گلد پس چیست و چه کاربردهایی دارد؟

گلد پس 24 ساعت قبل از پایان فصل از فروشگاه پنهان می شود. گلدپس در نمای چالش های فصلی خریداری شده است. برای هر

توسط ATSHNEWS در 25 آبان 1400

گلد پس 24 ساعت قبل از پایان فصل از فروشگاه پنهان می شود. گلدپس در نمای چالش های فصلی خریداری شده است. برای هر فصل چالش های فصلی باید دوباره از فروشگاه خریداری شود و به طور خودکار تمدید نمی شود. گلد پس برای یک فصل چالش های فصلی معتبر است و هر فصل یک ماه تقویمی طول می کشد. این به این معنی است که فصل فوریه 28 روز است، در حالی که برای مثال فصل مارس 31 روز است. اگر گلدپس را خریداری کنید، می‌توانید قفل پاداش‌های بیشتر و هدیه‌های فوق‌العاده مفید را در بالا باز کنید. جایزه نهایی برای دارندگان گلدپس تغییر ماهانه پوسته قهرمان است! اگر گلدپس را خریداری کنید، می‌توانید قفل پاداش‌های بیشتر و هدیه‌های فوق‌العاده مفید را در بالا باز کنید. جایزه نهایی برای دارندگان گلد پس تغییر ماهانه پوسته قهرمان است! لیست کاملی از جوایز انحصاری Gold Pass:

·        پوسته های قهرمان - 1 پوست در ماه

·        اهدای جواهر - اهدای سریع نیروها با هزینه 1 جم برای هر سرباز

·        تقویت ساز - ساختمان ها و قهرمانان به منابع کمتر و زمان کمتری برای ساخت و ارتقا نیاز دارند.

·        تحقیق تقویت  - به‌روزرسانی‌های دسته، جادو و ماشین محاصره در آزمایشگاه هزینه منابع کمتری دارد و اتمام آن زمان کمتری می‌برد.

·        تقویت آموزش - آموزش نیروها، جادوها و ماشین‌های محاصره هزینه کمتری دارد و زمان کمتری می‌برد. قهرمانان زمان کمتری برای بهبودی می گیرند.

·        ارتقاء سطوح به بانک فصل - با بانک فصل طلایی می توان آن را برای نگهداری 25 میلیون طلا، 25 میلیون اکسیر و 250 هزار تاریک اکسیر ارتقا داد.

·        قفل ردیف های پاداش بعدی را با جم باز کنید. برای جمع آوری تمام جوایز، باید با تکمیل فصل چالش ها امتیاز جمع آوری کنید.

اگر گلد پس را در اواسط فصل بخرم چه می شود؟

شما می توانید گلد پس را در هرزمان از فصل خریداری کنید، اما اثر گلد پس همچنان با پایان فصل جاری به پایان می رسد. اگر امتیاز کافی برای باز کردن قفل آنها جمع آوری کرده باشید، جوایز گلد پس در دسترس قرار می گیرند.

·        پوسته های قهرمان، 1 اهدای جواهر، منابع و آیتم های جادویی در دسترس خواهند بود و شما می توانید بلافاصله آنها را جمع آوری کنید.

·        مزایای تقویت در دسترس خواهد بود، اما البته هرچه زودتر در فصل فعال شوند، مزایای بیشتری به همراه خواهند داشت.

·        بانک فصل ارتقاها در دسترس هستند، اما منابع غارت شده در آن جا نمی‌افتند، بانک فصل قبل از ارتقا از بین می رود.

 

گلدپس 24 ساعت قبل از پایان فصل از فروشگاه پنهان می شود. این برای اطمینان از این است که پرداخت‌ها زمان لازم برای پردازش و تحویل و تطبیق با مناطق زمانی مختلف را دارند.

آخرین مطالب