روش پخت مرغ سوخاری

ظرف را درون فر قرار دهید و حدود 40 دقیقه صبر مرغ سوخاری کلیک کنید کنید تا قطعات مرغ سرخ شود و یک طرف آن قهوه ا

توسط ATSHNEWS در 4 شهریور 1399
ظرف را درون فر قرار دهید و حدود 40 دقیقه صبر مرغ سوخاری کلیک کنید کنید تا قطعات مرغ سرخ شود و یک طرف آن قهوه ای طلایی شود. تابه را از فر خارج کنید و مرغ ها را برگردانید. سپس به مدت 20 دقیقه در فر قرار دهید تا طرف دیگر قطعات مرغ نان تست شود. یک حوله کاغذی را روی یک بشقاب مرغ سوخاری بریزید و قطعات مرغ را روی آن قرار دهید تا روغن مرغ اضافی آن خارج شود. مرغ ها را برگردانید ۲.

طرز تهیه فیله مرغ سرخ شده در فر

عناصر 1 تخم مرغ شیر 1/3 فنجان (80 میلی لیتر) آرد چند منظوره 1 فنجان (125 گرم) 4 قاشق غذاخوری نان سوخاری پودر بیکینگ 1 قاشق غذاخوری 1 قاشق غذاخوری نمک مرغ سوخاری 2 قاشق چایخوری پودر پاپریکا پودر سیر 1 قاشق غذاخوری پودر پیاز 1 قاشق غذاخوری فلفل سیاه 1/2 قاشق چایخوری سینه مرغ فاقد 900 گرم فنجان 1/4 کره (60 گرم)

دستور تهیه مرغ سرخ شده در فر با سینه و فیله

فر را تا 410 درجه فارنهایت (210 درجه سانتیگراد) گرم کنید. مرغ سوخاری یک ظرف مناسب که بتواند قطعات مرغ را در یک لایه نگه دارد در فر قرار دهید تا گرم شود. در یک کاسه شکسته ، 1/3 لیوان شیر را اضافه کرده و هم بزنید تا یکدست شود. در یک کاسه دیگر ، یک فنجان مرغ سوخاری آرد چند منظوره و 4 قاشق غذا خوری آرد سوخاری بریزید. پودر بیکینگ ، نمک ، پودر فلفل ، پودر سیر ، پودر پیاز و فلفل سیاه را اضافه کرده و هم بزنید تا خوب ترکیب شوند. مخلوطی از تخم مرغ و آرد را تهیه کنید سینه مرغ را به 3 یا 4 قطعه خرد کنید ، برش ها مرغ سوخاری را در مخلوط آرد بچرخانید تا کاملاً با آرد پوشانده شود ، سپس تکان دهید تا آرد اضافی آن خارج شود. قطعات مرغ را یک به یک در مخلوط تخم مرغ و شیر ضرب کنید مرغ سوخاری تا سطح با این مخلوط پوشانده شود. مرغ را با مخلوطی از تخم مرغ و آرد بپوشانید قطعات مرغ را دوباره در مخلوط آرد ضرب کنید تا کاملا با آرد پوشانده شود. ظرفی را که درون آن مرغ سوخاری قرار داده اید از فر خارج کنید و 1/4 فنجان کره را درون آن بریزید. از آنجا که ظرف داغ است ، کره بلافاصله در آن ذوب می شود. مرغ سوخاری به محض اینکه کره ذوب شد ، قطعات مرغ را درون یک کاسه بگذارید.
آخرین مطالب