب برخی از محدودیت های مطرح شده شک و تردید در میان برخی از کارشناسان بهداشت و درمان. اما وزیر بهداشت سالوادور Illa می گوید این تغییرات در حداقل و مستند اقدامات احتمالا گسترش فراتر از مارس 26.

___

برلین — آلمان جمهور خواست شهروندان برای نشان دادن صبر و نظم و انضباط بیش عید پاک در طول coronavirus بحران است.

آلمان تا حد زیادی تعطیل عمومی زندگی به سرعت گسترش ویروس و ممنوع تجمعات بیش از دو نفر در ملاء عام. این محدودیت در حال حاضر منقضی مارس 19. دولت فدرال و دولت و رهبران را در نظر گام های بعدی در روز چهارشنبه.

در یک اتفاق نادر در تلویزیون, آدرس جمهور فرانک والتر اشتاین مایر می گوید: "بعد چه اتفاقی می افتد زمانی و چگونه این محدودیت را می توان سست است و نه چیزی است که سیاستمداران و کارشناسان به تنهایی تصمیم می گیرید."

اشتاین مایر می گوید: آلمان باید به کمک همسایگان اروپایی خود را از بحران ظهور. او می گویند: "30 سال پس از وحدت آلمان و 75 سال پس از پایان جنگ ما آلمانی ها هستند و نه فقط به نام برای نشان دادن همبستگی در اروپا — ما موظف به."

آلمان ریاست جمهوری تا حد زیادی تشریفاتی است اما حمل اقتدار اخلاقی.

___

پاریس — فرانسه نیروهای امنیتی برگرفته از سراسر کشور برای اطمینان از احترام به مردم "ماندن صفحه اصلی" سرود بیش از آخر هفته عید پاک.

برخی از 160,000 پلیس شد ارسال شده در بزرگراه ورودی و دیگر مهم ترانزیت نقاط برای مردم در تلاش برای فرار از زندگی شهری است.

پلیس سوار بر اسب خار سواحل و پارک در امتداد شمال فرانسه در ساحل. هواپیماهای بدون سرنشین مورد استفاده قرار گرفت در دیگر مناطق به نقطه مردم هجوم سخت سلول قوانین. این قوانین تا پایان روز شنبه پس از یک ماه اما انتظار می رود تمدید شود.

برخی از شهرداران شهرستان در حال اضافه کردن دستورالعمل های جدید از جمله مقررات منع رفت و آمد در برخی از محله های خوب و حذف از خیابان نیمکت در جنوب شهر بزیه. جریمه برای نافرمانی فرانسه سلول قوانین در شروع 135 یورو ($148).

فعلی مرگ و میر در فرانسه است که تقریبا 13,200.

___

لندن — دفتر نخست وزیر بوریس جانسون می گوید که او "همچنان به خیلی خوب پیشرفت" در لندن یک بیمارستان پس از عقد قرارداد COVID-19.

55 سال جانسون تشخیص داده شد با COVID-19 بیش از دو هفته پیش تبدیل شدن به اولین رهبر جهان تایید به این بیماری است. دفتر خود گفت: او را گرفته "پیاده روی های کوتاه" بین دوره های استراحت و صحبت کرده و به پزشکان خود را به تشکر از آنها را "باور نکردنی به مراقبت از او دریافت کرده است."

او coronavirus علائم در ابتدا خفيف از جمله سرفه و تب. او اعتراف کرد به سنت توماس " بیمارستان روز یکشنبه پس از خود بیماری بدتر شده است. منتقل شد به بخش مراقبت های ويژه روز بعد که در آن او موفق به دریافت اکسیژن بود اما قرار نیست بر روی یک دستگاه تنفس مصنوعی.

او به مدت سه شب در آنجا قبل از حرکت به عقب به طور منظم بخش در پنج شنبه شب.

___

دنبال AP پوشش خبری از کروناویروس همه گیر در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن