خیابان جارو شروع می شود در رجاینا در روز یکشنبه آب و مایل

محتوای مقالهشهر رجاینا شروع خواهد شد آن بهار تمیز — با خیابان جارو — در روز یکشنبه.خدمه آغاز خواهد شد جارو ماد

توسط ATSHNEWS در 30 فروردین 1399

محتوای مقاله

شهر رجاینا شروع خواهد شد آن بهار تمیز — با خیابان جارو — در روز یکشنبه.

خدمه آغاز خواهد شد جارو مادها, مرکز شهر, خیابان اصلی و شریانی جاده ها مانند آلبرت خیابان و Lewvan درایو. در حالی که هیچ پارکینگ نشانه قرار داده خواهد شد به توصیه هنگامی که یک خیابان است که جاروب در اولین مرحله از این برنامه شهرستان را اجرا نمی کند فروش بلیط و یا بکسل.

در انتشار اخبار صادر جمعه این شهرستان خواست برای اقامت همکاری برای اطمینان از موفقیت یک رفت و برگشت. توجه داشته باشید از زمانی که خیابان در حال رفتن به جاروب و پارک کردن خیابان در آن روز. همچنین ارائه برای به اشتراک گذاشتن وآمد با همسایگان زمانی که ممکن است.

مسکونی و یا زیربخش رفت و برگشت آغاز خواهد شد در ماه مه.

سالانه خیابان رفت و برگشت پاک شن و ماسه مورد استفاده برای یخ کنترل در طول زمستان باعث افزایش کنترل کشش و ایمنی جاده ها و همچنین زیبایی این خیابان با چیدن زباله و زباله های دیگر. این برنامه همچنین باعث بهبود زهکشی در طول گونو با کاهش مقدار باقی مانده است که می تواند بلوک طوفان فاضلاب تخلیه و جمع آوری در سیستم فاضلاب. خیابان فراگیر کمک می کند تا عمر زیرزمینی دارایی.

رفتگران ایجاد گرد و خاکی که شرایط کاهش دید است. نزدیک ویندوز خود را و راه رفتن در پیاده رو جایگزین. اگر شما را گرد و غبار و گسترده تجهیزات به آنها مقدار زیادی از اتاق را آهسته پایین و امن است. خدمه در حال برنامه ریزی برای کار در چهار شیفت و هفت روز در هفته.

پیدا کردن خیابان جارو برنامه در رجینا.ca/رفت و برگشت و یا تماس 306-777-7000 برای اطلاعات بیشتر.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب