برای افزایش امنیت درب های ضد سرقت چه کنیم

اقدامات اصلی که می توان برای افزایش امنیت درب های ضد سرقت انجام داد به شرح زیر است: استفاده از قفل های معتبر

توسط ATSHNEWS در 30 تیر 1401

اقدامات اصلی که می توان برای افزایش امنیت درب های ضد سرقت انجام داد به شرح زیر است:

استفاده از قفل های معتبر کاله در درب

خاصیت ضد دیلم درب های ضد سرقت

شبکه فلزی یا استراکچر مقاوم در ضربات شدید

پین های امنیتی ثابت و مستحکم

چشمی دیجیتال و قفل های آژیر دار ایمن

درب ضد سرقت از آغار پیدایش تا حالا

بدون شک درب های ضد سرقت امنیت بسیار بیشتری نسبت به درهای معمولی داشته زیرا ساختار این محصول به گونه ای بوده که  نشان می‌دهد این درب ها جهت این امر تولید شده است.

دقت کنید یکی از مهمترین ویژگی های امنیتی درب ضد سرقت، توجه به برندی است که آن را انتخاب می کنید زیرا بعضی از برندها دارای گواهی ضدسرقت اتحادیه اروپا بوده که این امر طبیعتا نشان می دهد این محصول از مرغوبیت بالایی برخوردار است همچنین همواره باید سعی شود که از شرکت هایی که در مدت زمان طولانی در تولید دربهای ضد سرقت فعالیت داشته ‌اند این درب ها خریداری شود زیرا طبیعتاً تجربه این شرکت ها بیشتر خواهد بود.

علاوه بر این از دیگر ویژگی های مهم که برای امنیت درب ضد سرقت مورد توجه قرار می‌گیرد، در خصوص ورقه فولادی به کار رفته در این درب می باشد.

توجه داشته باشید طبیعتاً هر چه ورق فولادی به کار رفته در درب ضد سرقت مقاوم تر باشد، امنیت این درب نیز بالاتر خواهد بود به طوری که نمی توان گفت استفاده از یک ورق فولادی نازک در درب ضد سرقت، دلیلی بر ایمنی آن است.

همچنین در خصوص ویژگی ‌های این درب ها باید بدانید تمامی چارچوب های درب ضد سرقت ایمن دارای نوار دزدگیر بوده و همچنین کیفیت بسته شدن این درب، نشان دهنده ایمن بودن واقعی آن می باشد. اولا آن نیز باید کاملاً قابل تنظیم بوده زیرا لولای جوش این توانایی را ندارد که امنیت کامل برای درب ضد سرقت به وجود آورد.

نصب درب ضد سرقت و دلیل امنیتی

توجه داشته باشید این درب ها لازم است با بتن یا پلاستوفوم پر شود که اگرچه محصولاتی که با پلاستوفوم پر می‌شوند گران تر هستند اما امنیتی که ارائه می دهند نیز دو چندان می باشد.

یک ایراد بزرگ در درب های ضد سرقت در این است اگر زمانی یک اتفاق مثل آتش سوزی به وجو د بیاید چون از استانداردهای درست در انتخاب مواد و آلیاژ صورت نگرفته است درب قفل میشود ونمیتوانیم آن راباز کنیم و خود را از آن محیط دور کنیم ولی اگر از استانداردهای درست در ساخت این درب ها استفاده شود این مشکل به راحتی رفع میشود ودر این صورت هیچ ایرادی برای این درب ها نمی ماند وهمه ویژگی آنها خوب و کارآمد می شود.

باید این دربها از استاندارهای صوتی و سرمایش وگرمایش وطراحی زیبا نیز برخوردار باشند وعلاوه بر این استاندارهای مقاومت در برابر برش وفشار وارد برسطح وگوشهای درب داشته باشند.این دربها باید گونه ای باشند که درزمان های بلاهای طبیعی و غیرطبیعی مثل آتش سوزی وزلزله افراد بتوانند برای کمک و امداد رسانی به داخل مکان موردنظر رفته ومانع از راههای خروجی ضروری نشود.

داخل درب ضد سرقت افرامهر (https://aframehr.com) از شبکه مستحکم فولادي به همراه تزريق مواد ويژه ضد برش، ضد مته، ضد اسيد و ضد تخريب در ميان آن تقويت گرديده و از استانداردهاي ويژه اين نوع درب ها برخوردار مي باشد.

 

آخرین مطالب