گلد پس چه جوایزی به همراه دارد؟

کمی شادی به دست آورید یا مقداری را پخش کنید. باندل‌های اختصاصی گلد پس برای کلش آف کلنز را با قیمتی با تخف

توسط ATSHNEWS در 25 آبان 1400

کمی شادی به دست آورید یا مقداری را پخش کنید. باندل‌های اختصاصی گلد پس برای کلش آف کلنز را با قیمتی با تخفیف خریداری کنید. همه مجوزها را برای خود نگه دارید یا آنها را به دوستان Supercell ID خود هدیه دهید.

آن را اهدا کنید یا نگه دارید؟

بله شنیدی اهدای مجوزهای فصلی فقط از طریق فروشگاه سوپرسل امکان پذیر است. یا خودتان از سه ماه گیم پلی تقویت شده لذت می برید یا سرگرمی را با دوستان خود پخش می کنید. پوسته های قهرمان، 1 اهدای جواهر، منابع و آیتم های جادویی در دسترس خواهند بود و شما می توانید بلافاصله آنها را جمع آوری کنید. اگر پاره شدید، دو تا را نگه دارید و یکی را به اشتراک بگذارید - این راز کوچک ما خواهد بود. تعجب می کنید که چگونه اهدا کنید؟

گلد پس 24 ساعت قبل از پایان فصل از فروشگاه پنهان می شود. گلد پس در نمای چالش های فصلی خریداری شده است. برای هر فصل چالش های فصلی باید دوباره از فروشگاه خریداری شود. به طور خودکار تمدید نمی شود.

گلد پس برای یک فصل چالش های فصلی معتبر است و هر فصل یک ماه تقویمی طول می کشد. این به این معنی است که فصل فوریه 28 روز است، در حالی که برای مثال فصل مارس 31 روز است.

چرا یک بسته نرم افزاری بگیریم؟

ارتقاء سطوح به بانک فصل گلد پس را می توان به 25 میلیون طلا، 25 میلیون اکسیر و 250 هزار تاریک اکسیر ارتقا داد. کارت طلایی را با قیمت ویژه دریافت کنید. این پیشنهاد انحصاری فقط برای بازیکنان Supercell ID ما و فقط در اینجا در دسترس است. هنوز به یک حساب Supercell ID نیاز دارید؟ ثبت نام در هر یک از بازی های ما آسان است.

جوایز عالی در هر گلدپس

موارد اضافی جالب زیادی وجود دارد که با یک گلد پس ارائه می شود. خارش برای پوست جدید؟ فهمیدی. اهدای گوهر؟ کاملا. تمام جوایزی را که با گلدپس به دست می‌آیند، بررسی کنید.

چگونه می توانم گلدپس را به دوستم اهدا کنم؟

می توانید از منوی Supercell ID به دوستان خود در بازی یک گلد پس اهدا کنید. نگران نباشید. هر پوسته قهرمانی که از طریق گلد پس به دست آورید، پس از باز کردن قفل آن قهرمان، منتظر شما خواهد بود.

 

پوسته های قهرمان، 1 اهدای جواهر، منابع و آیتم های جادویی در دسترس خواهند بود و شما می توانید بلافاصله آنها را جمع آوری کنید.

آخرین مطالب