گلد پس چیست؟

پویایی جالب اینجاست. گلد پس تا TH10.1 یک "سرمایه گذاری ضعیف" است، اگر قصد فروش حساب خود را داشته باشید و خریدا

توسط ATSHNEWS در 25 آبان 1400

پویایی جالب اینجاست. گلد پس تا TH10.1 یک "سرمایه گذاری ضعیف" است، اگر قصد فروش حساب خود را داشته باشید و خریدار به محض رسیدن به آن، خرید آن "سودآور" می شود. سطحی که قصد فروش آن را دارید یعنی مگر اینکه پوست ها دارای ارزش فروش باشند که در این صورت ممکن است از ابتدا سودآور باشد.

به یاد داشته باشید که قبلاً چگونه صحبت کردیم که چگونه کتاب های آزمایشگاهی در TH13 بسیار خوب می شوند؟ اکنون TH13 حق بیمه واقعی را نیز دارد، بنابراین ارزش روزانه نهایی بسیار زیاد است.

و در اینجا برای سازندگان یکسان است:

ارزش خوبی که خیلی دیرتر شروع می شود، در TH12. با توجه به اهمیت نسبتاً پایین کتاب ساختمان برای 6 سازنده با یک کتاب قهرمان رایگان در مقابل دو کتاب برای 1 آزمایشگاه، تقریباً چندان سودی ندارد.

با این حال، تحقیق معمولاً عامل محدود کننده است، بنابراین پاس طلا کمک خواهد کرد تا خیلی بیشتر برابر شود.

اخطار: باز هم، به یاد داشته باشید که قیمت هر چیزی بر اساس یافتن کسی است که آنقدر برای آن پول بپردازد، بنابراین اگر فکر می‌کنید می‌توانید شروع به فروش حساب‌های زیادی کنید، فقط بدانید که بسیاری از افراد دیگر همین فکر را می‌کردند. و در حال حاضر با 10 تلفن یا بیشتر از شما جلوتر هستند. نقدینگی در سمت خرید در حال حاضر به شدت تحت فشار است، سمت فروش بیش از حد اشباع شده است. اگر در جایی با هزینه های بالای زندگی یا برق و دسترسی به اینترنت زندگی کنید، حاشیه ها کم خواهد بود. همچنین هیچ محافظتی در برابر دزدان و هنرمندان کلاهبردار وجود ندارد، بنابراین بسیار مراقب باشید.

نکته هشداری اضافه شده: هر بار که سوپرسل زمان و لوت مورد نیاز را کاهش می دهد، قیمت همه چیز سقوط می کند. اگر پول زیادی را روی گلد پس سرمایه‌گذاری کنید، وقتی سوپرسل سخاوتمند باشد، ضرر زیادی متحمل خواهید شد. مانند کارت های بیس بال، این چیزی نیست که احتمالاً برای مجموعه خود دریافت می کنید، بلکه چیزی است که می توانید وانمود کنید که ارزشش را دارد اگر بتوانید همه چیز را در شرایط ایده آل بفروشید! تقریباً مطمئناً گلد پس شما واقعاً ارزش فروش مجدد زیادی ندارد و بنابراین سرمایه گذاری ضعیفی است، علیرغم اینکه این نمودارها خلاف این را نشان می دهند. این هنوز نصیحت نیست! این همه اطلاعات و سرگرمی است!

 

شاید شما آنقدر ثروت پس انداز داشته باشید که 5 دلار برای شما کاملاً ناچیز باشد. خوب، پس من می گویم که گلد پس ارزش خوبی است که احتمالاً به هر حال برای آن هزینه نخواهید کرد. درست میگم؟ (افراد پنهانی بدون ثروت به دست نمی آورند: کسانی که آن را دارند هرگز برای هیچ چیزی «بیش از حد» نمی پردازند.) وضعیت شخصی شما هر چه که باشد، امیدوارم این سری از افکار نهایی این تصور را تقویت کرده باشد که من نگفتم و نمی توانم به شما بگویم که آیا ارزشش را دارد که برای یک گلد پس بپردازید یا نه.

آخرین مطالب