۸ نفر از حرفه ای ترین نوازندگان دنیا

۸ نفر از حرفه ای ترین نوازندگان دنیا رندی رودز آزی آزبورن که از قهرمانان هوی متال Black Sabbath اخراج شده بو

توسط ATSHNEWS در 9 فروردین 1401

۸ نفر از حرفه ای ترین نوازندگان دنیا

رندی رودز

آزی آزبورن که از قهرمانان هوی متال Black Sabbath اخراج شده بود، دوباره در شرف ظهور بود، ققنوس از خاکستر. برای انجام این کار مستلزم بالا بردن آنت و اطمینان از این بود که صدای او حتی بلندتر، وحشی‌تر و توسط نوازندگان بسیار بااستعداد نقطه‌گذاری می‌شود. یکی از اعضای جوان Quiet Riot با استعدادهای برجسته، گیتاریست Randy Rhoads، که نزدیک به یک دهه از آزبورن کوچکتر است، آمد.

تام پتی

درگذشت ناگهانی تام پتی در سال 2017 باعث شد که نورهای دنیای راک اند رول به همین میزان کمتر روشن شوند. رهبر پیشین تام پتی و The Heartbreakers که در طول چهار دهه ضربه پشت سر گذاشته بود، مخاطبان را نه تنها در زادگاهش در ایالات متحده، بلکه در سراسر جهان جذب کرد.اگر نمی رفت می توانست بهترین گیتاریست جهان باشد

دایمبگ دارل

اجازه ندهید که صدای بیرونی پر سر و صدای متال Pantera و Damageplan شما را منصرف کند: تعداد تکان دهنده ای از تکنیک های پیچیده توسط گیتاریست Dimebag Darrell در پشت صحنه به کار می رود. دارل که یک نابغه خودآموخته بود، مفهوم ترازو و حتی آکوردهای قدرت را به چالش کشید. تگزاسی از انتها تا انتها، صدای الهام‌گرفته از بلوز او، گویای غوغا و بی‌رحمی جنوب بود.

کارول کی

اگرچه او بیشتر به خاطر کارش روی گیتار باس شناخته می شود، اسطوره موسیقی کارول کی به همان اندازه در ساخت یک شش سیم یا دوازده سیم مهارت داشت. حرفه یکپارچه او برای بیش از نیم قرن چهارچوب هیت پس از هیت را تشکیل داده است، و تخمین زده می شود که او در طول کار خود روی 10000 آهنگ مختلف ضبط کرده است و نام خود را به عنوان بهترین گیتاریست جهان بر سر زبان ها انداخته است.

 جو بوناماسا

شاید بپرسید که آن موسیقی بلوز خوب قدیم کجا رفته است؟ به لطف گیتاریست هایی مانند جو بوناماسا، هنوز خاموش نشده است. نواختن بلوز برای این استاد ژانر کافی نیست: او می خواهد تجهیزات معتبری نیز داشته باشد و اصرار بر استفاده از آمپلی فایرها و سازهای قدیمی دارد.

استیو وای

استیو وای از همان ابتدای کار خود برای عظمت مقدر بود. برای شروع، معلم او کسی نبود جز جو ساتریانی، گیتاریست سنگین وزن، و سپس توسط فرانک زاپا بزرگ فقید او را انتخاب کرد. سبک او که در حضور غول‌ها دم می‌کرد، هر چیزی جز سبک معمولی بود.و یکی از بهترین گیتاریست جهان بود

جان پتروچی

جان پتروچی از طریق همکاری با Dream Theater و پروژه‌های مشابه مشابه، ثابت کرده است که یکی از تخیلی‌ترین گیتاریست‌های ویرتوز دوران معاصر است. تکنیک او منحصر به فرد است، زیرا او اغلب از یک گیتار هفت سیم برای تقویت سنگینی صدای خود و امکانات فرت کار خود استفاده می کند.

 دایم بگ دارل

اجازه ندهید که صدای بیرونی پر سر و صدای متال Pantera و Damageplan شما را منصرف کند: تعداد تکان دهنده ای از تکنیک های پیچیده توسط گیتاریست Dimebag Darrell در پشت صحنه به کار می رود. دارل که یک نابغه خودآموخته بود، مفهوم ترازو و حتی آکوردهای قدرت را به چالش کشید. تگزاسی از انتها تا انتها، صدای الهام‌گرفته از بلوز او، گویای غوغا و بی‌رحمی جنوب بود.او بهترین گیتاریست جهان است

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن