بالا 10 ضروری شغل برای دانش آموزان در طول تابستان سال 2020

به دنبال پول اضافی در طول تابستان استراحت ؟ اگر شما به طور منظم کار در تابستان و یا برنامه ریزی شده کارآموزی ر

توسط ATSHNEWS در 17 تیر 1399

به دنبال پول اضافی در طول تابستان استراحت ؟ اگر شما به طور منظم کار در تابستان و یا برنامه ریزی شده کارآموزی رو لغو شد با توجه به COVID نگران نباشید—حتی با همه گیر بسیاری از شرکت های خارج وجود دارد نیاز به یک مجموعه ای از دست اضافی. کسی چه می داند ؟ آن را حتی می تواند segue به یک کار ضروری در مدرسه و یا برای بسیاری از معافیت تحصیلی و تابستان آمده است.

اتمام این 10 کار ضروری ایده برای ایجاد برخی از پول اضافی.

1. فروشگاه های مواد غذایی

giphy.com

ما شاهد فشار بر فروشگاه های مواد غذایی برای چند ماه گذشته با توجه به همه گیر. آنها بوده ام کوتاه کارکنان که به معنی ساعت باید برداشت, ساخت فروشگاه های مواد غذایی, از شرکت های ملی به نام محلی یک گزینه عالی برای کار در تابستان. "من کار در محلی Weis Markets فروشگاه و من صادقانه می توانم بگویم آنها همیشه به دنبال استخدام افراد جدید و حتی قبل از همه گیر آغاز" بلومسبورگ دانشگاه دانشجوی سال دوم کریستینا کوک گفت. "من فکر می کنم کار در یک فروشگاه مواد غذایی بزرگ است کار در تابستان به دلیل شما می توانید تعداد زیادی از ساعت ها در, و آن را بسیار آسان را برای تعطیلات." در حال حاضر بیش از همیشه فروشگاه های مواد غذایی نیاز مردم به کار به نگه دارید تا با تقاضا ثابت برای محصولات. اما فقط به خاطر اینکه شما آن را می خواهم برای یک کار تابستانی معنا نیست که شما نمی توانید به عقب می آیند و کار بیش از معافیت خود را از مدرسه.

2. مرکز توزیع

giphy.com

قبل از فروشگاه های مواد غذایی می تواند مجهز, محصولات, باید از مرکز توزیع. پس از همه گیر شروع مراکز توزیع شده است حد تحت فشار قرار دادند که باعث شده است که کمبود در محصولات مختلف مانند کاغذ توالت و آب. مراکز توزیع باید دست بیشتر برای سرعت بخشیدن به روند گرفتن این کالاها به دست نیازمندان مصرف کنندگان است. "من فقط شروع به کار در یک مرکز توزیع برای یک شرکت لوازم آرایشی و من آنقدر پول" پن استیت هریسبورگ دوم سامانتا بعد گفت. "پرداخت و ساعت واقعا خوب هستند بنابراین این قطعا یک تابستان خوب کار برای یک دانشجو. شما می توانید اضافه کردن یک مقدار مناسب و معقول از پول را به حساب بانکی خود را برای کالج خود را به صندوق و هنوز هم برخی از مانده برای صرف." در حالی که ساعت ممکن است طولانی و سلامت خطر افزایش (پوشیدن ماسک شما!), مراکز توزیع ارائه یک فرصت عالی برای دانشجویان به کار سازگار ساعت برای بزرگ پرداخت.

3. استخر

giphy.com

با استخر شروع به باز دوباره کاربران را مشتاق به سرمایه گذاری در خارج از خانه های خود و لذت بردن از آب و هوا در تابستان. همزمان مدیران و مقامات شهرستان خواهد شد در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی اضافی را به مطمئن شوید که هر کس شیوه های اجتماعی فاصله و همچنین کارکنان انجام اضافی بهداشتی فرآیندهای. استخر مدیران تقریبا همیشه جستجو برای کمک اضافیو در حال حاضر که آنها باید مطمئن شوید که همه چیز باقی می ماند خوشه و طول آنها نیاز به کمک بیشتر از همیشه. "من به آموزش و یاد بگیرند که چگونه برای نجات قربانیان" پن استیت دوم بلا کارلو گفت. "من هم به اطراف بسیاری از مردم متنوع بنابراین من کار بر روی مهارت های مردم." محلی استخرهای ارائه چندین فرصت های شغلی: نجات دهنده امتیازی ایستاده وادار سازد وظایف میز کار و غیره. در حالی که این کار در تابستان ممکن است به عنوان بالا پرداخت به عنوان گزینه های دیگر شما می توانید فرصتی برای کار در خارج (که قهوهای مایل به زرد!) و دسترسی به شنا و مواد غذایی است.

4. شرکت استخر

giphy.com

به عنوان مخالف به حضور در استخر محلی برخی از مردم در حال امید بستن به استخر قرار داده و در خانه های خود به خصوص در میان شیوع همه گیر. شرکت استخر نیاز به کمک با کار دستی با واقع نصب استخر. بعلاوه میز جلو کمک در مغازه را فراهم می کند کمتر جسمی زور زدن گزینه ای که شامل پردازش نمونه آب و مواد شیمیایی قرار داده و به استخر. شما می توانید انتظار بلند کردن اجسام سنگین در هر آنچه که شما انتخاب می کنید به کار با تشکر از کیسه های بزرگ و سطل های متعدد مواد شیمیایی استخر. در حال حاضر که شرکت استخر در حال تبدیل شدن به تیره و تار برای آن کمک خواهد کرد که بیشتر کارکنان به مشتریان بیشتر مراقبت گرفته می شود به سرعت.

5. رستوران

essential jobs
giphy.com

این که آیا شما در حال صحبت کردن در مورد تحویل, تلفن, سرویس یا خدمت, رستوران نیاز به مقدار زیادی از کارگران است. با متحده باز کردن و اجازه دادن به ناهار خوردن در سرویس دوباره, شما می توانید شرط می بندم که مشتریان شده است خارش به واقع بنشینید و یک وعده غذایی در یک رستوران. شما لازم نیست که فقط این یک کار تابستانی هر چند; رستوران ها همیشه به دنبال کمک های اضافی در طول زمستان و به خصوص در اطراف کریسمس و سال جدید. نه تنها به شما خواهد بود قادر به بازگشت و کار این کار بیش از استراحت خود را, اما شما می توانید از مهارت های که شما یاد بگیرند به استفاده از در یک رستوران در نزدیکی کالج خود را. این مبادلات برای گاهی اوقات ناامید کننده شب وقتی که می آید به نکات حتی زمانی که به دنبال در تصویر بزرگ. راهنمایی را تا مقدار زیادی از آنچه سرور و تحویل رانندگان پرداخت می شود از محل کار به طوری که اگر یک شب آهسته رخ یا راهنمایی خورد که می تواند منجر به تعارض حقوق و دستمزد به عنوان مخالف به یک کار که در آن آنها حقوق سازگار باقی بماند.

6. فروشگاه ها مشروب

giphy.com

دولت مجوز فروشگاه ها مشروب همیشه استخدام فصلی کارکنان به ساعت بیشتر انعطاف پذیر برای تابستان و به کمک اضافی. حالا که تابستان امسال آغاز شده است و اجتماعی فاصله دستورالعمل باید کاسته تابستان احزاب خواهد بود در نوسان کامل است که به معنی بیشتر الکل مصرف توسط مردم در تمام نوشیدن سنین است. Liquor store کارکنان می توانید انتظار برای آسانسور جعبه سنگین, سهام, اتاق پشت و قفسه های فروشگاه با محصولات و کار ثبت نام. کار این کار می آید با بسیاری از مسئولیت به ویژه هنگامی که می آید به چک کردن شناسه مشتریان است. پرداخت خوب است برای داشتن برای انجام یک کل بسیاری در طول شیفت خود را. علاوه بر این مدیران انتظار شما را به پرواز در یک روز در اینجا وجود دارد و برای فعالیت های تابستانی به طوری که ضربه آخر هفته سفر ساحل نمی تواند مانع سخت کار برنامه.

7. صنعت بهداشت و درمان

giphy.com

یکی از, اگر نه بیشتر خواستار صنعت از همه گیر سیستم بهداشت و درمان در سراسر کشور نیاز کارگران برای کمک به کاهش فشار بر کارکنان که کار کرده اند پس از وقوع. آیا شما می خواهید برای تبدیل شدن به یک EMT پرستاری یا پزشکی دستیار هر کارمند و بیمار شما در, اجتماعی از راه دور تماس با قدردانی شما. "این یک راه عالی برای تجربه دنیای واقعی و قرار گرفتن در معرض به خصوص برای دانش آموزانی که به دنبال رفتن به رشته پزشکی این که آیا آن مدرسه پزشکی بهبهان مدرسه یا چیز دیگری" پن استیت junior and EMT Kiana سامرز گفت. "بر خلاف سایه شما نه فقط مشاهده خوg اما از لحاظ جسمی مراقبت از بیماران و دست در جنبه واقعا باعث افزایش فرایند یادگیری است. بسیاری از ایالت ها باید ابراز نیاز به EMT را [با توجه به COVID-19]." یک کار تابستانی به عنوان یک EMT یا نقش دیگری در زمینه های پزشکی خارج از غرفه را در برنامه کار یا رزومه بدون توجه به آرمان های حرفه ای. "بیمارستان ها کوتاه کارکنان و پرسنل پشتیبانی مانند دستیاران پرستاری و مراقبت از بیمار تکنسین کاهش از کار پرستاری و پزشکی کارکنان" سارا Swartz, پن دولت junior, پرستاری و مراقبت از بیمار تکنسین گفت. تفاوت این تابستان و فراتر از بهداشت و درمان به عنوان یک کارگر!

8. تحویل مواد غذایی

giphy.com

شرکت هایی مانند Dominos یا کلبه پیتزا (درب و داش و بارگذاری می خورد) باید بیشتر رانندگان است. در حالی که ایالات باز ناهار خوردن در سرویس این رستوران هنوز هم مقابله با بی پایان تحویل سفارشات. "زمانی که من شروع به کار برای درب داش من اصلا انتظار وجود دارد به عنوان بسیاری از سفارشات را به عنوان وجود دارد" روز گفت. "مردم شده اند سفارش و خدمات تحویل زیرا آنها نمی خواهند به ترک خانه های خود به دلیل coronavirus. من انتظار می رود آن را به ادامه در طول تابستان بیش از حد." با این کار ضروری شما می توانید کار هر زمان که شما می خواهیدبر خلاف یک کار عادی که در آن به شما در تنظیم ساعت برای یک تغییر. "آن را نیز سرگرم کننده برای انجام با دوستان, بنابراین من می تواند به اویختن با دوستان و هنوز پول را در حالی که داشتن سرگرم کننده" بعد گفت:. اگر شما لذت بردن از انفجار موسیقی خود را در حالی که رانندگی و حلق آویز کردن با دوستان خود را در نظر گرفتن به تحویل مواد غذایی.

9. رسانه های اجتماعی/بازاریابی (Persian)

essential jobs
giphy.com

جدید و آینده و بیشتر تاسیس کسب و کار نیاز به دریافت خلاق با آنها چگونه تغییر کسب و کار روش با توجه به همه گیر. شرکت ها همیشه به دنبال مردم را به ترویج محصولات خود را دریافت و پرداخت خود را تحت نام و یا انجام آن را به عنوان سفیر این امر برابر به تلاش این محصول و ارسال آن را در خود را شخصی حساب های رسانه های اجتماعی. چرا که این کار در تابستان? اگر شما در نظر خودتان را خلاق و عاشق شدن طاس تخته نرد در نوشیدنی های انرژی و یا محصولات مراقبت از پوست روال این است که این کار برای شما. گذشته از آن شما می توانید انجام این کار را به مدرسه خود را در سال و حتی قرار دادن آن بر روی رزومه کاری خود را اگر آن را موفق می شود.

10. شرکت های بهبود صفحه اصلی

essential jobs
giphy.com

اگر شما لذت بردن از گرفتن دست خود را کثیف و انجام کار دستی, شرکت های مرتبط با بهبود صفحه اصلی نگاه برای تابستان کمک تمام وقت خود را بیشتر در دسترس برای هر پروژه است که می آیند تا. زیرا مردم شده اند ماندن در منزل و با توجه به همه گیرآنها زمان برای برنامه ریزی برای پروژه های هر دو در داخل خانه و خارج از آن تماس برای افراد درگیر با محوطه سازی بام و چیزهای دیگر. این کار به طور معمول می پردازد به خوبی با توجه به مردم می توانند یک زندگی راحت را از انجام این کار تمام وقت. با توجه به این مشاغل فصلی بودن شما به احتمال زیاد قادر نخواهد بود برای پیدا کردن کار در این منطقه در مدرسه خود را, اما شما می توانید این کار کار هر تابستان نه فقط 2020.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب